DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 380 z 564
  • 1
  • 378
  • 379
  • 380
  • 381
  • 382
  • 564
 #1152258  autor: darekka
 26 cze 2023, 15:06
bxx1 pisze:
26 cze 2023, 15:05
Hahah na stałe.Dodzwoniłem sie ,sprawdziła mi kto to rozpatrywał i.dopytała się.To jest konkretna modyfikacja usług i pierwszy raz z czymś takim sie spotkała.Tak do tego pakietu jest co 7 dni 100gb.Trzeba czekać jak się odnowi ,jak się zachowa system.Nie można nic ruszyć ,ani samemu przedłużyć.Trzeba poczekać bo to jest dopiero włączone.Powrotu do starego nl za 7 zl nie ma.Dla tego rekompensata.Nie można też zmienić pakietu bo sie wszystko straci.To jest ręcznie dodane.
A widzisz miałem racje. System o ile dobrze dane wprowadzone zachowa się zgodnie z logiką czyli da nolimit z MMSami+100GB na nastepne 7dni.

P.S. widac mało widziała skoro ja to zaskoczyło-lepsze cuda się da zrobić :D

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1152259  autor: bxx1
 26 cze 2023, 15:17
No limit za 28 zl z 400 gb miesięcznie to się opyla.Chciałem jeszcze żeby mi dorzucili 5G pass w tej rekompensacie ,ale nie przeszło.Trzeba doladować konto 5 takami żeby się odnawiało bo cholera wie jak sie zachowa jakby kasy brakło.I pytanie czy bonus z doladowań będzie sie też przedłużał?Czy musze za 29 zl na rok wydłużyć?
Ps.Po zalogowaniu się na stronie pisze tak:
W ramach usługi masz nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich oraz pakiet GB. Po upływie okresu ważności usługa automatycznie się odnowi.

• „Dostęp do 5G” umożliwia korzystanie z technologii 5G (Agregacja Pasm z 4G LTE) jeśli przebywasz w zasięgu technologii 5G, korzystasz z urządzenia obsługującego technologię 5G oraz masz kartę SIM wspierającą LTE.To jest z 5G czy tylko tak pisze?
Ostatnio zmieniony 26 cze 2023, 15:24 przez bxx1, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1152261  autor: darekka
 26 cze 2023, 15:23
Ponoć bonus z doładowań się w nowych nolimitach przedłuża samoczynnie(Karlos20 na stronie 504 o tym pisał-przejżyj temat lub zapytaj Go na PW). Druga sprawa, że Karlos20 i darek_masz1zl ma taka samą sytuacje z PREZENTem jak Ty czy ja i czeka na rozwiązanie problemów.

Kasy pilnuj i miej zapas, bo modyfikacje indywidualne usług mogą być problematyczne przy braku autoodnowienia.

Najważniejsze, ze jesteś zadowolony z nolimitu z MMS i 400GB za 28zł/4tygodnie.

P.S. wejdź w Pakiety i Usługi i tam masz do kiedy i co masz konkretnie lub w apce w Moje aktywne usługi jak znajdziesz swoja aktywą to widać ile neta dostałeś podaną w kB
Ostatnio zmieniony 26 cze 2023, 15:42 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1152262  autor: KC-KARLOS
 26 cze 2023, 15:32
Odpowiedź na reklamację odmowna. Dzwonię, aby zgłosić reklamację na reklamację (absurd). Poprosiłem tym razem aby mi przywrócili stary no-limit wraz z licznikiem odnowień za 25 zł/mc + rekompensata 30 zł doładowania konta głównego.

A oto treść reklamacji, która mi została rozpatrzona negatywnie + moje fakty w tej sprawie:

Otrzymaliśmy 15.06.2023 zgłoszenie nr Z6082852 dotyczące braku usługi cyklicznej na 7 dni Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB

Sprawdziłam, że w dniu 05.06.2023 skorzystał Pan z promocji „Dzień Dziecka”. Zgodnie z Regulaminem promocji „Dzień Dziecka” pkt.10 w sytuacji, gdy jest włączona usługa „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB” i zostanie zlecone włączenie Promocji, pozostałe dni ważności oraz gigabajty z usługi „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB” zostaną przeniesione na nową usługę a obecna zostanie wyłączona.

