DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 31 z 44
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 44
 #1156998  autor: pingpong123a
 04 wrz 2023, 14:24
@babciagienia1p U mnie na 3 karty, tylko na 1 nie dodało.
Kod: Zaznacz cały
Numer: 119119
Treść: 
Pakiet GB za wygrana zostal uzupelniony. Masz teraz 104857600 kB. Sprawdz stan pakietu kodem *121#
Treść: 
Aktywne pakiety: Pakiet GB za wygrana (78643200 KBYTES) 
 #1157001  autor: babciagienia1p
 04 wrz 2023, 14:33
@pingpong123a
OK.
Ty masz dwa pakiety przyznane + jeden oszukany.
Ja mam jeden przyznany + dwa oszukane + dwóch nie mogę jednoznacznie zakwalifikować.
Reklamować cztery "na rympał"?
Dobrze, że dzisiaj nie ma meczu, bo mogliby "przykryć" 24 godzinami na przyznanie.
Może jeszcze jacyś forumowicze "pogrzebią" w swoich numerach?
 #1157004  autor: pingpong123a
 04 wrz 2023, 14:49
@babciagienia1p
Możesz reklamować, próbować zawsze warto tym bardziej jak jesteś pewna :)
Jeszcze karta leżak się znalazła i przyznało:
Numer: 119119
Treść:
Pakiet GB za wygrana zostal uzupelniony. Masz teraz 209715200 kB.
Treść:
Aktywne pakiety: Pakiet GB za wygrana (209715200 KBYTES)
 #1157021  autor: 3G
 04 wrz 2023, 19:31
babciagienia1p pisze:
03 wrz 2023, 22:47
Niestety okazuje się, że powyższy stan GB jest stary - z "wczoraj". Również pod kodem *121#.
Hm, niewykluczone, że ja też tak mam, ale nie jestem w stanie tego zweryfikować, bo na różnych numerach w różnych czasie przystąpiłem do promocji i nie wiem ile na którym powinno być. Na upartego dałoby się może dojść, nie wiem czy chce mi się bawić.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1157031  autor: babciagienia1p
 05 wrz 2023, 01:40
@3G
Wystarczy porównać treść SMS-a o przyznaniu 25 GB z 1 i 3 września. Wartość kB w SMS-ie z niedzieli powinna być - odpowiednio - wyższa niż z piątku. Oczywiście po uwzględnieniu ewentualnego zużycia danych.
Warto jeszcze sprawdzić kodem *121# czy wartość skumulowanych paczek "za wygrane mecze" pokrywa się z wartością w SMS-ie z 3 września. Na kolejnym - nieużywanym - numerze mam sytuację, że w SMS-ie jest o 25 GB więcej, a pod kodem *121# jest ilość z piątku - 1 września.
Ogólnie - jakieś straszne pomieszanie z poplątaniem.
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2023, 07:39 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1157034  autor: MariuszY
 05 wrz 2023, 07:26
babciagienia1p pisze:
05 wrz 2023, 01:40
... z 1 i 3 października... z 3 października... 1 października...
Ogólnie - jakieś straszne pomieszanie z poplątaniem.
Z tym październikiem? To fakt. :wink:
A tak serio - u mnie pokręcone bywają te "pierwsze" wiadomości "o przyznaniu 25GB", bo często sprawdzam saldo i nic wtedy nie dodaje. Kiedy przyjdzie "druga" wiadomość (ta z wielkością salda w kB), wtedy już wszystko gra. Promocję włączyłem tylko na kartach z aktywnym NL (z rabatem) - ze względu na potencjalne naliczanie haraczu za brak aktywności - oraz moich "jednorazowych" starterach w Elastycznej (mam ich jeszcze baardzo dużo). Jak do tej pory wszędzie wchodzi z automatu w ciągu najdalej kilku godzin, w przeciwieństwie do promo 2000GB, gdzie musiałem prosić się o każdą kolejną paczkę.
 #1157036  autor: babciagienia1p
 05 wrz 2023, 07:42
@MariuszY
Dzięki za czujność. Przepraszam. Skołował mnie pewien student - debiutant i inauguracja roku szkolnego pomyliła mi się z akademickim. Poprawiłam.

W temacie - będę reklamowała w ciągu dnia, jak znajdę chwilę. Pisząc o fałszywych SMS-ach, miałam na myśli drugi, który pokazuje ilość kB.

