Skorzystałem w ubiegłym roku.
Przeniosłem trzy ze swoich numerów.
Nie dość, że przysłano mi nie tę kartę przypisaną do innego niż mój numeru,
to w połowie okresu rozliczeniowego zostały naliczone PLN`y.
W rezultacie w połowie pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego, usługi zostały zawieszone.
Co ciekawe, zanim nastąpił właściwy transfer, osoba której wysłano kartę z tymczasowym numerem przeznaczony dla mnie, wykorzystała ok. 1 GB danych.
Nie ważne co oglądała/ściągnęła, ale co mogła udostępnić.
Korespondencja e-mail jak i kontakty głosowe bezskuteczne.
Promocja miała tytuł "3 miesiące gratis dla przenoszących numer do NJU na kartę".
Na infolinii stwierdzono, że wziąłem w niej udział zanim się rozpoczęła.
Wierzytelność obecnie jest w kolejnej, trzeciej, firmie windykacyjnej, wpisano mnie do BIK`u.
O wpisie do BIK dowiedziałem się próbując przetransferować te numery do oferty prepaid innego operatora.
Federacja konsumentów w moim mieście istnieje obecnie jedynie wirtualnie.
Żadnego skutecznego kontaktu, aby móc się dowiedzieć co z takim fantem począć.
Czekam na rozwój wypadków.
Pozdrawiam, Alek.