Karlos20 pisze: ↑24 lip 2023, 17:17
Za chwilę zmieni zasady zbierania punktów za odbierane połączenia i na tym się to skończy.
w dobie powszechnych NL chyba PRIV się z tym liczyli, zapewne mają to w planie biznesowym, żeby promować usługę. Liczą się z konsekwencjami. Są zbyt "nowi", żeby to od razu ubijać.
Dodatkowo wykonywanie masowo / przeholowanie z długością połączeń wychodzących, szczególnie na świeże numery telefonów, jest ryzykowne i można oberwać blokadą usług czy nawet rozwiązaniem umowy u operatora.
Dla osób które dużo gadają, to nie jest operatorowi łatwe do udowodnienia, ale potwierdzam że tak robią. Kiedyś dla testów pomarańczowych, nowy numer w jakiejś tam promocji kupiłem i zablokowali mi po kilku dniach, to aż UKE zdziwiło się dlaczego złożyłem skargę za 5-10 zł! odpowiedź była prosta: NL to NL zgodnie z regulaminem Opa jak o swój interes nie zadbał! zakończone standardowo przeprosinami i bonusem ;D
jak masz w domu z dwa / trzy numery z NL wykonujesz dwa razy dziennie po połączeniu poniżej 60 minut i czy to PRIV czy w Freshu masz bonusy, a numery "dzwoniące" nie mają problemu.