wiertolot pisze: ↑23 lip 2023, 06:25
Nie czytasz cały czas tego co napisałem, miałem FREE za 1 zet, mam samo GO bez XXS i wcale możliwości tego włączenia! Twój system zabrał mi taryfę FREE za 1 zet, włączył mi samo GO, wyczyścił konto do zera, zaczął pobierać opłatę po 3 zł. miesięcznie (nie dość, że straciłem sporo z konta na dzwonienie reklamowanie tego na infolinia) i skrócił ważność konta z roku do miesiąca i 3 sierpień 2023 rok.
Już raz Ci pisałam, że najprawdopodobniej nie korzystałeś z usługi BLz1złD ponad 183 dni. W takiej sytuacji system wyrzucił Cię z usługi BLz1złD, skrócił ważność konta i zaczął pobierać maksimum 3,- zł za każde karne odnowienie wazności na +30 dni. Skoro miałeś 20,- zł na koncie, a teraz nie masz nic, musiało to trwać minimum 7 miesięcy. W momencie przymusowego wysiedlenia do GO! nie spełniałeś warunków, żeby dostać pakiet XXS. Wszystko odbyło się zgodnie z regulaminem BLZ1złD.
Jeśli chcesz koniecznie zostać w GO! XXS, możesz próbować indywidualnej reklamacji pisemnej na adres
[email protected]. Opisz swoją historię, najlepiej ręcznie, ze wszystkimi danymi, podpisz się czytelnie i wyślij jako skan. W piśmie poproś o uruchomienie pakietu XXS w drodze wyjątku. Na zwrot pobranych karnych opłat za wydłużenie ważności nie liczyłabym. Możesz też próbować kontaktu z działem marketingu. Jest tam osoba, która oddzwania do klientów, którzy oceniają
załatwienie sprawy na infolinii na najgorsze oceny. W porównaniu z innymi operatorami obsługa klienta w T-Mobile nie jest taka ostatnia.
Jeśli masz dosyć T-Mobile, przenieś się do innego operatora.
-----------------Edycja_1--------------------
Chyba, ze oszwabili Cię na 20,- zł jednorazowo, na co wskazywałaby pierwotna data niby-RWK - czerwiec 2024. Jeśli tak jest, to zmienia postać rzeczy i możesz kłócić się na ostro... Poproś, żeby podali Ci terminy i kwoty pobranych opłat za karne wydłużenie ważności.