DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 385 z 437
  • 1
  • 383
  • 384
  • 385
  • 386
  • 387
  • 437
 #1158379  autor: macqmacq
 07 paź 2023, 17:48
Z tego wychodzi, że przyznane 50MB przez czat, nie blokuje kolejnej aktywacji SMS-em i po wysłaniu takowego, dodaje kolejne 50MB ;-)
 #1158381  autor: adacomp
 07 paź 2023, 18:10
macqmacq pisze:
07 paź 2023, 17:48
Z tego wychodzi, że przyznane 50MB przez czat, nie blokuje kolejnej aktywacji SMS-em i po wysłaniu takowego, dodaje kolejne 50MB ;-)
Ale raczej chodzi nie o januszowanie i skitranie tych marnych 50MB XD , tylko o możliwość przedłużenia zgromadzonych GB , bo jeśli nie , to tylko płatnym pakietem można.
 #1158383  autor: blacQ1
 07 paź 2023, 18:38
Załóżmy że jest nr tel który systematycznie doładowójesz co 6 mc lub częściej , i nie korzystasz z niego tylko go utrzymujesz , oraz uzupełniarz te tak zwane kody z gazety fakt przez rok ile uzbierasz licząc rok 10 h ,smsów tak z 600 ja tak szczelam lepiej by się opłacało kupić pakiet za 9 zł systematycznie lub coś w tym rodzaju
 #1158387  autor: ESO
 07 paź 2023, 19:10
adacomp pisze:
07 paź 2023, 18:10
macqmacq pisze:
07 paź 2023, 17:48
Z tego wychodzi, że przyznane 50MB przez czat, nie blokuje kolejnej aktywacji SMS-em i po wysłaniu takowego, dodaje kolejne 50MB ;-)
Ale raczej chodzi nie o januszowanie i skitranie tych marnych 50MB XD , tylko o możliwość przedłużenia zgromadzonych GB
Właśnie dzięki Waszym podpowiedziom zachowałem swoje MB i dziękuję @blacQ1 i @babciagienia1p za skuteczną pomoc w ich uzyskaniu !
 #1158388  autor: marcz123456
 07 paź 2023, 19:18
Kurczę, nie zauważyłem i wyczyściło mi wczoraj minuty. Nie zwróciłem uwagi że sms zwrotne nie przyszły.
 #1158390  autor: forum_tg
 07 paź 2023, 19:50
Osoby ktore aktywowały dzisisjszy kod przez BOK mogą go jeszcze raz aktywować wysylajac sms.
 #1158394  autor: Zygzuso
 07 paź 2023, 20:31
forum_tg pisze:
07 paź 2023, 19:50
Osoby ktore aktywowały dzisisjszy kod przez BOK mogą go jeszcze raz aktywować wysylajac sms.
Ciekawe czy nie będzie problemów za tydzień, bo podwójne paczki sms takie powodowały.
 #1158400  autor: MariuszY
 08 paź 2023, 07:28
Zygzuso pisze:
07 paź 2023, 20:31
Ciekawe czy nie będzie problemów za tydzień, bo podwójne paczki sms takie powodowały.
Jak rozumiem piszesz o wykorzystaniu sobotniego kodu w niedzielę oraz wprowadzeniu następnie kodu poniedziałkowego - to była odmienna sytuacja. Doładowana została ta sama pula, ale dwoma różnymi kodami. Wczoraj był wykorzystany tylko jeden kod, bo tego co robił konsultant w biurze nie wiemy. Podejrzewam, że oni podczas zgłoszenia nie wprowadzają kodu do systemu, bo wtedy ponowne jego wprowadzenie, już przez użytkownika, przyniosłoby komunikat o błędzie.
 #1158401  autor: babciagienia1p
 08 paź 2023, 09:25
Coś dziwnego nadal się dzieje.
Zachęcona Waszymi postami, wysłałam w sobotę, ponownie, kody TDQT, mimo że konsultant wcześniej przyznał paczki 50 MB ręcznie. Elegancko przyszły wszystkie zwrotki, łącznie z "Dziękujemy...". Drugie 50 MB zostały przyznane.
