DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 380 z 428
  • 1
  • 378
  • 379
  • 380
  • 381
  • 382
  • 428
 #1156290  autor: KC-KARLOS
 22 sie 2023, 12:11
PiotrG-dz: jeśli usługa nie została uruchomiona od razu po aktywacji taryfy, możesz ją w każdej chwili włączyć w Play24, jest darmowa.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1156292  autor: PiotrG-dz
 22 sie 2023, 12:16
A kiedy najlepiej ją uruchomić ,żeby było od 1 do 1?Czy niekoniecznie jak to było w OdNowie?
 #1156303  autor: TomLee
 22 sie 2023, 13:34
Remington pisze:
22 sie 2023, 12:18
To jest zawsze od 1-go - ta usługa zlicza wydatki w miesiącu kalendarzowym.
Z wyjątkiem pierwszego cyklu, który zaczyna się np dziś 22.08 i kończy 31.08. Potem już cykle miesięczne.
 #1156315  autor: marcz123456
 22 sie 2023, 14:42
Nic się w fakcie nie zmieniło? Jak nie mam pakietu, a włączę internet to nie wyzeruje mi konta?
 #1156319  autor: jedrek
 22 sie 2023, 15:58
Czy w skostniałej sieci Play nie ma rzeczywiście szybkiej możliwości przywrócenia do pełnej funkcjonalności numeru FM, który z dniem 21 sierpnia 2023 ma wyłączone także rozmowy przychodzące (zostało przegapione doładowanie, dnia 20 sierpnia można było jeszcze dzwonić na ten numer) i jak to twierdzą na studenckiej infolinii: numer ma blokadę nr 3, która jak wynika z tych rozmów o niczym, jest najwyższą blokadą wszechświata i nawet sam Bóg nie jest wstanie jej zdjąć.
Ponoć trzeba czekać 30 dni aż numer w ogóle przestanie się logować do sieci i dopiero ponoć wtedy coś można zrobić - kosmos. Czas się tam zatrzymał w roku 1980.
Jedna zmienna gdzieś w systemie w bazie danych do przestawienia i nie mają żadnego czarodzieja, który to potrafi zrobić... Piony techniczne - to coś co już od lat jak widać w Play nie istnieje. Technicznie tą sieć to jacyś humaniści ogarniają, a nie ludzie z technicznymi mózgami.
Niemoc techniczna tej sieci powala na cyce.
Podobne przypadki u konkurencji czyli w Orange, albo ponoć najgorszej sieci Plus (okrzykniętej jako skansen) to rozmowa na infolinii 5 minut i po kilku minutach numer odblokowany, można doładować i po sprawie. Szybko bez zgrzytu załatwione.
W mitycznie najnowocześniejszej sieci Play odblokowanie numeru urasta do skali trudności lotu załogowego na Marsa. Wizytówka sieci Play bezcenna, pozostaje ich odradzać innym, jak zakładają, że w przyszłości będą mieć jakieś problemy techniczne, których pożal się infolinia nie potrafi rozwiązać. Nawet w kulawym Play24 z poziomu PC (bo play zakłada, że każdy korzysta ze srajfona i będzie apkę sobie instalował do kontaktu) nie ma dziś możliwości napisania reklamacji gdzie z poziomu gniota Play24 otworzymy sobie okno i klepniemy wiadomość reklamacyjną, durne czaty to nie moja bajka. Z 10 lat temu bez problemu można było tam klepać zgłoszenia reklamacyjne, bez potrzeby rozmów o niczym ze studentami na infolinii.
Zaraz się okaże, że taki numer szybciej odzyska się przenosząc na chwilę do innej sieci i za kilka dni wracając znów do kulawego Play. Jakiś pomysł na przyspieszenie odblokowania u kulawego operatora? Kulawość Play widać doskonale także w UPC, od czasu jaki ich pożarło Play taka sama równia pochyła i techniczne zaczadzenie, nie ma z kim gadać i walące się usługi tygodniami nie potrafią przywrócić do działania takiego jakie one przedstawiały swoim prawidłowym działaniem, jak jeszcze jankes był tam zarządzającym sprzętem. Obecnie Play i rozwiązywanie tam problemów technicznych przypomina infolinię Telekomunikacji Polskiej z czasów neostrady ADSL 512kbps (czyli tak gdzieś początek lat 2000), gdzie bez znajomości i posiadania kogoś tam w pionach technicznych, wszelakie sprawy techniczne były niemożliwe do realizacji. A po kontakcie z poleconą osobą wszystko niewykonalne było załatwione na wczoraj.