Tak, ale wysyłałem SMSa o treści PREZENT na 364, który nie miał prawa zamienić usługi ze starym no-limitem na nowy. SMS wysłany 4go i 5go czerwca nie dał odpowiedzi i nie przydzielił mi no-limitu i 7 GB na dodatkowe 7 dni. "DORADCZYNI OD SIEDMIU BOLEŚCI" (Anna K) KŁAMIE.
Zero słowa o 5 czerwca, gdzie mi włączono wersję no-limit na 31 dni za 25 z przywróconym licznikiem. Zero słowa o samowolnym włączeniu mi 19 czerwca no-limitów z MMSami + 100 GB na miesiąc czasu (potem odnowienie za 7 zł z 3 GB co tydzień).
Byleby zbyć klienta.

Czuje, że będzie mnie to prześladować coraz dłużej, jak można tak traktować abonenta? Jak to można szybciej załatwić? Nie mam zamiaru znów czekać minimum tydzień czasu, a to, co operator odwalił za głupiego smsa sam powinien mi te zmiany z automatu odkręcić natychmiast.
Jakby co odebrała konsultantka Weronika R.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1152263  autor: bxx1
 26 cze 2023, 15:36
Internet 104887640

Wklejam moją tak brzmi:

Treść odpowiedzi:

Rozpatrzyliśmy pozytywnie Twoją reklamację numer Z6014317. Włączyłem usługę Pakiet Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu + 100 GB na 7 dni za 7 zł w wersji cyklicznej. Przepraszamy, za powstałe błędy. Pozdrawiamy Orange.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2023, 15:40 przez bxx1, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1152264  autor: darekka
 26 cze 2023, 15:40
@Karlos20 Fakt wysłanie smsa DZIECKO robi kuku ale Ty i żaden z nas by w naszej sytuacji tego nie zrobił i skorzystalismy z PREZENT, który nie robi regulaminowo kłopotu i jest opisany od pkt.11.
Widać Pani rozpatrująca nie umie czytać od pkt.11 tegoż regulaminu i trzeba by do reklamacji załączyć screen/plik PDF z regulaminem i jasno wskazać , że użyto PREZENT(niech sprawdzi w bilingu) i podać aby czytała od pkt. 11 regulamin. Nie pozostaje nic innego tylko czekać na rozpatrzenie reklamacji do reklamacji. Jest jak pisałem sprawy badają z osobna i u każdego efekt może byc inny niestety.

Co do tych nowych+100GB to kolega wyżej bxx1 dostał odpowiedź na reklamacje w, której dostał te 100GB na stałe za 7zł(uznał to za wystarczające ale...nikt z Nim tego nie omówił czy chce taki zamiennik choć stratny nie jest-przynajmniej przez następny rok nie miałby tygodniowo 100GB) wraz z nowym nolimitem ale u Ciebie nie była to odpowiedź na reklamacje tylko automatyczny błąd(jak u mnie) zmieniający stary nolimit miesięczny(po PREZENCIE) na nowy z MMSami i jest cakowicie do odkręcenia z odzyskaniem liczników odnowień, GB itd.(u mnie na 3 numerach w 30minut rozmowy z infolinią konsultantka ogarnęła wszystko do stanu sprzed autowłączenia nowego nolimitu+100GB) więc jest to wykonalne.

@bxx1 podana wartość w kB podzielona przez 1024(będą MB) nastepnie dzielisz przez 1024(dostaniesz GB) jest zgodna z tym co otrzymałeś czyli ok.100GB(jest minimalnie więcej)
Ostatnio zmieniony 26 cze 2023, 15:57 przez darekka, łącznie zmieniany 3 razy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1152266  autor: KC-KARLOS
 26 cze 2023, 15:43
... i oby mi te terabajty nie przepadły...

A pomyśleć, że ja rozpisuje się w sprawie tych nowych no-limitów... Niekompetencja "doradców" mnie przeraża. Przypomina mi się Play, gdzie miałem "za dobrą" ofertę, aby przedłużyć umowę, gotowy płacić odrobinę więcej, aby dostać więcej neta poza lejkiem 1 mbps.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2023, 15:45 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 1 raz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1152267  autor: darekka
 26 cze 2023, 15:44
Karlos20 pisze:
26 cze 2023, 15:43
... i oby mi te terabajty nie przepadły...
puki nolimit jest to GB skumulowane są bezpieczne. Gdyby zaś zmienili na stary nolimit za 25zł to WSZYSTKO da się ręcznie przywrócić do stanu zgodnego z tym co było

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1152269  autor: zulu144dwa
 26 cze 2023, 15:53
darekka: NL stary znam dobrze.
Trochę histori:
Obrazek
Powyżej 12.09.2019 zmieniłem cykl 31 dni na 7 dni

