Też otrzymałem w sumie 280GB chociaż karta liczy ponad 11 lat. RWK otrzymałem ale tylko na konto główne, promocyjne zostało ze starą datą.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Ktos wie ?
Doladowanie (wydruk z terminala) Play mozna chyba uzyc w Virgin. A czy w odwrotna str. czyli uzyc z Virgin w Play, tez da rade czy to jednak inne systemy.
Doladowanie (wydruk z terminala) Play mozna chyba uzyc w Virgin. A czy w odwrotna str. czyli uzyc z Virgin w Play, tez da rade czy to jednak inne systemy.
MarekBT: Virgin = Play, doładowania są w tej chwili uniwersalne dla obu ofert.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Ja tam nic nie widzę pod 222
U mnie na dwóch starych kartach zadziałało. Wpadło po 280 GB.
Ile dni ten bonus jest ważny?
30 dni.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Próbuj. Mi weszło po 4-tej próbie: 30+150+100 GB.
A kod to: *222# (a nie 222)
Nie wiem o co chodzi, ale mam mini 3 włączone, i pewnie dlatego.
Dokładnie tak. Gdy wchodzisz w menu pod *222# nie mając żadnego pakietu aktywnego to pojawia się opcja na darmowy GIGAMAKS. Osobiście odpaliłem to na starym numerze, dodatkowo nie doładowywanym od września ubiegłego roku i z zerowym saldem - wszystko ładnie zaskoczyło + RWK.
Hej ponownie jak wy zostałem przeniesiony do P4 z moim leżakiem do odbierania telefonów jakoś w marcu. Nie pamiętam jaką miałem ofertę ale numer był w virgin z 5 lat albo i dłużej, działało to na zasadzie wpłacam sobie tam kilka zł raz na rok i mam spokój, wszystko było widoczne w panelu do kiedy numer jest ważny. Wtedy zmieszany pytam konsultantki o co chodzi? Czy warunki zostają takie same jak w virgin? Że wpłacam dowolną kwotę i konto zostaję przedłużone na kolejny rok - tak. Czy nie ma żadnych opłat tak jak wcześniej w vm w moim przypadku i mogę ten numer trzymać tak jak dotychczas - tak.
Pytanie czy konsultantka wtedy miała rację? Na ten moment nawet w tym internetowym panelu nie widzę do kiedy mam ważność konta co jest dla mnie ważne, jak to sprawdzić P4 to to samo co VM wiadomo ale VM panel miało o niebo lepszy dla leżaków, z tego co widzę w panelu mam ofertę "chcę wszystko".
No i drugie pytanie czy dla Waszych leżaków do odbierania sms'ów/telefonów, ta zmiana wpłynęła na ucieczkę z P4, jeśli tak to gdzie?
Pytanie czy konsultantka wtedy miała rację? Na ten moment nawet w tym internetowym panelu nie widzę do kiedy mam ważność konta co jest dla mnie ważne, jak to sprawdzić P4 to to samo co VM wiadomo ale VM panel miało o niebo lepszy dla leżaków, z tego co widzę w panelu mam ofertę "chcę wszystko".
No i drugie pytanie czy dla Waszych leżaków do odbierania sms'ów/telefonów, ta zmiana wpłynęła na ucieczkę z P4, jeśli tak to gdzie?
Tobie zmienił się tylko system, oferta pozostała bez zmian. Raz na rok wystarczy doładować za min. 5 zł lub włączyć pakiet Mini za 3 zł by mieć na rok spokój.
Witajcie, może mi ktoś podpowie. Czy po wszystkich obecnych zmianach w sieci Virgin i przejęciu przez Play jest dalej możliwość przeniesienia numerów do oferty na kartę? Chciałbym przenieść 2 numery z nju do Virgin do oferty #ChceWszystko z pakietem #Mini3 i RWK po każdym doładowaniu konta. Czy jest to jeszcze możliwe? Na stronie Virgin brak szczegółowych informacji, tylko "zapraszamy do salonu Play". Natomiast tutaj wyczytałem, że często w salonach odmawiają przeniesienia, bo nie mają starterów lub inne podobne wymówki. Jak to wygląda w rzeczywistości? Ma ktoś aktualne doświadczenia?
