DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 83 z 92
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 92
 #1152436  autor: biala1991
 28 cze 2023, 01:39
Ja na wszelki wypadek doładowałam NL 5zł/5dni i złotówkę, na pierwszym RWK weszło w miarę szybko, na złotówce po godzinie. Poczekam do rana i chyba sama spróbuję zmigrować NL 5zł/5dni do GO, chciałabym się załapać na pakiet 100GB tylko nie wiem czy przy samoprzesiedleniu to się uda :)

Karlos20 pisze:
27 cze 2023, 10:24
Za miesiąc wysiedlą osoby, które mają aktywne opcje "Internet Connect" oraz EkstraSIM (promocja dla klientów abonamentowych wybranych ofert, które dobrały dodatkowe karty SIM prepaidowe). Z powodu zawiłości technicznych migracja tej grupy klientów, migracja jest odłożona o miesiąc dalej.
Dostałeś jakąś wiadomość o migracji ExtraSim? Zupełnie zapomniałam, że te karty abo też są we Frii i muszą coś z nimi zrobić. Chyba ich nie wyłączą tylko zmienią taryfę na GO i ExtraSim będą działać na tej samej zasadzie co do tej pory?
 #1152438  autor: babciagienia1p
 28 cze 2023, 03:35
Karlos20 pisze:
27 cze 2023, 22:01
Doładowałem 2 numery...Ciekawe co będzie 28.06 po północy?
ruki101 pisze:
28 cze 2023, 00:45
Z czystej ciekawości zapytam: ruszyły u Was zmiany na Go ?...ciekawi mnie czy w T nadal jest to samo bagienko z działaniem systemu.
Karlos20 pisze:
28 cze 2023, 00:48
...Możliwe, że coś się ruszy nad ranem, albo gdy pracownicy pojawią się w biurach w godzinach porannych i nacisną "guziczek".

Ja swoich nie doładowywałam Mam pełne spektrum stanów konta - od 0,00 zł do ponad 22,- zł. Ilość kart - ponad 20. Nic się nie zmieniło. Nadal taryfa Frii. Wydaje mi się, że wysiedlenia powinny miejsce niedługo po linii zmiany daty. System T-Mobile pracuje w czasie zimowym (UTC+1). Skoro dzisiaj (28-06-2023) nie wysiedlili, uważam do jutra nic się nie zmieni. Cały czas problemy z kodami USSD. Wchodzi średnio jeden na pięć.
Trochę licho, bo jak będą zwlekać, zawieszą mi się NL-y+1GB+Supernet na pięć dni i nie wiadomo jak zachowa się wtedy data ważności konta.
biala1991 pisze:
28 cze 2023, 01:39
...Poczekam do rana i chyba sama spróbuję zmigrować NL 5zł/5dni do GO, chciałabym się załapać na pakiet 100GB tylko nie wiem czy przy samoprzesiedleniu to się uda :)

Dzięki za przypomnienie. W ferworze i stuporze zapomniałam o oczywistej oczywistości, że można poddać się samemu. Najprawdopodobniej zrobię to ostatniego dnia aktywnych NL-ów na 5 dni. Przynęta 100 GB nie ma dla mnie znaczenia. Zawieszonych, na razie, nie mam. Daj znać jak poszło u Ciebie.
 #1152440  autor: biala1991
 28 cze 2023, 04:36
babciagienia1p pisze:
28 cze 2023, 03:35
Dzięki za przypomnienie. W ferworze i stuporze zapomniałam o oczywistej oczywistości, że można poddać się samemu. Najprawdopodobniej zrobię to ostatniego dnia aktywnych NL-ów na 5 dni. Przynęta 100 GB nie ma dla mnie znaczenia. Zawieszonych, na razie, nie mam. Daj znać jak poszło u Ciebie.
Ja swój NL odwiesiłam a teraz Ty mi przypomniałaś o przenoszeniu w ostatnim dniu cyklu, czyli nie mam się co śpieszyć. Ciekawe co w takim razie z "zawieszonymi", jaki dzień będzie u nich ostatnim dniem cyklu inicjującym przesiedlenie? :)

Upewnię się, na numery ze złotówką przyszedl sms? Niepokoi mnie ta prawidłowość, że karty z NL 5zł/5dni nie dostały ostrzeżenia.
 #1152443  autor: biala1991
 28 cze 2023, 05:03
Babciagienia1p
Nie mam już zawieszonego NL, doładowałam go.


biala1991 pisze:
28 cze 2023, 01:39
Karlos20 pisze:
27 cze 2023, 10:24
Za miesiąc wysiedlą osoby, które mają aktywne opcje "Internet Connect" oraz EkstraSIM (promocja dla klientów abonamentowych wybranych ofert, które dobrały dodatkowe karty SIM prepaidowe). Z powodu zawiłości technicznych migracja tej grupy klientów, migracja jest odłożona o miesiąc dalej.
Dostałeś jakąś wiadomość o migracji ExtraSim?