Dzisiaj - w niedzielę o godz. 09:00 - po raz drugi przyszły SMS-y "Dziękujemy...". Sprawdziłam stan kodem *106# i okazało się, że wczoraj - na jednym z numerów - miałam uzbierane ponad 14 000 MB, a dzisiaj jest na nim nieco ponad 4 000 MB. Pod kodem *106# wygląda jakby zniknęło około 10 GB.
Kierując się wrodzoną podejrzliwością, sprawdziłam stan w apce. Jest "14,40 GB".
Ufff!!!
Na innych numerach nie ma takich historii. Karta ze "zgubionymi" 10 GB jest w telefonie. z którego wczoraj, po wysłaniu kodu TDQT, wracał komunikat "Nie wysłano".
 #1158410  autor: ArturJ
 08 paź 2023, 14:11
Rzeczywiście system im cokolwiek fixuje. Wczoraj wszystkie próby aktywowania pakietu w SMSem, również dostawałem komunikat o braku możliwości wysłania. Skończyło się na ręcznym wbiciu kodu przez konsultantkę na czacie.
Dzisiaj, zainspirowany przez babciagienia1p , z ciekawości jeszcze raz wysłałem SMSem sobotni kod. Po chwili trzy zwyczajowe wiadomości, ale stan MB pozostał bez zmian🙂. Jakiś kwadrans później, coś mnie tknęło, sprawdziłem pod *106# i okazało się, że stan pakietu MB dalej jest taki sam, za to powiększył się pakiet SMS-ów🤓. Ważny oczywiście do 15.10. Zobaczymy czy jutro stan się znowu powiększy. Bo przypominam, że stan SMS-ów powiększył się po wbiciu sobotniego kodu.
 #1158412  autor: IC_Current
 08 paź 2023, 14:26
Chcę przenieść numer z A2 do Fakt poprzez Play. Jednocześnie dokonać cesji numeru.
Na stronie Play jest opisane, że można przenieść numer z innej sieci zarejestrowny na osobę X i jednocześnie zarejestrować ten numer w Play na osobę Y. Wszystko niby w salonie przy wizycie dawcy i biorcy numeru.
Ktoś kiedyś próbował takiego manewru? Udało się? Nic się nie wykrzaczyło przy przeniesieniu?
Ważne o tyle, że dawcą numeru jest starsza osoba, a do salonu 35km, więc nie chcę jeździć dwa razy.
 #1158415  autor: babciagienia1p
 08 paź 2023, 15:23
ArturJ pisze:
08 paź 2023, 14:11
...z ciekawości jeszcze raz wysłałem SMSem sobotni kod. Po chwili trzy zwyczajowe wiadomości, ale stan MB pozostał bez zmian🙂. Jakiś kwadrans później, coś mnie tknęło, sprawdziłem pod *106# i okazało się, że stan pakietu MB dalej jest taki sam, za to powiększył się pakiet SMS-ów🤓. Ważny oczywiście do 15.10...

To akurat jest normalne. Zawsze sobotni kod na MB, wysłany w niedzielę, zwracał SMS-y. Możesz mieć problemy przy wysyłaniu najbliższego kodu na SMS-y.
 #1158424  autor: babciagienia1p
 09 paź 2023, 05:35
IC_Current pisze:
08 paź 2023, 14:26
Chcę przenieść numer z A2 do Fakt poprzez Play. Jednocześnie dokonać cesji numeru.
Na stronie Play jest opisane, że można przenieść numer z innej sieci zarejestrowny na osobę X i jednocześnie zarejestrować ten numer w Play na osobę Y. Wszystko niby w salonie przy wizycie dawcy i biorcy numeru.
Ktoś kiedyś próbował takiego manewru? Udało się? Nic się nie wykrzaczyło przy przeniesieniu?
Ważne o tyle, że dawcą numeru jest starsza osoba, a do salonu 35km, więc nie chcę jeździć dwa razy.

Punkty Playa często prowadzą własną politykę. Nagle może okazać się, że "nie da się". Sugeruję telefon przed wizytą i zadanie pytania. Można nawet umówić się na konkretny termin. Dodatkowym plusem jest, że w rozmowie telefonicznej mniej bezczelnie "ściemniają", obawiając się "tajemniczego klienta". Nieraz kłamią, że nie mają kart przenosinowych Faktu, mimo że od dwóch lat karty są uniwersalne i można je sformatować - na miejscu w systemie - do Play lub Faktu. W ostateczności cesja i przeniesienie do Play, następnie migracja kodem USSD do Faktu. Numery telefonów do punktów znajdziesz na stronie Playa.