------------Edycja_1-------------
Niestety konsultant wpisał ręcznie reklamację do systemu. Całość trwała długo.
 #1157204  autor: 3G
 07 wrz 2023, 16:58
@babciagienia:
Nie wiem jak wcześniej (bo nie wiem ile miałem), ale wczoraj i we wtorek GB weszły bez problemu.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1157206  autor: babciagienia1p
 07 wrz 2023, 17:16
@3G
Miałam problem tylko z niedzielnymi i to na wielu numerach (3 Pesele). We wtorek i środę 25 GB weszły bezproblemowo. Reklamacje złożone.
Na wszelki wypadek pisemnie, bo niby wpisywana przez konsultanta do systemu dostała jakiś nietypowy numer i nie przyszła zwrotka o przyjęciu...
 #1157207  autor: 3G
 07 wrz 2023, 17:30
Sprawdziłem jeszcze na innym numerze, który do promocji przystąpił 1 września. Pakiety zostały po przyznane 3, 5 i 6 września, czyli wygląda OK.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1157509  autor: babciagienia1p
 15 wrz 2023, 10:09
25 GB za wygrany mecz
babciagienia1p pisze:
07 wrz 2023, 17:16
@3G
Miałam problem tylko z niedzielnymi i to na wielu numerach (3 Pesele). We wtorek i środę 25 GB weszły bezproblemowo. Reklamacje złożone.
Na wszelki wypadek pisemnie, bo niby wpisywana przez konsultanta do systemu dostała jakiś nietypowy numer i nie przyszła zwrotka o przyjęciu...
Reklamacje za brak 25 GB w niedzielę 3 września jeszcze nie zostały rozpatrzone, a po wczorajszym meczu (14 września) na 4 numery, które sprawdziłam, 25 GB za mecz Polska - Słowenia trafiło tylko na jeden.
Najlepszy sposób sprawdzenia kodem *121#. Jeśli GB zostały przyznane, powinna być różnica wobec poprzedniego wskazania oraz termin ważności 14-10-2023.
 #1157520  autor: babciagienia1p
 15 wrz 2023, 18:31
Dostałam taką odpowiedź na wcześniejsze reklamacje, pomijając dzisiejszą:
Odpowiadając na zgłoszenia otrzymane 5.9.2023 r. informuję, że zapoznałem się z opisaną sytuacją.
Zgodnie z Regulaminem Promocji „Mistrzowskie 25 GB na 25 lecie”, żeby przystąpić do Promocji należy wysłać bezpłatnego SMS-a o treści: MECZ pod numer: 80282, oraz znajdować się w okresie ważności dla usług wychodzących (posiadać aktywne konto) – dotyczy Abonentów oferty na kartę oraz Abonentów oferty Mix.
W ramach Promocji Abonentom, którzy spełnią warunki, zostanie przyznany Pakiet internetowy 25GB („Bonus”) na krajową transmisję danych. Włączenie Bonusu nastąpi najpóźniej w ciągu 24 godzin po zakończeniu każdego wygranego meczu przez polską reprezentację w ramach CEV Mistrzostw Europy w piłce siatkowej. Przyznane Bonusy będą ważne przez 30 dni (720 godzin) licząc od pierwszej aktywacji pakietu GB („Okres Ważności Bonusu”) przyznanego w ramach Promocji. Kolejny przyznany Bonus powiększy ilość GB do wykorzystania i przesunie datę ważności Bonusów o czas pomiędzy włączeniem ostatniego bonusu, a nowego.
W dniu 12.8.2023 r. o godz. 5:48 została wysłana wiadomość SMS o treści „MECZ” na numer 80282.
Potwierdzam, że wszystkie należne pakiety internetowe w liczbie 13 zostały przyznane prawidłowo na dzień 15.9.2023 r. Nadmieniam, że transmisja danych GPRS, zgodnie z danymi zawartymi w naszym systemie abonenckim, jest rozliczana z pakietów ww. promocji.
Analiza usług telekomunikacyjnych oraz przeprowadzone konsultacje z pracownikami działu technicznego nie wykazały żadnych nieprawidłowości na koncie Pani numeru.
Biorąc pod uwagę przedstawione wyjaśnienia informuję, że przeprowadzona analiza nie wykazała nieprawidłowości na koncie ww. numeru, w związku z czym nie mam podstaw do uznania Pani reklamacji.
Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.
Co za WYMODEROWANO. Wszystkie warunki spełniłam. Mimo wszystko, paczki przychodzą na zasadzie jak cię mogę.
Echhhh!!!
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2023, 19:17 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: To nie miejsce na obelgi
 #1157527  autor: biala1991
 15 wrz 2023, 21:56
U mnie identycznie, nie dostałam pakietu tydzień temu i za wczorajszy mecz, przyszedł tylko sms o wygranej ale stan GB pod kodem *121# nie zmienił się. Widać, że to jakiś błąd systemowy, bo pakiety nie dotarły po tych samych meczach a Plus na bezczela idzie w zaparte. Moja karta jest w telefonie bez dostępu do internetu więc ewidentnie widać, że pomimo zerowego zużycia danych brakuje dokładnie 50GB. Ciekawe, czy gdybym złożyła reklamację też mieliby tupet napisać, że wszystkie pakiety zostały prawidłowo przyznane :)


Edit.
Pakiety za wygraną zaczęły być prezentowane w apce, okazało się że na drugim numerze też brakuje 25GB za mecz z 14.09. Nie śledziłam dodawania pakietów na tej karcie, bo to leżak a wcześniej jedynym sposobem sprawdzenia stanu GB było wbicie kodu. Teraz z aplikacji wynika, że na obu numerach ostatnie pakiety mają datę 12.09. czyli i u @babciagienia1p i u mnie na kilku numerach nie zostały przyznane pakiety z tego samego meczu a Plus ściemę wciska, że wszystko działa ok.
 #1157534  autor: biala1991
 16 wrz 2023, 12:11
Na karcie, która jest w telefonie i mogłam regularnie sprawdzać brakuje dokładnie 2x25gb. Leżak na pewno nie otrzymał ostatniego pakietu ale bardziej prawdopodobne, że też brakuje dwóch, sms aktywującego wysłałam tydzień temu niedługo przed meczem i początkowo myślałam, że późne przystąpienie do promocji jest przyczyną ale to był ten problematyczny mecz, z którym i @babciagienia1p miała kłopoty na swoich numerach więc obstawiam, że to raczej wynik ogólnej awarii, czyli na obu moich kartach brakuje po 50gb z tych samych meczy.
  • Strona 31 z 44
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 44
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 44