DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 63 z 81
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 81
 #1158225  autor: DyndaS
 05 paź 2023, 02:07
Kartę trzeba zarejestrować, a wiadomo, że sporo ludzi używa ich do neta, a po wyczerpaniu limitu na śmietnik.
Karta po pewnym czasie się dezaktywuje, ale co z danymi osoby rejestrującej w bazie? Wiadomo, że numer z czasem też trafi do kogoś innego.
Też po jakim czasie t-mobile dezaktywuje swoje nieużywane karty sim?
 #1158226  autor: babciagienia1p
 05 paź 2023, 06:04
@DyndaS
T-Mobile nie stosuje konsekwentnych zasad blokowania połączeń przychodzących i ostatecznej dezaktywacji numerów. Zdarza się, że przychodzące są ważne bardzo długo po nominalnym terminie, +31 dni, od końca wychodzących. Nawet kilka lat...
Co jakiś czas nadchodzi moment, że są dezaktywowane - hurtowo - wszystkie, które spełniają, trudny do identyfikacji, warunek.

Według mnie wszystko zależy od potrzeb "statystycznych", tzw. "liczby aktywnych kart SIM". Nie wiadomo, do końca, na jakim szczeblu decyzyjnym jest wydawany rozkaz ostatecznej dezaktywacji.

W momencie kiedy numer trafia ponownie do puli "nowych", danych poprzedniego właściciela już na nim nie ma, ale zawsze może na niego dzwonić ktoś kto o tym nie wie, np. windykator...
 #1158249  autor: babciagienia1p
 05 paź 2023, 17:26
@marcz123456
Ważność konta zostanie bez zmian, ale po dezaktywacji XXS nie będzie można przedłużyć o 365 dni zużyciem 1,- zł, tylko trzeba będzie zapłacić 20,- zł lub przedłużać odnowieniami pakietów i/lub doładowaniami.
 #1158333  autor: kwistas
 07 paź 2023, 11:16
Może komuś się uda załapać jeszcze na promocję za jak doładuje za minimum 35zł przez stronę T-Mobile w usłudze cyklicznej to dostanie ekstra 20zł na główne konto. U mnie działa jeszcze, po godzinie przychodzi exstra doladiwanie, ilość dla T-Mobile ograniczona do 900 doładowań
 #1158347  autor: aupol
 07 paź 2023, 12:39
W ostatnim dniu ważności xxs po zużyciu złotówki usługa od razu się odnowiła na kolejne 90 dni a ważność konta wydłużyła się do 365 dni.
 #1158352  autor: kwistas
 07 paź 2023, 13:10
babciagienia1p pisze:
07 paź 2023, 11:59
@kwistas
Po otrzymaniu bonusu można dezaktywować doładowania cykliczne.
Tak można, ale ja i tak korzystam z tej usługi, zwyczajnie doładowałem wcześniej konto, bo ilość doładowań ograniczona, zmieniłem z 13 na 7 październik i z automatu doładowało za godzinę bonus już był na koncie
 #1158362  autor: biala1991
 07 paź 2023, 14:56
@kwistas
Dzięki za cynk.


