DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 115 z 131
  • 1
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 131
 #1158641  autor: KC-KARLOS
 13 paź 2023, 11:09
xsysiu: po pierwsze nie ten segment ofertowy i zły wątek.
Po drugie - Flexa możesz ogarnąć dwojako - wszystko na jednym koncie z danymi na ten sam nr PESEL bądź tworząc osobne konta.
Po trzecie - cesję przez MNP do Orange Flex łatwo zrobisz w punkcie Plusa i Polsat Box.
Ostatnio zmieniony 15 paź 2023, 15:03 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Przeniesione do prepaid

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1159054  autor: bogna22
 20 paź 2023, 01:30
Karlos20 pisze:
12 paź 2023, 11:42
...
Jedno jest pewne: głosy abonentów zostały wysłuchane!
...
Jak zawsze Orange MUSI udziwniać prostą usługę... Daty, pakiety, skryty.. to ODRZUCA jeszcze bardziej od Flex.
OFnK prosto Ci da 10/20GB do każdego doładowania, ponad 2,5TB są osiągalne taniej niż we flex, Viking skumuluje. A tu jazda z *. Flex jest przekombinowany. Wzorem czeskiego kaktusa, wdrożyli by lejek od 1Mb/s+, w zależności od planu, z naciskiem na plan za 80zł jako całkowicie bez limitów...
 #1159073  autor: KC-KARLOS
 20 paź 2023, 10:01
bogna22: ale czeski Kaktus też ma terminy i dużo droższe usługi. Tylko 6 GB i po 100 min/sms za 300 koron (54 zł) lub 16 GB + 100 min/sms za 400 koron (72 zł) podczas gdy za 50 zł (277 koron) mamy aż 80 GB i no-limity allnet, a za 80 zł (442,5 koron) możliwy totalny no-limit na wszystko (Czesi patrzą z zazdrością na nasze ceny).
To OFNK jest przekombinowany, bo ma dużo za dużo funkcji, a ludzie psioczą, że za przedłużenie usługi no-limit czy GB trzeba zapłacić, podczas gdy we Flexie takiego marudzenia nie słyszę, bo konstrukcja oferty jest prostsza, tylko brakowało przenoszenia niezużytych GB z planu. No i jest.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1159099  autor: kszaq
 20 paź 2023, 14:01
Ja tam nie widzę nic skomplikowanego w "Sejfach" - niewykorzystane GB przechodzą do puli, którą można wykorzystać przez pół roku, a podział na "sejfy" ułatwia identyfikację okresu ważności poszczególnych resztek. Łatwe i przede wszystkim przejrzyste.
 #1159235  autor: KC-KARLOS
 22 paź 2023, 23:04
Drodzy, było o tym mowa wielokrotnie.
Promocje na tańszy lub plan przez miesiąc lub 3 miesiące po 1 zł są jednorazowe i wyłącznie na jeden numer PESEL.
Niewprowadzenie kodu rabatowego przed aktywacją pierwszego miesiąca planu bądź powrót do Flexa zarówno z innej sieci, jak migrując z prepaida/abo Orange lub abo/prepaida NJU = 100% pełnopłatny plan. Operator ma już PESEL w swoich systemach i nie wpuści klienta do promocji.

Proszę, nie mylcie takich akcji z kodami dającymi konkretne środki (głównie internetowe) otrzymane w promocji - te są dostępne już dla każdego Abonenta Flex z aktywnym planem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1159356  autor: KC-KARLOS
 25 paź 2023, 21:43
Czlowiek_z_Zelaza: jak już chcesz tak bardzo kombinować, to dorejestruj na swoją znajomą osobę (godną zaufania) numer na kartę (nawet kupiony w kiosku) w Orange lub nju, i go zmigruj do Flexa (taki numer zarejestrowany nie przechodzi już procedury rejestracyjnej z dowodu osobistego).
Jeśli ona nigdy nie była we Flexie, to zgarniesz promocję dla nowych osób. To jedyny, legalny sposób.
Sam tak robiłem poprzez ciocię i mamę, które są w Orange/nju, ale nigdy nie były (i nie wrócą) do Flexa - aby przedłużyć Promo GB na 180 dni i jeszcze zgarnąć kasę za polecenie, z którą dzieliłem się z nimi po połowie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1159498  autor: KC-KARLOS
 29 paź 2023, 09:26
bogna22: tak, migracja z Flexa do OFNK trwa około 5-10 minut. Niewykorzystana część opłaconego planu nie zostanie zwrócona, przepadną też wszystkie niewykorzystane środki - o tym doradca ma obowiązek ostrzec i ma mieć wyraźną Twoją zgodę na migrację.
Po migracji dostajemy 30-dniową ważność konta z saldem 0,00 + 1 GB na saldzie GB z doładowań, też ważne 30 dni. Możesz skorzystać z wielu promocji, szczególnie 200 GB za zgody i 100 GB w MO (szczegóły w wątkach o no-limicie w OFNK oraz dedykowanej promocji).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1159800  autor: kszaq
 03 lis 2023, 09:37
Istotna informacja o "Sejfach GB", prosto z regulaminu, jeśli ktoś nie doczytał (jak ja):

