DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 84 z 92
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 92
 #1152597  autor: KC-KARLOS
 28 cze 2023, 22:03
babciagienia1p: sprawdziłem billing numeru (było na nim 2 grosze przed doładowaniem). Od marca do teraz było czysto - tyle mogę się cofnąć w billingu w wersji komputerowej Mój T-Mobile, bo apka mi na telefonach nie działa - znów mają jakiś błąd na numerze abonamentowym, co uniemożliwia mi dostęp.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1152599  autor: asdaf
 28 cze 2023, 22:23
babciagienia1p pisze:
28 cze 2023, 20:55
@asdaf
No to pięknie.
Posiadacze dawno temu zablokowanych lezaków mogą je ożywić na 31 dni i do tego dostać 100 GB za samodzielne przeprawienie się do GO!
Zablokowane były tylko połączenia wychodzące.
"Od stycznia do teraz "– niecałe pół roku. Czy to dużo? Na pewno nie- "dawno temu". :)
 #1152601  autor: babciagienia1p
 28 cze 2023, 22:30
@asdaf
Pisałam o tych mających zablokowane wychodzące od - nawet - dwóch lat. Całkowicie wyłączone daje się odblokować tylko w ciągu 30 dni od wyłączenia i to po czasochłonnych perypetiach z BOK-iem. T-Mobile ostatnio nie śpieszył się z całkowitym wyłączaniem numerów, więc zablokowanych dawno temu może być całkiem sporo. Oni zwykle robią to w jednorazowych akcjach. Pewnie chodzi o statystyki aktywnych kart SIM.
Po prostu - odkryłeś sposób na 31-dniowe ożywienie leżaków z zablokowanymi wychodzącymi.

--------Edycja_1--------------
29 czerwca 2023 - dzień drugi. Nadal bez przymusowego wysiedlenia do GO! XXS.

---------Edycja_2-----------
@asdaf - szybki jesteś w usuwaniu postów. Usunęłam też doprecyzowanie-erratę... Hi, hi.
 #1152616  autor: lukjac
 29 cze 2023, 08:38
Ręcznie przeszedłem z Frii na Go, aktywowałem przez aplikację, cały proces trwał 3 minuty, miałem 0 zł na KG, ważność KG wydłużyła się do 31 dni, 100 GB wpadło po 3 minutach pomimo iż mam 0 zł na KG a regulamin wymaga dodatniego stanu KG;
Internet działa przy zerowym stanie KG,
nawet nienajgorsze rozstanie z Frii, a z innymi simkami czekam na automatyczną przymusową migrację
 #1152619  autor: KC-KARLOS
 29 cze 2023, 09:12
lukjac: dodatni stan konta w T to też 0,00. Aktualnie jest niemal niemożliwe wejście w ujemny stan, gdyż zlikwidowali m.in. SIMextra / goCARD, które rozliczały koszty z niemałym opóźnieniem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1152620  autor: vkjcsakjvcjk
 29 cze 2023, 09:13
surface123 pisze:
28 cze 2023, 12:29
Ale tutaj cały czas mówimy o prepaidzie. Więc nawet jak zrezygnujesz z dnia na dzień nie ponosisz konsekwencji
Rezygnując z umowy na czas określony ty korzystasz a w prepaidzie ty tracisz ale uważam że zawsze musisz mieć czas na pole manewru.
Skarga do UOKiK nie zaszkodzi jednak w razie co.



Karlos20 pisze:
28 cze 2023, 12:31
vkjcsakjvcjk: o zmianach w ofercie (zmiana taryfy) informowali z odpowiednim wyprzedzeniem, zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym. W przypadku promocji (opcji promocyjnych), takiego obowiązku nie ma, mogą odwołać w każdej chwili. Zresztą jasno magentowi w regulaminach promocji określają, że opcja jest "do odwołania". W prepaidzie W4 i wirtualni mogą naginać zasady, bo klient może zawsze z dnia na dzień zrezygnować - inaczej, niż w przypadku abonamentów.

Poza tym jedna promocja w ofercie na kartę pokazuje, że nabyte warunki przez dłuższy czas mogą z dnia na dzień zostać usunięte/skasowane na rzecz nowych "lepszych" wg operatora warunków, co opisywałem w wątku o OFNK i promocjach w tej taryfie.

Ale mi lepsze warunki po 90 dniach wymagana aktywność zamiast 182 i brak RWK po dołowaniu. Skarga do UOKiK nie zaszkodzi. :smt006
 #1152622  autor: KC-KARLOS
 29 cze 2023, 09:20
vkjcsakjvcjk: nie bądź śmieszny tą skargą, niczym tym nie wskórasz.
To jest oferta promocyjna, tym bardziej, że jest na innej taryfie. Ciesz się, że operator poszedł na rękę klientom, nie likwidując opcji promocyjnej - mógł to zrobić w każdej chwili. Poza tym migracja do GO wraz z zamknięciem taryfy Frii unicestwia całą paletę usług i promocji w starej taryfie.
Gdzie byłeś, gdy Play zamykał Play Kartę (pierwszą taryfę Playa z 2007 roku) z wbudowaną usługą "Zbieraj Minuty"? Też chciałbyś wołać partyjno-propagandowo-medialny Urząd Ochrony Kasy i Koryta? :D