Obrazek
powyżej 27.01.2020 powróciłem do cyklu 31dni

Tak marzec/kwiecień 2020 wprowadzono wszędobylski pakiet 5 GB do NL i zmiany w cyklicznym starym NL przez przedłużenie powodowały wyzerowanie licznika odnowień, choć regulamin w tym zakresie nie zmieniono.
Ta sama karta po promocji DZIECKO i NL za 15 zł z promocją 2400GB:
Obrazek
Później 5.06.2023 uruchomiłem Prezent na tej karcie i wszystkie zaznaczone daty wyrównały się tzn. ważność NL została zwiększona o 31 dni z GB w UE oraz obecnie aktywny jest stary cykliczny za 25 zł.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2023, 17:12 przez zulu144dwa, łącznie zmieniany 5 razy.

--------------------------------
NL za 1 zł rządzi w OFnK
 #1152270  autor: bxx1
 26 cze 2023, 15:55
Darekka co do NL starego za 7 zl.Ja zlożyłem reklamacje ponowną na przywrócenie starego no limitu ale po dopytaniu że jednak te 100 gb będe miał co 7 dni pozostaje przy tym.Przy okazji powiedziala mi że nie ma możliwości przywrócenia tego pakietu.Więc dopisała że jestem zadowolony z tego co dostałem ,żeby.mi znowu nie namieszali.Bo tej reklamacji nie mogla usunąć.Tylko wiadomo teraz jak przy starym NL nie mogę nic zmienić bo przepadnie wszystko ,i kasy pilnować...
 #1152272  autor: darekka
 26 cze 2023, 16:02
bxx1 pisze:
26 cze 2023, 15:55
Darekka co do NL starego za 7 zl.Ja zlożyłem reklamacje ponowną na przywrócenie starego no limitu ale po dopytaniu że jednak te 100 gb będe miał co 7 dni pozostaje przy tym.Przy okazji powiedziala mi że nie ma możliwości przywrócenia tego pakietu.Więc dopisała że jestem zadowolony z tego co dostałem ,żeby.mi znowu nie namieszali.Bo tej reklamacji nie mogla usunąć.
pisaliśmy tu już na początku cudów z PREZENTem, że nikłe szanse na odzyskanie starego 7dniowego nolimitu są-kwestia tylko co da się ugrać w ramach rekompensaty za niezleconą zmianę oferty-Tobie te 100GB jest na duży plus z 46GB wcześniej otrzymywanych(+1GB więcej) więc przez najbliższy rok byś tyle nie miał co teraz dali. Trochę przykre, że nikt nie raczył się z Tobą wcześniej skontaktować z propozycją takiej "ugody" abyś sam zdecydował czy to akceptujesz(może wolałbyś miesięczny stary za 25zł, a może byś świadomie przystał na propozycję 100GB za 7zł) tylko odgórnie to dali i masz nie marudź. Najważniejsze jednak, że satysfakcjonuje Cię takie rozwiązanie.

P.S. podaj imię i pierwszą literę nazwiska gościa co uznał Twoją reklamacje

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1152274  autor: bxx1
 26 cze 2023, 16:24
W odpowiedzi na reklamacje nie ma nazwiska ,a konsultantka sama z nim sie skontaktowała i dopytała.Też chcialem żeby mnie do kolesia przełączyła ale nie dało się niby.
 #1152277  autor: darekka
 26 cze 2023, 16:58
bxx1 pisze:
26 cze 2023, 16:24
W odpowiedzi na reklamacje nie ma nazwiska ,a konsultantka sama z nim sie skontaktowała i dopytała.Też chcialem żeby mnie do kolesia przełączyła ale nie dało się niby.
na emaila nie dostałeś odpowiedzi podpisanej imieniem i nazwiskiem(na stronie/w apce to norma,że brak podpisu)? Jak nie to muszą przysłać email lub listownie, bo dopiero to formalnie kończy procedowanie reklamacji(ja bym ewentualnie poprosił o odpowiedź na email aby mieć w razie co podkładke na przyszłość).