Przy zmianie planu na niższy niewykorzystane GB przepadają z końcem okresu rozliczeniowego, nie są przekazywane do "Sejfu".
 #1159805  autor: KC-KARLOS
 03 lis 2023, 11:13
kszaq: to akurat logiczne, bo:
> obniżyłeś opłatę na odnowienie kolejnego, tańszego już planu
> zachowałeś niewykorzystane GB z droższego planu schodząc na ten niższy (inna sytuacja niż przy podniesieniu planu na wyższy)
> zmiana planu może też skasować uzyskane cenowe warunki promocyjne.
Jednym zdaniem - warto nie zmieniać planu. Sejf to opcja ratunkowa.

Warto wiedzieć, iż niezależnie, czy podniosłeś czy obniżyłeś plan cenowy, a masz już coś w Sejfie, w każdej chwili możesz przelać GB na konto, pamiętając o ogólnych zasadach działania GB widocznych na ekranie głównym apki.
Przypomnę, że jeśli podniesiesz plan na wyższy, to niewykorzystane GB z niższego planu przepadają (te z sald Cykliczne Promo GB czy Promo GB zostaną, bo mają swoją datę ważności).
Polecam www.flex.orange.pl/pomoc oraz rozbudowane FAQ w apce.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1159854  autor: kszaq
 04 lis 2023, 09:16
Karlos20: Nie do końca się zgadzam, bo jednak wyższy plan i zawarte w nim gigabajty opłaciłem z góry, z tego powodu operator nie może "zabrać" niewykorzystanego pakietu w momencie zlecenia planu. Natomiast brak "podbijania" pakietu do nowego czy brak "Sejfu" przy przejściu w dól to prosty sposób na zniechęcenie do wybierania tańszego planu.

Dla mnie to bez większego znaczenia, bo stosuję optymalizację z comiesięczną zmianą planu, by mieć efektywnie tańsze Unlimited. :)
 #1159870  autor: KC-KARLOS
 04 lis 2023, 13:38
kszaq: nie sprzeczaj się. Wyraziłem się jasno.
Zmiana z niższego na wyższy plan ZAWSZE kasuje niewykorzystane GB z planu (widoczne na ekranie głównym apki) - niezależnie, czy je miałeś z planu / dokupione / otrzymane od innej osoby czy zasilone z Sejfu.
W przypadku zejścia z wyższego na niższy te GB zostają i są ważne do końca ważności planu, za który zapłaciłeś. I tylko w tym wypadku te GB z wyższego planu nie zasilą Sejfu. Nawet wykupiony UNLMTD pozostanie, choć normalnie nie jest dostępny w planie 30 zł.
Ja potwierdzam niezasilenie Sejfu GB otrzymanymi z innym numerów Flex. Bez problemu poszły GB z planu + doładowane odpłatnie.

Przypomnę: Sejf = opcja ratunkowa. Jeśli używasz UNLMTD - ta opcja promocyjna Ciebie nie powinna interesować, gdyż te GB nie będą konsumowane, więc lepiej je rozesłać innym osobom we Flexie, bo i tak one przepadną przy manewrowaniu planami oraz ich ważnością.
Minimalnie w tym wypadku co 2 miesiące do Sejfu i tak by trafiało średnio ok 1 GB, przy założeniu przesłania do innego Flexowicza świeżych GB nabytych z planu.
No chyba, że jesteś w roamingu unijnym, to można je wyzerować.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1160352  autor: bogna22
 12 lis 2023, 12:17
Karlos20 pisze:
29 paź 2023, 09:26
bogna22: tak, migracja z Flexa do OFNK trwa około 5-10 minut....
[OT] :mrgreen: Dla potomnych :mrgreen:
Ok, flex > OfnK trwa kilka minut :D karta sim wyloguje się z sieci :mrgreen: lepiej wyłączyć telefon na 5min :mrgreen: ale nie próbujcie - w tej samej dobie - iść dalej do Nju na kartę, czy cokolwiek dalej z numerem... Kartę sim znów wyloguje z sieci. numer przestanie istnieć, a grubo po północy, wszystko wróci do normy :) Ofertę ustawcie SMS'ami, a od następnej północy, zyskacie dostęp WWW na platformy nju czy usług VoXXX :mrgreen: BOK nic nie przyspieszy, system "mieli".
Fajnie iż Orange ogrania system, GB są na byle co, a oferty dopasowane.
 #1160392  autor: Remington
 13 lis 2023, 00:34
Remington pisze:
19 lip 2023, 12:46
Remington pisze:
24 lut 2023, 08:16
Wraz ze znajomym posiadającym Flexa zrobiłem drobny „audyt” bezpieczeństwa procesów w ich aplikacji.