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1152627  autor: vkjcsakjvcjk
 29 cze 2023, 09:40
Karlos20 pisze:
29 cze 2023, 09:20
vkjcsakjvcjk: nie bądź śmieszny tą skargą, niczym tym nie wskórasz.
To jest oferta promocyjna, tym bardziej, że jest na innej taryfie. Ciesz się, że operator poszedł na rękę klientom, nie likwidując opcji promocyjnej - mógł to zrobić w każdej chwili. Poza tym migracja do GO wraz z zamknięciem taryfy Frii unicestwia całą paletę usług i promocji w starej taryfie.
Gdzie byłeś, gdy Play zamykał Play Kartę (pierwszą taryfę Playa z 2007 roku) z wbudowaną usługą "Zbieraj Minuty"? Też chciałbyś wołać partyjno-propagandowo-medialny Urząd Ochrony Kasy i Koryta? :D
Myślisz, że dobrowolne przejście za 100GB na 100 dni po co jest z dobroci serca?
 #1152628  autor: KC-KARLOS
 29 cze 2023, 09:44
To jest towarzysząca promocja - chyba miło coś dostać w zamian za przymusową lub dobrowolną migrację. Klienci z opcją EkstraSIM / SuperNet dostają 1000 GB na cały rok i mają przymusową migrację odroczoną o miesiąc (powody techniczne). Dalej mało? Zachowujesz nabyty RWK - o tym tutaj już dawno informowaliśmy.
T ma ofertę dla wielu osób, każdy znajdzie coś dla siebie.

Wcale nie musieli nic dać w zamian i olać klientów, bo jutro będziesz u pomarańczki, fioletowych, zielonych czy wirtualnych z tym samym numerem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1152630  autor: vkjcsakjvcjk
 29 cze 2023, 09:56
Karlos20 pisze:
29 cze 2023, 09:44
To jest towarzysząca promocja - chyba miło coś dostać w zamian za przymusową lub dobrowolną migrację. Klienci z opcją EkstraSIM / SuperNet dostają 1000 GB na cały rok i mają przymusową migrację odroczoną o miesiąc (powody techniczne). Dalej mało? Zachowujesz nabyty RWK - o tym tutaj już dawno informowaliśmy.
T ma ofertę dla wielu osób, każdy znajdzie coś dla siebie.

Wcale nie musieli nic dać w zamian i olać klientów, bo jutro będziesz u pomarańczki, fioletowych, zielonych czy wirtualnych z tym samym numerem.
Najpierw straszą możliwym natychmiastowym przymusowym wcieleniem w taryfę GO i tego samego dnia wprowadzają ten dziwaczny regulamin na 100GB. Trzeba było pół roku wcześniej zachęcać jak to taka lepsza taryfa jest. :lol:

Dziwna retoryka z tym olaniem klienta bo jeszcze jest regulator który jest po stronie klientów. Skarga nigdy nie zaszkodzi. :smt006
 #1152632  autor: KC-KARLOS
 29 cze 2023, 10:04
vkjcsakjvcjk: Nie jest natychmiastowe, mam 2 numery i nadal są na taryfie Frii. Mają na to miesiąc (dokładnie do końca lipca), bo operator nie jest w stanie wszystkich przenieść w jednym czasie - kwestie techniczne.
Nie masz racji - oni od ponad roku ciągle zachęcali klientów FRII do migracji na taryfę GO dając darmowe GB na start, czy za doładowanie za 30 zł w ramach taryfy GO + Rok Internetu.

Przypomnę, operator wrzuca promocyjki dla klienta prepaid, aby kupił starter i poużywał z "pełną mocą" usług, a za miesiąc już jako stały klient jest przez niego olewany, a jakość spada. Standard w każdej dużej sieci - szczególnie w Plusie - byleby sprzedać jak najwięcej, złapać zgody marketingowe i zachęcanie do ich "świetnego" abonamentu Fake5G Hiper Super Ultra dla wybranych.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1152636  autor: vkjcsakjvcjk
 29 cze 2023, 10:24
Karlos20 pisze:
29 cze 2023, 10:04
vkjcsakjvcjk: Nie jest natychmiastowe, mam 2 numery i nadal są na taryfie Frii. Mają na to miesiąc (dokładnie do końca lipca), bo operator nie jest w stanie wszystkich przenieść w jednym czasie - kwestie techniczne.
Nie masz racji - oni od ponad roku ciągle zachęcali klientów FRII do migracji na taryfę GO dając darmowe GB na start, czy za doładowanie za 30 zł w ramach taryfy GO + Rok Internetu.