Tak można przenieść numer do oferty na kartę w dowolnym salonie Play - w 99,9 procentach numery przenoszą na karty sim sygnowane logiem operatora sieci Play (wtedy też karta identyfikuje się jako Play, ale oczywiście numer jest w ofercie Virgin Mobile), są też wyjątki w których salony otrzymały karty przygotowane dla oferty Virgin Mobile - wtedy oczywiście karta identyfikuje się jako „Virgin mobile” i samych komunikatów (SMS) od operatora jest więcej z „VIRGIN” niż samego „Playa”. W moim przypadku samo przeniesienie w salonie wyglądało dosyć słabo, bo jasno postawiłem sprawę, że chcę przenieść numer właśnie do oferty Virgin Mobile na kartę, a babka z obsługi jeszcze cztery razy namawiała mnie na abonament z Playa... samych znaków rozpoznawczych, że tutaj załatwisz jakieś sprawy w związku z Virgin Mobile ZERO (gdzie taki T-Mobile nie ukrywa swojej submarki w salonie, i pracownicy wcale jej klientom nie odradzają). Wizerunkowo Play na tym źle wychodzi - taki wyrodny rodzic, który nie chce swojej córki za żadne skarby.CzareQ pisze: ↑12 sie 2023, 14:33Witajcie, może mi ktoś podpowie. Czy po wszystkich obecnych zmianach w sieci Virgin i przejęciu przez Play jest dalej możliwość przeniesienia numerów do oferty na kartę? Chciałbym przenieść 2 numery z nju do Virgin do oferty #ChceWszystko z pakietem #Mini3 i RWK po każdym doładowaniu konta. Czy jest to jeszcze możliwe? Na stronie Virgin brak szczegółowych informacji, tylko "zapraszamy do salonu Play". Natomiast tutaj wyczytałem, że często w salonach odmawiają przeniesienia, bo nie mają starterów lub inne podobne wymówki. Jak to wygląda w rzeczywistości? Ma ktoś aktualne doświadczenia?
Czy ktoś ma jakieś info po tych wszystkich zmianach w związku z przejęciem 100% udziałów przez operatora P4 - Play i zmianami które w ostatnim czasie wprowadził w funkcjonowaniu marki VM, czy Telakces dalej jest punktem partnerskim Virgin Mobile i idzie tam załatwić tak jak przed zmianami m.in. przeniesienie numeru, wyrobienie duplikatu karty sim, cesję? Teoretycznie portal dla punktów partnerskich wciąż jest aktywny - http://vmpl.pl/ Jakiś czas temu napisałem w tej sprawie do firmy Telakces, ale czekam już miesiąc na odpowiedź, więc może tutaj coś ktoś wie
Witam, myślę nad przeniesieniem numeru z sieci Play w ofercie na kartę "OdNowa" do Virgin. Chodzi mi najmniejsze koszty utrzymania numeru. Jak przejdę do Virgin to minimalnie zapłacę 5 zł rocznie za utrzymanie numeru ?
Tak.
A nie lepiej przejść do Fakt mobile? Tu przejdziesz kodem - bez wizyt w salonach.
A nie lepiej przejść do Fakt mobile? Tu przejdziesz kodem - bez wizyt w salonach.
Do Virgin to trzeba przez innego operatora.
Nie widzę na stronie Virgin oferty pakietu Mini3. Został tylko mini9. ktoś cos? Wycofali to? Zostawili tylko dla tych, którzy mają to już aktywowane?
molibden: pakiet nadal jest dostępny. Włączasz go w Play24 bądź kodem *222*03#
Info > https://virginmobile.pl/media/documents ... 3.2023.pdf
Info > https://virginmobile.pl/media/documents ... 3.2023.pdf
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Ok, Karlos20. Mam do ciebie jeszcze takie pytanie. zauważyłem na karcie mojego taty, że pakiet rozmów 120min dokupowany do mini3 przechowuje niewykorzystane minuty na następny okres wiec te minuty na jego koncie się kumulują. Nie wiem czy to tak ma być, czy jest to błąd, ale nie narzekam. To się zaczęło po przenosinach do Play. Czy taka sama sytuacja jest obecnie z pakietami gb? To tylko 1gb, ale warto wiedzieć mimo wszystko. Zresztą nie wiem. Na mini 3 można kupić jakiś większy pakiet? z tego co pamiętam tam jest tylko jest 1gb/1zł do mini3, ale może sa jakieś dodatkowe, poza pakietowe?
I to co mnie wkurza w Virgin to brak mmsów w pakiecie. Da się tam jakoś to ominąć poza płaceniem bodaj 50gr za sztukę?
I to co mnie wkurza w Virgin to brak mmsów w pakiecie. Da się tam jakoś to ominąć poza płaceniem bodaj 50gr za sztukę?