Odrębną kwestią jest fakt, iż uznano Twoją reklamacje (w teorii Twoje roszczenie opisane w niej -zakłądam, żę oczekiwałeś przywrócenia starego 7dniowego nolimitu) lecz nie zrealizowano tego dając nowy nolimit(fakt podrasowany). W mojej ocenie to niezbyt prawidłowe działanie-powinni zadzwonić podać propozycje takiej "ugody"(Panie nie da się starego 7dniowego zrobić ale możemy dać nowy podrasowany-zgadza się Pan?) i dopiero realizować taką ugodę podmianką plus oczywiście w odpowiedzi wspomnieć, ze zgodnie z ustaleniami telefonicznymi włączamy podrasowany nowy nolimit.

Ale to już moje formalne czepialstwo lecz w moim przypadku 3 numerów z PREZENTowymi cudami takie działania podjęto(5 czerwca reklamacja na czacie, 7 telefon z propozycją-podałem swoją kontrpropozycję/poproszono o czas na skonsultowanie mojej oferty, 15ego na czacie zapytałem co z moją propozycją ugody, tego samego dnia smsy z uznaniem moich warunków/ich pełna realizacja/info w apce o realizacji i email potwierdzeniem ugodowych warunków wraz z danymi osoby je uznającej (ta samo, która 7ego dzwoniła z propozycją, którą odżuciłem)-tym samym zostałem na starej 31dniowej wersji THE END . :D
Ostatnio zmieniony 26 cze 2023, 17:18 przez darekka, łącznie zmieniany 2 razy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1152280  autor: bxx1
 26 cze 2023, 17:15
Pewnie listownie przyjdzie.Na email nic nie przyszło.Świeża sprawa.Jak przyjdzie to oczywiście napiszę.Tak no takie załatwienie sprawy na odwal się.Nie najgorsze wsumie.Nie tak to się powinno odbywać ,żebym musiał wydzwaniać i dokładnie sprawdzać fakt czy te 100gb faktycznie jest przy każdym odnowieniu czy nie.Tutaj masz rację.
 #1152297  autor: darekka
 26 cze 2023, 20:04
darek_masz1zl pisze:
26 cze 2023, 15:49
bxx1: Po wejściu na stronę podaj proszę jak nazywa się aktywna opcja usługi. U mnie "Bez limitu + 3 GB na 7 dni".
a jak u Ciebie wygląda sytuacja z reklamacją?

Pewnie masz identyczną wersje nolimitu co kolega z rozpatrzoną reklamacją tylko pytanie ile GB dostałeś oraz czy jakąkolwiek masz informacje/odpowiedź w kwestii zakończenia/rozwiązania Twojej reklamacji.

P.S.na podstawie czego sugerujesz, że pakiet 100GB będzie się powiększał o 3GB co odnowienie? Ja szczerze wątpię w to ponieważ nowe nolimity nie mają benefitu rosnących GB za odnowienie więc i w przypadku reklamacji PREZENTu mało prawdopodobne aby taki myk zrobili(prędzej sens miałoby +1GB jak w starym nolimicie ale na 100% nie będzie powiększania sie pakietu GB) w szczególności w opcji 7dniowej gdzie znacznie powiększyli wielkość pakietu(ichnia rekomensata za utrate +1GB) względem utraconej starej 7dniowej co logicznie nie miałoby to sensu skoro gdyby była opcja wzrostu pakietu GB w nowej wersji to wystarczyłoby na start ustawić tyle GB ile się miało i co odnowienie jak w starym by rosło o 1GB.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2023, 21:26 przez darekka, łącznie zmieniany 3 razy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1152300  autor: bxx1
 26 cze 2023, 20:26
darek_masz1zl pisze:
26 cze 2023, 15:49
bxx1: Po wejściu na stronę podaj proszę jak nazywa się aktywna opcja usługi. U mnie "Bez limitu + 3 GB na 7 dni".
Tak to jest ta usługa.A w reklamacji na stronie nie w apce pisze tak:[Reklamacyjna] Unlimited na 7 dni za 7 zł + 100 GB
Parametry usługi po
- Reklamacja - Bonus/rabat na usługe (Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu + pakiet GB (wersje cykliczne) - PROMOCJA)
 #1152309  autor: verona1
 26 cze 2023, 21:47
Mam zgłoszenie techniczne na moim numerze od kilku dni i dzisiaj nie mogę zalogować się do MO. Może ktoś miał podobnie? Po rozwiązaniu zgłoszenia trzeba będzie na nowo zakładać konto, czy może sami odblokują za jakiś czas?
  • Strona 380 z 564
  • 1
  • 378
  • 379
  • 380
  • 381
  • 382
  • 564
  • 1
  • 378
  • 379
  • 380
  • 381
  • 382
  • 564