Przypomnę, operator wrzuca promocyjki dla klienta prepaid, aby kupił starter i poużywał z "pełną mocą" usług, a za miesiąc już jako stały klient jest przez niego olewany, a jakość spada. Standard w każdej dużej sieci - szczególnie w Plusie - byleby sprzedać jak najwięcej, złapać zgody marketingowe i zachęcanie do ich "świetnego" abonamentu Fake5G Hiper Super Ultra dla wybranych.
Doskonale wiem jak T-Mobile zachęcało wykluczając taryfę Frii z wszelkich promocji.
To się nazywa metoda kija chyba. ;)
 #1152640  autor: babciagienia1p
 29 cze 2023, 10:47
vkjcsakjvcjk pisze:
29 cze 2023, 09:13
...Ale mi lepsze warunki po 90 dniach wymagana aktywność zamiast 182 i brak RWK po dołowaniu. Skarga do UOKiK nie zaszkodzi. :smt006

Jesteś pewien, że w GO! XXS nie będzie RWK po doładowaniu? Nie wiadomo też jak będzie zachowywać się ważność konta po zużyciu 1,- zł. Może korzystniej niż dotychczas?
Warto zachować spokój. Antycypuj mniej emocjonalnie.
vkjcsakjvcjk pisze:
29 cze 2023, 09:40
...Myślisz, że dobrowolne przejście za 100GB na 100 dni po co jest z dobroci serca?

Nie jest z dobroci serca. Przeprawiający się samodzielnie nie trafią do pakietu GO! XXS, tylko do gołej GO!
Z drugiej strony - w przypadku NL-ów cyklicznych lepiej przeprawiać się samodzielnie.
 #1152654  autor: abrams
 29 cze 2023, 13:53
macqmacq pisze:
27 cze 2023, 15:04
Doładowałem numer za 5zł we frii nl.1zł/dz. - po jakim czasie wpadnie RWK?
edit1. Zajęło to około 25 minut :D
Ja to zrobiłem dzisiaj, obudziłem się... Też mam: Bez lim. rozm, sms, 300MB za 1 zł/dz. Po włożeniu do fona sprawdziłem *100# jak taryfa: jest nadal Frii, *101# ważne do 14-02-24 no i jeszcze *140*296*1# czy działa n.l. działa jest 305 MB. Doładowałem i stan konta zwiększył się od razu ale wydłużenie o 366 dni u mnie było po ok. 40 min do 29-06-2024, zawsze to 4 mce dłużej.

Czyli teraz musimy pilnować kiedy nas zmigrują do „GO! XXS” i od tego dnia wykonać max w 90 dniu płatne użycie np. MB i potem powtarzać max co 90 dni. Ciekawe czy będą słać SMS przypominające ?
A do tego powinno wpaść bonusowe 100GB/100 dni za "dobrowolną" migrację.
 #1152657  autor: babciagienia1p
 29 cze 2023, 14:02
@abrams
Duży szum informacyjny tu się robi. Zaczynam być skołowana. Jak czytałam regulamin przymusowego wysiedlenia do GO! XXS, wydawało mi się, że doładowanie w GO! XXS też będzie dawało 365 dni ważności (pytanie - prawdziwe czy niby-RWK jak we Frii?). Dlatego nie doładowuję. Czekam na zbiorowy transport.
Co do 90 dni, nie mam pewności od jakiego dnia będą je liczyć:
a) od dnia wysiedlenia czy
b) od dnia ostatniego zużycia 1,- zł lub doładowania.
Żeby sprawdzić, trzeba będzie poczekać aż nastąpi D+90 od wysiedlenia.
---------Edycja_1-------------
Według mnie nie będzie SMS-ów przypominających. BL za 1,- zł dziennie wyraźnie przestał podobać się operatorowi...
Ostatnio zmieniony 29 cze 2023, 14:04 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1152658  autor: abrams
 29 cze 2023, 14:04
babciagienia1p pisze:
29 cze 2023, 10:47
vkjcsakjvcjk pisze:
29 cze 2023, 09:13
...Ale mi lepsze warunki po 90 dniach wymagana aktywność zamiast 182 i brak RWK po dołowaniu. Skarga do UOKiK nie zaszkodzi. :smt006
Jesteś pewien, że w GO! XXS nie będzie RWK po doładowaniu? Nie wiadomo też jak będzie zachowywać się ważność konta po zużyciu 1,- zł. Może korzystniej niż dotychczas?
A to info ?
"Wydłużenia Ważności Konta.
każdorazowe pobranie „Opłaty Dziennej” skutkuje ustawieniem nowej daty Ważności Konta, która będzie wynosić 365 dni kalendarzowych, jeżeli dotychczasowa data Ważności Konta była krótsza niż 365 dni.
Ważność Konta pozostaje jednak bez zmian, jeżeli okres Ważności Konta w dniu pobrania „Opłaty Dziennej” wynosił 365 dni lub był dłuższy."
 #1152660  autor: iphoneski
 29 cze 2023, 14:11
Teoretycznie się wydłuża, a praktycznie skraca do 90 dni. Bo jeżeli nie wykonamy w tym czasie płatnej aktywności, to pakiet się wyłączy nieodwracalnie. Także każdy może tu przyjąć inną ocenę - jeden będzie chwalić prawdziwe RWK, a drugi ganić obowiązek 90 dni. Trochę TVP vs TVN ;)
  • Strona 84 z 92
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 92
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 92