@Karlos20
Na pewno nie zużyłeś na nim żadnej złotówki w ciągu ostatnich 183 dni?
Na pewno nie zużyłeś na nim żadnej złotówki w ciągu ostatnich 183 dni?
Zablokowane były tylko połączenia wychodzące.babciagienia1p pisze: ↑28 cze 2023, 20:55@asdaf
No to pięknie.
Posiadacze dawno temu zablokowanych lezaków mogą je ożywić na 31 dni i do tego dostać 100 GB za samodzielne przeprawienie się do GO!
Artykuł z głównej mnie wczoraj zmylił ale też jednocześnie przypomniał o promocji Dziś dopiero załapałem o co chodzibabciagienia1p pisze: ↑28 cze 2023, 22:30---------Edycja_2-----------
@asdaf - szybki jesteś w usuwaniu postów. Usunęłam też doprecyzowanie-erratę... Hi, hi.
Rezygnując z umowy na czas określony ty korzystasz a w prepaidzie ty tracisz ale uważam że zawsze musisz mieć czas na pole manewru.surface123 pisze: ↑28 cze 2023, 12:29Ale tutaj cały czas mówimy o prepaidzie. Więc nawet jak zrezygnujesz z dnia na dzień nie ponosisz konsekwencji
Karlos20 pisze: ↑28 cze 2023, 12:31vkjcsakjvcjk: o zmianach w ofercie (zmiana taryfy) informowali z odpowiednim wyprzedzeniem, zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym. W przypadku promocji (opcji promocyjnych), takiego obowiązku nie ma, mogą odwołać w każdej chwili. Zresztą jasno magentowi w regulaminach promocji określają, że opcja jest "do odwołania". W prepaidzie W4 i wirtualni mogą naginać zasady, bo klient może zawsze z dnia na dzień zrezygnować - inaczej, niż w przypadku abonamentów.
Poza tym jedna promocja w ofercie na kartę pokazuje, że nabyte warunki przez dłuższy czas mogą z dnia na dzień zostać usunięte/skasowane na rzecz nowych "lepszych" wg operatora warunków, co opisywałem w wątku o OFNK i promocjach w tej taryfie.
Myślisz, że dobrowolne przejście za 100GB na 100 dni po co jest z dobroci serca?Karlos20 pisze: ↑29 cze 2023, 09:20vkjcsakjvcjk: nie bądź śmieszny tą skargą, niczym tym nie wskórasz.
To jest oferta promocyjna, tym bardziej, że jest na innej taryfie. Ciesz się, że operator poszedł na rękę klientom, nie likwidując opcji promocyjnej - mógł to zrobić w każdej chwili. Poza tym migracja do GO wraz z zamknięciem taryfy Frii unicestwia całą paletę usług i promocji w starej taryfie.
Gdzie byłeś, gdy Play zamykał Play Kartę (pierwszą taryfę Playa z 2007 roku) z wbudowaną usługą "Zbieraj Minuty"? Też chciałbyś wołać partyjno-propagandowo-medialny Urząd Ochrony Kasy i Koryta?
Najpierw straszą możliwym natychmiastowym przymusowym wcieleniem w taryfę GO i tego samego dnia wprowadzają ten dziwaczny regulamin na 100GB. Trzeba było pół roku wcześniej zachęcać jak to taka lepsza taryfa jest.Karlos20 pisze: ↑29 cze 2023, 09:44To jest towarzysząca promocja - chyba miło coś dostać w zamian za przymusową lub dobrowolną migrację. Klienci z opcją EkstraSIM / SuperNet dostają 1000 GB na cały rok i mają przymusową migrację odroczoną o miesiąc (powody techniczne). Dalej mało? Zachowujesz nabyty RWK - o tym tutaj już dawno informowaliśmy.
T ma ofertę dla wielu osób, każdy znajdzie coś dla siebie.
Wcale nie musieli nic dać w zamian i olać klientów, bo jutro będziesz u pomarańczki, fioletowych, zielonych czy wirtualnych z tym samym numerem.
Doskonale wiem jak T-Mobile zachęcało wykluczając taryfę Frii z wszelkich promocji.Karlos20 pisze: ↑29 cze 2023, 10:04vkjcsakjvcjk: Nie jest natychmiastowe, mam 2 numery i nadal są na taryfie Frii. Mają na to miesiąc (dokładnie do końca lipca), bo operator nie jest w stanie wszystkich przenieść w jednym czasie - kwestie techniczne.
Nie masz racji - oni od ponad roku ciągle zachęcali klientów FRII do migracji na taryfę GO dając darmowe GB na start, czy za doładowanie za 30 zł w ramach taryfy GO + Rok Internetu.
Przypomnę, operator wrzuca promocyjki dla klienta prepaid, aby kupił starter i poużywał z "pełną mocą" usług, a za miesiąc już jako stały klient jest przez niego olewany, a jakość spada. Standard w każdej dużej sieci - szczególnie w Plusie - byleby sprzedać jak najwięcej, złapać zgody marketingowe i zachęcanie do ich "świetnego" abonamentu Fake5G Hiper Super Ultra dla wybranych.
vkjcsakjvcjk pisze: ↑29 cze 2023, 09:13...Ale mi lepsze warunki po 90 dniach wymagana aktywność zamiast 182 i brak RWK po dołowaniu. Skarga do UOKiK nie zaszkodzi.
vkjcsakjvcjk pisze: ↑29 cze 2023, 09:40...Myślisz, że dobrowolne przejście za 100GB na 100 dni po co jest z dobroci serca?
Ja to zrobiłem dzisiaj, obudziłem się... Też mam: Bez lim. rozm, sms, 300MB za 1 zł/dz. Po włożeniu do fona sprawdziłem *100# jak taryfa: jest nadal Frii, *101# ważne do 14-02-24 no i jeszcze *140*296*1# czy działa n.l. działa jest 305 MB. Doładowałem i stan konta zwiększył się od razu ale wydłużenie o 366 dni u mnie było po ok. 40 min do 29-06-2024, zawsze to 4 mce dłużej.
A to info ?babciagienia1p pisze: ↑29 cze 2023, 10:47Jesteś pewien, że w GO! XXS nie będzie RWK po doładowaniu? Nie wiadomo też jak będzie zachowywać się ważność konta po zużyciu 1,- zł. Może korzystniej niż dotychczas?vkjcsakjvcjk pisze: ↑29 cze 2023, 09:13...Ale mi lepsze warunki po 90 dniach wymagana aktywność zamiast 182 i brak RWK po dołowaniu. Skarga do UOKiK nie zaszkodzi.