A ja miałem ciekawostkę z tym eSIM-em. W zeszły wtorek usunąłem przypadkiem eSIM z telefonu. Zadzwoniłem na infolinię. Bez problemu wysłali nowy. Ale nie przysłali na SMS-a hasła do odszyfrowania pliku z kartą. Czyli nie mogłem go ponownie zainstalować. Nie wiedzieli co się stało. Więc zgłoszenie serwisowe załatwione dopiero wczoraj w nocy. Przyszedł SMS z treścią 8 znaków nie wiadomo skąd. W sumie to nic poza tym że przez 5 dni nie miałem sieci która by się na weekend akurat przydała.
- Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
Mam pytanie techniczne. Od kiedy jest liczony termin 90 dni? Od przysłania plików z kartą czy od momentu zainstalowania karty i pierwszego skorzystania z transmisji danych?
babciagienia1p: liczy się data aktywacji (pierwsze zalogowanie do sieci), gdyż jest to aktywacja abonamentowa.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Od momentu zainstalowania karty. Od przesłania plików masz 4 dni na jej zainstalowania. Jak nie aktywujesz w 4 dni to musisz występować po nią ponownie.
babcia77: błąd - liczy się pierwsze zalogowanie tej karty.
Otrzymanie eSIMa z instrukcją jej instalacji na adres e-mail, ale jej nie zainstalowanie nie jest równoznaczne z jej aktywacją (mamy 4 dni na to).
Otrzymanie eSIMa z instrukcją jej instalacji na adres e-mail, ale jej nie zainstalowanie nie jest równoznaczne z jej aktywacją (mamy 4 dni na to).
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Czy można jeszcze zamówić kartę w ramach tej promocji?
kemsinenu: można.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Mam trudność z namierzeniem na stronce. Poproszę o linka.
Oj, żeby nam się to czkawką nie odbiło....karta dalej działa.
@bxx1
W wielu miejscach umowy pojawia się zapis, że umowa jest zawarta na czas określony - 3 miesiące, po czym wygasa. Nie sądzę, żeby byli tak perfidni i wystawili fakturę według stawek. Faktura byłaby do podważenia przez przedszkolaka.
W wielu miejscach umowy pojawia się zapis, że umowa jest zawarta na czas określony - 3 miesiące, po czym wygasa. Nie sądzę, żeby byli tak perfidni i wystawili fakturę według stawek. Faktura byłaby do podważenia przez przedszkolaka.
CZAS OBOWIĄZYWANIA UMOWY
Umowa zawarta jest na czas określony 3 miesięcy, po czym wygasa.
Abonament - opłata za Cykl Rozliczeniowy 100,00 zł z VAT
Internet mobilny – opłata za 1 MB* 1,00 zł z VAT
Internet Bez Limitu Max**** 300, 00 zł z VAT
Ostatnio zmieniony 31 lip 2023, 11:54 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
I juz wszystko jasne umowa do 29 lipca, ale cykl rozliczeniowy do 1 czyli karta wygaśnie jutro.Żadnych oplat z tego tytułu nie ma.
Zamieszanie może być z okresami rozliczeniowymi + jeśli ktoś coś u nich miał jeszcze jakąś umowę. Ja jeszcze w T miałem neta bez limitu danych do 60 mbps (część faktur ze starej umowy mogę jeszcze podejrzeć) oraz abonament głosowy (wygasł 20 lipca). Do tego promocja na neta nielimitowanego na 30 dni w aplikacji, która w niektórych taryfach robi cuda.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Nie.Chodzi o przypisane okresy rozliczeniowe.Nie wiem jak mają czy co 10 dni czy co 5.Mój 29.07 jest do 1.08 czyli po północy karta zgaśnie.Jak 4 listopad to wychodzi albo 5 tego albo 10 tego.
@babciagienia1p dzięki za linka.
Karta wygasła....
Czyli @bxx1 ma rację - karty działają do końca okresu rozliczeniowego abonamentu, a okresów rozliczeniowych w T jest kilka. Mój eSIM dziś też wygaśnie.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Tak.Jeszcze z konsultantem potwierdziłem umowa wygasła/się przełaczyłem na kolejną esim do połowy września,karta jeszcze widniała ale ją usunąlem bo i tak nie dało sie korzystać/w międzyczasie przełączyło.mnie na orange.
Wniosek o przeniesienie numeru złożony, od razu po wyjściu z salonu Play dostałem smsa od T, że otrzymali wniosek. Jestem ciekawy, czy na pewno nie będzie żadnej kary, niby nie powinno być bo zaznaczyłem we wniosku „na koniec okresu wypowiedzenia umowy”. A numer chciałem zachować ze względu na łatwy do zapamiętania numer z prefiksem 604.