Info na Telepolis:
Po zmianie taryfy na taryfę GO!, użytkownicy nie będą mieli możliwości korzystania z usługi „Internet Connect” ani usługi „Supernet” na karcie Ekstra SIM.
A więc jednak gaszą światło.
jeśli użytkownik miał aktywną ofertę „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich, Supernet Video i 1 GB za 5 zł”, to...
Przecież to bez sensu, extraSim ma zablokowane połączenia głosowe, bo to jest karta do internetu, jeśli ktoś włączył na niej NL 5zl/5dni to moim zdaniem sam się zmigrował z etraSim do zwykłego prepaida gdzie obowiązują standardowe zasady taryfy Frii. Nie wierzę, że taka karta (przeznaczona do współdzielenia netu) po włączeniu usługi głosowej mogła być dalej podpięta do abo więc jak teraz mogą migrować extraSim z aktywnym NL 5zl/5dni?

Dodatkowo, za zmianę taryfy na GO! dokonaną od 26 lipca 2023 roku użytkownicy otrzymają od T-Mobile jednorazowy bonus 1000 GB na 365 dni. Po zmianie taryfy okres ważności konta będzie wynosił 365 dni.
I to jest dobra wiadomość, pytanie czy to dotyczy każdej podpiętej extraSim? W przypadku starej taryfy Supernet sprawa jest jasna ale co z abo, w którym extraSim nie są zapisane w kontrakcie ale pozostały po przekształceniu Supernetu w inną umowę? Czy te karty też dostaną bonus? :D

W przypadku braku akceptacji powyższych zmian, Użytkownik ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych do 26 lipca 2023 r.
A co z użytkownikiem extraSim, który posiada te karty chociaż w umowie nie ma o tym wzmianki? on też może wypowiedzieć swoją umowę bez konsekwencji? :D


Po zmianie taryfy na taryfę GO!, użytkownicy nie będą mieli możliwości korzystania z usługi „Internet Connect” ani usługi „Supernet” na karcie Ekstra SIM.
Z informacji wynika, że po migracji do GO! extraSimy stracą możliwość współdzielenia internetu z numerem abo i staną się samodzielnymi kartami prepaid a te 1000GB to jednorazowy bonus w ramach zadośćuczynienia za rozłąkę :) I znowu nasuwa się pytanie, jeśli do umowy były dwa extraSimy to teraz każdy dostanie 1000GB czy to razem?
 #1152470  autor: KC-KARLOS
 28 cze 2023, 10:59
Aktualizacja regulaminu bonusu 100 GB na 100 dni za przejście z Frii do GO.
Jeśli sami szybciej zmigrujemy do GO z Frii, operator przyzna nam bonus - nie musimy czekać na przymusową przeprowadzkę.
Info: https://fs.siteor.com/gsmonline/article ... 1687936995

Przypominam o opcji GO! XXS. Dostępna przy przymusowej migracji do GO > https://fs.siteor.com/gsmonline/article ... 1687936995

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1152474  autor: babciagienia1p
 28 cze 2023, 11:15
@Karlos20
Chyba jestem zboczona... Jakież tu są odniesienia historyczne...
Zapchał się interfejs przy zbiorowych wysiedleniach i dlatego sugerują dobrowolną wycieczkę? Genius loci?

Tak poważnie - dla posiadającyh pakiety cykliczne we Frii - to bardzo dobra wiadomość. Można mieć RWK i nie zapłacić za przymusowe wysiedlenie narzuconą aktywacją nowego pakietu, dostając jednak reparację 100 GB na 100 dni. Można zostawić decyzję co dalej na czas po ogarnięciu się w taryfie GO!
 #1152482  autor: vkjcsakjvcjk
 28 cze 2023, 11:59
Karlos20 pisze:
28 cze 2023, 10:59
Aktualizacja regulaminu bonusu 100 GB na 100 dni za przejście z Frii do GO.
Jeśli sami szybciej zmigrujemy do GO z Frii, operator przyzna nam bonus - nie musimy czekać na przymusową przeprowadzkę.
Info: https://fs.siteor.com/gsmonline/article ... 1687936995

Przypominam o opcji GO! XXS. Dostępna przy przymusowej migracji do GO > https://fs.siteor.com/gsmonline/article ... 1687936995
Dziwne to trochę, że operator z dnia na dzień informuje o przeniesieniu a później wprowadza regulamin z bonusem 100GB za dobrowolne przejście ważny od 28.06.2023 r. do 31.07.2023 r??? To w końcu można to zrobić do 31.07.2023r dobrowolnie a jak skoro niby sami będą przenosić? Głupota jakaś im wyszła.