 #1156325  autor: IC_Current
 22 sie 2023, 17:10
Nie znam sieci prepaidowej gdzie po calkowitwj blokadzie można coś zmienić. Sieć trzymie twój numer jeszcze 30 dni na wypadek tylko przeniesienia i tylko taka opcja istnieje.
Na infolinii nieuki. Po 30 dniach nic Ci nie odblokują. Numer wraca do puli i jak będziesz miał szczęście to Ci go od nowa na Ciebie zarejestrują, a jak nie będziesz miał szczęścia to przepadnie albo dostanie go ktoś inny.
Przenoś szybko do innego operatora zanim jest zamrożony.
 #1156327  autor: KC-KARLOS
 22 sie 2023, 17:15
jedrek: czy karta loguje się jeszcze do sieci Play czy już nie? Jeśli tak, to nadal masz możliwość doładowania numeru za 5 zł drogą online i uratowania numeru, pomimo, iż kody USSD pokazują komunikaty o błędzie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1156328  autor: pingpong123a
 22 sie 2023, 17:33
IC_Current pisze:
22 sie 2023, 17:10
Nie znam sieci prepaidowej gdzie po calkowitwj blokadzie można coś zmienić. Sieć trzymie twój numer jeszcze 30 dni na wypadek tylko przeniesienia i tylko taka opcja istnieje.
@jedrek piszę prawdę, w Plusie można odblokować numeru z zablokowanymi przychodzącymi. Wystarczy kupić doładowanie za 5 zł i zadzwonić na infolinie.
Co do Orange, to nie wiem.
 #1156363  autor: PiotrG-dz
 23 sie 2023, 12:36
Kliknąłem w okienko w P24 i mimo,że NR nie doładowywałem uruchomiłem opcję No Limit od 15zł.
Tylko czemu pisze na stronie FM ,że dla nowych użytkowników opcja ta jest z automatu?
Numer ten w P4 mam od 2009 przeniesiony z ERY a w FM dopiero kilka dni.
 #1156364  autor: KC-KARLOS
 23 sie 2023, 12:40
PiotrG-dz: nowi mają to uruchomione z automatu, obecni zmigrowani do FM też powinni mieć to z automatu odpalone, jeśli nie - włączasz np. w Play24 (żaden kłopot). Na pełne wykorzystanie usługi, poczekaj do 1go dnia nowego miesiąca - wspominaliśmy o tym wielokrotnie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1156370  autor: kszaq
 23 sie 2023, 13:14
Na żadnym numerze migrowanym z innej taryfy Play do FM nie miałem automatycznie załączonej tej usługi. Prawdopodobnie jest aktywowana dla przenoszących numer bezpośrednio do FM z innej sieci lub aktywujących nowy starter. Migrujący z innych taryf Play nie są "nowymi".

W zależności od przewidywanego zużycia w tym miesiącu, od wykorzystania limitu 15zł może Ci się bardziej opłacać włączyć jeden z pakietów za 3 zł (50 min/SMS/MB) lub 9 zł (300 min/MB/SMS).
 #1156376  autor: PiotrG-dz
 23 sie 2023, 13:52
kszaq pisze:
23 sie 2023, 13:14
W zależności od przewidywanego zużycia w tym miesiącu, od wykorzystania limitu 15zł może Ci się bardziej opłacać włączyć jeden z pakietów za 3 zł (50 min/SMS/MB) lub 9 zł (300 min/MB/SMS).
Czy te pakiety są cykliczne?I czy jeśli zostaną minuty z poprzedniego miesiąca to czy przy wykupie w następnym nowego pakietu nastąpi ''kumulacja'' minut?
 #1156378  autor: jedrek
 23 sie 2023, 14:26
Karlos20 pisze:
22 sie 2023, 17:15
czy karta loguje się jeszcze do sieci Play czy już nie? Jeśli tak, to nadal masz możliwość doładowania numeru za 5 zł drogą online i uratowania numeru, pomimo, iż kody USSD pokazują komunikaty o błędzie.
Dziś numer przestał się logować.
Wczoraj bez problemu się logował, ale infolinia nic nie mogła... standard.
Działanie ich infolinii to zjawisko: mamy ładunek wybuchowy i taktujący go zegar odliczający czas do godziny 0:00, ale całość została zamknięte w sejfie i nikt nie zna kodu do sejfu, by go otworzyć i zatrzymać zegar odliczający. Musi najpierw wybuch rozwalić cały sejf, by dopiero po fakcie zbierać odłamki w całość i uzdrawiać i ponosić dodatkowe zbędne koszty, zamiast przed godziną zero zatrzymać durne odliczanie.
