Niestety, ale próba podłączenia telefonu zakończyła się niczym. Już miałem wszystko przygotowane i miałem zamawiać, lecz okazało się, że co konsultant to inna wersja. W budynku sieć własna Vectry jeśli ktoś nie doczytał.
To są najczęstsze wersje, jakie słyszałem na infolinii:
1. Brak możliwości podłączenia Vectry bo jest w tej chwili Multimedia w mieszkaniu. Najpierw muszą odłączyć Multimedię i zrobić nowe okablowanie dla Vectry (?).
2. Nie mogę wziąć telefonu stacjonarnego w Multimedii bo nie oferują tej usługi (?), tylko Vectra.
3. Nie mogę wziąć samego telefonu stacjonarnego. Wymagany jest pakiet 3w1.
4. Cena telefonu to 69 zł, a cena podana na stronie nie wiadomo czego dotyczy.
5. Nie mogę wziąć samego telefonu, tylko telefon+internet, a dalej patrz pkt. 1.
Także dałem sobie spokój, przedłużyłem samą TV w Multimedii (razem z opłatą za sprzęt coś koło 80zł za ten najwyższy pakiet). Telefon stacjonarny został w Orange.