 #1158453  autor: blacQ1
 09 paź 2023, 20:02
Koledzy , koleżanki zmigrowałem dziś nr tel z Play do fakt mobile po przez infolinię fakt mobilę po krótkiej rozmowie z Konsultantem nr tel już był w fakt tylko jest jeden mały minus otóż ( właściciel wsumie właścicielem nr o którym mowa jest starsza osoba ) zakupiła nr w żabce no i nie pamięta hasła abonamenckiego będę musiał się w najbliższym czasie udać z osobą co jest na nią nr tel do salonu Play zmieniç hasło abonamenckie dodam iż doładowałem konto na starterze było 5 zł ja doładowałem za 10 wsumie jest 15 zł no i wleciało 10 smsów dziś jest dobrze pozdrawiam
 #1158455  autor: babciagienia1p
 09 paź 2023, 21:31
@blacQ1
Do czego będzie Ci potrzebne hasło abonenckie? W ostateczności możesz używać Peselu.
Jeśli chcesz koniecznie odzyskać hasło abonenckie, spróbuj zadzwonić na infolinię (spoza sieci Play i Fakt). Być może po podaniu Peselu dostaniesz hasło.
 #1158456  autor: Remington
 09 paź 2023, 21:39
blacQ1 pisze:
09 paź 2023, 20:02
zakupiła nr w żabce no i nie pamięta hasła abonamenckiego

W punktach sprzedaży innych niż Play nie nadaje się hasła abonenckiego, więc znajoma nie ma czego pamiętać.
 #1158461  autor: blacQ1
 10 paź 2023, 06:00
Tak mi powiedział Konsultant iż starter został zakupiony w żabce , babcia do czego hasło nie lubię posugiwać się peselem wolę hasłem
 #1158468  autor: bolek2004
 10 paź 2023, 13:58
Hasła są nadawane przy rejestracji z automatu więc hasło się jakieś tam automatycznie ustawiło, ale jeśli była rejestracja w Żabce to wiadomo że tego hasła oni nie mają.
Przy rejestracji przez neta zawsze w ostatnim etapie jest podawane hasło abonenckie, które można sobie skopiować albo zapisać i tylko w salonie albo na infolinii można je uzyskać.
Może ta osoba też próbować telefonicznie to hasło uzyskać, tylko że wtedy zweryfikują po peselu.
 #1158469  autor: blacQ1
 10 paź 2023, 14:55
Bolek tak wiem o tym Konsultant mi mówił na infolini , dziś również sprawdzałem zasięg w sieci tego tel co aktywowałem , powiem , a raczej napiszę jest lepszy niż zasięg innego operatora co jest na abonament , i nie trzeba stać wsumie przy oknie a np siedząc no i rozmwiać , jak użytkownik innego operatora będzie chciał to może się skusi kiedyś na przeniesienie do tej sieci naszej sieci fakt mobile , bo widzi iż zasięg jest dobry , nie trzeba stać , jak wyżej napisałem przy oknie , jak dwa góra trzy razy w roku doładuje stan konta jest dobrze , a w innej sieci musi płacić abonament co mc , czy rozmawia czy nie rozmawia płaci jedną kwotę , ale do tego trzeba mieć również dobrego smartfona !!! , jak narazie ja jestem zadowolony , może ten nr co go aktywowałem podaróję seniorce , ale narazie zobaczymy , dzięki serdeczne za wytłumaczenie pozdrawiam
 #1158692  autor: forum_tg
 14 paź 2023, 09:14
Zygzuso pisze:
07 paź 2023, 20:31
forum_tg pisze:
07 paź 2023, 19:50
Osoby ktore aktywowały dzisisjszy kod przez BOK mogą go jeszcze raz aktywować wysylajac sms.
Ciekawe czy nie będzie problemów za tydzień, bo podwójne paczki sms takie powodowały.
Poszło bez problemu
  • Strona 385 z 437
  • 1
  • 383
  • 384
  • 385
  • 386
  • 387
  • 437
  • 1
  • 383
  • 384
  • 385
  • 386
  • 387
  • 437