aupol pisze:
01 paź 2023, 18:58
Przyszedł pierwszy sms po zmianie taryfy
Oferta GO! XXS zostanie wylaczona, jesli do 07.10.2023 godz. 23:59, nie zostanie pobrana Oplata Dzienna w wysokosci 1zl. Przypominamy, ze Oplata Dzienna jest pobierana w momencie pierwszego platnego uzycia danego dnia. W przypadku wylaczenia oferty, nie bedzie mozliwosci jej ponownej aktywacji
Też dostałam podobną wiadomość tylko na jednym numerze nie zgadza mi się data wygaśnięcia oferty XXS pokazywana w aplikacji. Z tego co pamiętam oba numery zostały przeniesione w tym samym czasie (mam nawet dwa smsy z jednego dnia dotyczące migracji) ale wg apki na jednym numerze opcja XXS wygasa pojutrze (i to by się zgadzało) a na drugim pod koniec października i tu nie rozumiem jak to możliwe. Nie wiem czy na tym drugim numerze wydawać tą złotówkę teraz czy kierować się informacją z apki i czekać do końca października? Wygląda to raczej na błąd, bo nie kojarzę, żeby pomiędzy migracją obu numerów upłynęło ponad 2 tygodnie. Ma ktoś termin wygaśnięcia oferty XXS na koniec października?
 #1158366  autor: babciagienia1p
 07 paź 2023, 15:12
@biala1991
Nie ma co ryzykować. Wydawaj "złotówkę" w ostatnim dniu według Twoich wyliczeń. Koniec października, jeśli nie miałaś wcześniej aktywności jest terminem kompletnie bezsensownym.
Śmiem podejrzewać (spiskowa teoria dziejów...), że w razie problemów z kontynuowaniem XXS uznają Twoją reklamację i włączą ofertę wstecznie.
 #1158367  autor: biala1991
 07 paź 2023, 15:25
A ile jest smsów ostrzegawczych? Na numerze, na którym termin się zgadza, dostałam wiadomość dwa dni przed upływem okresu, na tym drugim numerze z terminem na koniec października nie dostałam nic ale może za późno włożyłam do telefonu.
Czy ostatniego dnia też przyjdzie ostrzeżenie? to bym poczekała, żeby się upewnić na ile wiarygodne jest info w apce, bo jeśli w przypadku usługi, którą można bezpowrotnie stracić podają jakiś termin z czapy to jest granda.
 #1158374  autor: aupol
 07 paź 2023, 16:29
U mnie były 2 smsy z informacją ale w ostatni dzień nic nie przyszło. Może gdybym dłużej poczekał to przed końcem ważności coś by jeszcze przysłali.
 #1158378  autor: biala1991
 07 paź 2023, 17:25
Ty czytałeś co napisałam? W apce mam termin wygaśnięcia usługi na koniec października tylko z tego co pamiętam to migracja nastąpiła koło 10 lipca więc 90dni upływa już teraz a nie na koniec miesiąca jak pokazuje apka. Wygląda na to, że sugerując się tylko terminami z aplikacji można dopuścić do bezpowrotnego wyłączenia oferty XXS.
 #1158380  autor: macqmacq
 07 paź 2023, 17:52
Pamięć jest ulotna... bez urazy :wink:
Jeśli w apce tak jest, to tego bym się trzymał mimo wszystko :)
Edit: u mnie miesiąc temu ni stąd ni zowąd ważność XXS została przedłużona o 1 m-c. Jak to zwykle bywa w t-m, nie wiem jakim cudem i na jakiej podstawie :smt005
 #1158391  autor: biala1991
 07 paź 2023, 19:51
Niewykluczone, że pamięć mnie zawodzi i jednak w międzyczasie wydałam złotówkę co ustawiło nową ważność oferty XXS. Wydaje mi się to małoprawdopodobne, bo karta leży w szufladzie i musiałabym ją specjalnie wkładać do telefonu, żeby stracić złotówkę przed wymaganym upływem 90dni :)
W historii nie widzę pobrania złotówki ale kiedy stara wersja NL za 1zł działała jeszcze we Frii to nie było odnotowywane. Nie wiem czy teraz wydane 1zł pokazuje się w billingu.
 #1158441  autor: Burito
 09 paź 2023, 12:24
Burito pisze:
28 wrz 2023, 15:00
forum_tg pisze:
05 wrz 2023, 10:58
@Burito
spróbuj, nic nie tracisz!
Odznacz, zapisz, odczekaj chwile, zaznacz, zapisz.... i daj znać jaki efekt.
Zadziałało, otrzymałem 200 GB na 30 dni.
Jest możliwość w jakiś sposób przedłużenia ważności pakietu internetu 300 GB na 30 dni ?
Ostatnio zmieniony 09 paź 2023, 15:24 przez Burito, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 63 z 81
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 81
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 81