Do tego wprowadza kontynuację usługi 1zł dziennie na gorszych warunkach
"4.5. W przypadku, jeśli posiadasz aktywną Ofertę, ale w ciągu 90 ostatnich dni nie wykonasz żadnego zdarzenia
płatnego i nie została pobrana Opłata Dzienna, to Oferta zostanie dezaktywowana. W tym przypadku nie ma
możliwości ponownej aktywacji Oferty"
To wszystko jest w ogóle legalne co oni robią?
 #1152487  autor: vkjcsakjvcjk
 28 cze 2023, 12:24
surface123 pisze:
28 cze 2023, 12:14
Mogliby wogole wypowiedzieć Ci umowę prepaid. Chcesz, używasz, nie chcesz, nie używasz.
No jednak obowiązują pewne terminy.

" Operator telekomunikacyjny może samodzielnie zmienić regulamin świadczenia usług lub cennik, jeżeli w umowie zawarta jest odpowiednia klauzula modyfikacyjna określająca precyzyjnie przesłanki dokonania zmiany, zakres oraz tryb wprowadzanych zmian, a wskazane w klauzuli okoliczności rzeczywiście wystąpiły. W takiej sytuacji konsumentowi przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy.

Operator telekomunikacyjny powinien także powiadomić konsumenta o dokonanych zmianach z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed wprowadzeniem ich w życie. Okres ten może być krótszy, jeżeli konieczność dokonania zamiany regulaminu wynikała z przepisów prawa lub decyzji Prezesa UKE, a przepisy te zostały opublikowane z wyprzedzeniem krótszym niż miesiąc przed ich wejściem w życie lub okres taki wynika z decyzji Prezesa UKE. Jednocześnie operator telekomunikacyjny winien poinformować konsumenta o przysługującym mu prawie wypowiedzenia umowy w przypadku braku akceptacji proponowanych zmian."

https://uokik.gov.pl/faq_telefonia_komo ... hp#faq1341
 #1152489  autor: KC-KARLOS
 28 cze 2023, 12:31
vkjcsakjvcjk: o zmianach w ofercie (zmiana taryfy) informowali z odpowiednim wyprzedzeniem, zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym. W przypadku promocji (opcji promocyjnych), takiego obowiązku nie ma, mogą odwołać w każdej chwili. Zresztą jasno magentowi w regulaminach promocji określają, że opcja jest "do odwołania". W prepaidzie W4 i wirtualni mogą naginać zasady, bo klient może zawsze z dnia na dzień zrezygnować - inaczej, niż w przypadku abonamentów.

Poza tym jedna promocja w ofercie na kartę pokazuje, że nabyte warunki przez dłuższy czas mogą z dnia na dzień zostać usunięte/skasowane na rzecz nowych "lepszych" wg operatora warunków, co opisywałem w wątku o OFNK i promocjach w tej taryfie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1152545  autor: biala1991
 28 cze 2023, 18:45
Karlos20 pisze:
28 cze 2023, 10:59
Aktualizacja regulaminu bonusu 100 GB na 100 dni za przejście z Frii do GO.
Jeśli sami szybciej zmigrujemy do GO z Frii, operator przyzna nam bonus - nie musimy czekać na przymusową przeprowadzkę.
Info: https://fs.siteor.com/gsmonline/article ... 1687936995

O co chodzi z tą aktualizacją regulaminu 100GB na 100dni? Z którego konkretnie zapisu wynika, że jeśli zmigrujemy sami to dostaniemy bonus?
 #1152579  autor: babciagienia1p
 28 cze 2023, 20:09
@asdaf
W T-Mobile nie ma możliwości korzystania z internetu przy zablokowanych wychodzących.
Chyba coś pomyliłeś przy podawaniu dat... Czy mógłbyś podać jeszcze raz?
Jaka była ważność konta przed przeniesieniem? 09-01-2023? Czyli były zablokowane wychodzące, a po migracji do GO! dostałeś 31 dni? Jaką miałeś ofertę przed przeniesieniem - goła Frii, BLz1złD, jakiś NL?
 #1152593  autor: KC-KARLOS
 28 cze 2023, 21:32
Ogólnie ja zauważyłem dziwną sytuację, na jednym numerze przed wczorajszym doładowaniem za 5 zł, z aktywnym NL+300 MB za 1 zł dziennie ważność konta była krótsza niż 183 dni (była krótsza o miesiąc), normalnie wychodzące powinny być zablokowane, a tu niespodzianka - były aktywne ze stanem konta 0,02 zł.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 83 z 92
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 92
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 92