Logikę tam ktoś na wysokich stołkach ustawił pożal się. Sami sobie gałąź swoją podcinają na której siedzą.
Próbę doładowania sima robiłem w poniedziałek 21 sierpnia, ale już doładowanie było odrzucane (mimo, że 20 sierpnia można był na tego sima jeszcze się bez bólu dodzwonić). W poniedziałek 21 sierpnia numer się jeszcze logował bez zgrzytu do sieci, ale na doładowania już się wypiął wtedy.
A że dziś numer 23 sierpnia już nie loguje się do sieci, to nie widzę już nawet możliwości przeniesienia go do innego operatora z oferty FM, bo praktycznie każda próba przenoszenia wymaga odebrania sms na numerze przenoszonym, by potwierdzić, że to ja przenoszę, a nie ktoś mi kawał robił i przenosi.
Dziś na infolinii FM dowiedziałem się, że numer mi wskrzeszą, ale jak to w skostniałych systemach Play na których wisi też FM, nie da się podnieść tego sima wg ich durnej ideologii. Infolinia generuje zgłoszenie podnoszące i trzeba dreptać do ich salonu i za skromne 20zł wydają nowego sima (inni podnoszą bez opłat dotychczasowego sima jak to niedawne odłączenie od sieci)
I to ma być nowoczesna sieć? Gdzie w skansenach podnoszą bez żadnych opłat wyłączonego nawet 2 tygodnie wcześniej sima. Ręce opadają.
Działanie tej sieci i wszystkich ich wirtualnych operatorów przypomina zjawisko: płonie dom (czyli karta zablokowana) straż pożarna dziś nie przyjedzie, bo lepiej niech dom się spali zamiast ugasić pożar (czyli odblokować kartę, która jeszcze się logowała do sieci).
Sima wywalam do śmieci, obraz operatora beznadziejny. Jeden dzień przegapisz i nic nie mogą jakby to wiele miesięcy temu godzina 0:00 wystąpiła. Zachowanie jakby simami u nich zarządzała jakaś zewnętrzna firma z kosmosu i oni nic nie mogą... Taki sam cyrk jak masz starego sima, który nie wspiera nowszych standardów to tu też play każe sobie płacić za wymianę, bo to przecież twoja wina że masz starego niekompatybilnego sima................... (inni wymieniają z pocałowaniem ręki bez opłat na nowsze wersje sim). Czas u tego operator i jego wirtualnych zatrzymał się w głębokim PRL. Niby prywatna firma, a działanie jak typowa chora budżetówka, gdzie na każdym kroku schody nie do przejścia. Robimy kombinacje alpejskie generujące koszty, zamiast mądrą, prostą procedurą wychodzić ze ślepej uliczki. Za trudne jak widać dla niektórych korpo. Chcąc wejść do domu wybijamy szybę w oknie, zrywamy dach i wchodzimy drabiną przez strych, zamiast wejść przez drzwi z podwórka.
 #1156383  autor: KC-KARLOS
 23 sie 2023, 15:05
jedrek: jeśli numer jeszcze się logował, wystarczyło ze strony Playa doładować numer online za 5 zł, wówczas numer zostałby uratowany. Sam tak ratowałem tak kilka numerów po upływie daty połączeń przychodzących, a kody USSD na stan konta już nie działały, numery logowały się do sieci.
Niestety, spóźniłeś się. Konto zostało wyłączone.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1156384  autor: pingpong123a
 23 sie 2023, 15:14
jedrek pisze:
23 sie 2023, 14:26
A że dziś numer 23 sierpnia już nie loguje się do sieci, to nie widzę już nawet możliwości przeniesienia go do innego operatora z oferty FM, bo praktycznie każda próba przenoszenia wymaga odebrania sms na numerze przenoszonym, by potwierdzić, że to ja przenoszę, a nie ktoś mi kawał robił i przenosi.
Możesz przenieść ten numer do innej sieci, w ciągu miesiąca od całkowitego wyłączenia numeru. W salonie nikt nie wymaga odebrania sms-a z przenoszonego numeru.
 #1156438  autor: blacQ1
 24 sie 2023, 13:43
Witam , ja mam na utrzymaniu 4 nr tel , tak jak pisał kiedyś Karlos na jednym z nr tel mam włączoną usługę za 15 zł doładowóję go raz na 3-4 mc , pozostałe nr tel 3 nr tel doładowóję co 6 mc , oraz sprawdzam stan konta , oraz pakiety czy są powłanczane pozdrawiam
  • Strona 380 z 428
  • 1
  • 378
  • 379
  • 380
  • 381
  • 382
  • 428
  • 1
  • 378
  • 379
  • 380
  • 381
  • 382
  • 428