Wniosek - nigdy w życiu nie przeniósłbym tam głównego numeru. Oto dlaczego.

Zakładając, że ktoś przechwyci nasz login i hasło do aplikacji, albo dojdzie do ich wycieku z Orange (czego też nie można wykluczyć), wówczas:
1. bez autoryzacji wyrobi sobie dodatkową kartę SIM i będzie odbierać nasze rozmowy i SMSy, a Orange nawet nas o tym fakcie nie poinformuje
2. bez autoryzacji dezaktywuje nam kartę SIM i może wyrobić nową w jej miejsce
3. bez autoryzacji zmieni adres email na własny
4. wykonując łącznie punkty 2 i 3 pozbawi nas całkowicie dostępu do aplikacji i zarządzania numerem
5. jeśli będzie „tylko” złośliwy to bez naszej zgody zmieni nam numer, czego pewnie już nie odkręcimy
6. „złośliwiec” może też dokonać masowego zakupu drogich pakietów np. roamingowych obciążając naszą kartę (tu jeszcze można liczyć na chargeback) lub przedpłacone saldo BLIK (a tu już nie)

Punkty 1-4 ułatwią mu przejęcie kontroli nad naszym kontem bankowym.

Jak dla mnie Flex w obecnym wydaniu jest jak amatorski start-up zapewniający fajne ficzery i ZERO BEZPIECZEŃSTWA, bo krytyczne procesy nie wymagają autoryzacji. Tak istotne zmiany nie mogą opierać się jedynie na uwierzytelnieniu i to jednoetapowym. Samo uwierzytelnienie (tym bardziej jednoetapowe - groźny przeżytek tam gdzie wchodzi w grę bezpieczeństwo) powinno dawać tylko pasywny dostęp, a wszelkie zmiany powinny wymagać autoryzacji.

Jeśli ktoś z Was udziela się na forum Nasz Orange, to nie mam nic przeciwko by zacytował tam powyższe wnioski.

Pytanie do korzystających z Flexa.

Czy cokolwiek z opisanych przeze mnie w lutym podatności uległo zmianie?

W Sklepie Play w maju ktoś zamieścił dość podobny komentarz, również bez odpowiedzi ze strony Orange:

Obrazek

Czy mój „audyt” nadal jest aktualny czy może coś w końcu uszczelnili? Widziałem na Nasz Orange post, w którym ktoś pisał o włamaniu na jego konto (być może z jego winy, ale to niczego nie zmienia) czyli moje dociekania przestały być tylko teoretyczne.

Brak autoryzacji wrażliwych dla bezpieczeństwa czynności jak:
- wyrobienie drugiego SIM,
- duplikatu SIM,
- wstrzymanie odnowień planu,
- zmiana numeru powodująca jego bezpowrotną utratę,
- zmiana emaila służącego do obsługi konta,
to wg mnie kolosalna luka operatora, który swoją standardową ofertę potrafił nawet nieźle zabezpieczyć.
 #1160438  autor: KC-KARLOS
 13 lis 2023, 20:26
A ja przypominam, to o czym pisałem niedawno - dobre wewnętrzne zabezpieczenia telefonu (FaceID, hasło, PIN karty SIM, który jest wymagany od jej pierwszego użycia), czy wyłączenie na koncie automatycznego logowania na necie z sieci komórkowej Orange = mniejsze ryzyko włamania na konto w apce Flex. Warto pisać do Orange, aby jeszcze bardziej mogli te zabezpieczenia wzmocnić, byleby nie zaszkodzić procesom samoobsługowym, który są istotą działania tej oferty.
Dodam, iż każda aktualizacja / nowa wersja aplikacji z reguły wylogowuje użytkownika z apki - nawet funkcja automatycznego logowania do apki po kilku-kilkunastu dniach również wyrzuca usera z apki i trzeba się ponownie zalogować.

Warto też wspomnieć, iż jeśli zapomnimy loginu lub hasła - wówczas NIE MAMY dostępu do konta, nie ma żadnych opcji ratunkowych - więc ta Wasza "troska" o bezpieczeństwo jest bezsensowna, skoro dzięki temu zwykły użytkownik traci kontrolę nad kontem - wówczas trzeba się ratować innym kontem i czatem z doradcą w aplikacji. Ten proces należy usprawnić. Więc proszę nie przesadzać z tym pozornym brakiem bezpieczeństwa.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1160442  autor: Remington
 13 lis 2023, 20:42
Taaaa. Powiedz to temu gościowi z forum Orange, na którego ktoś się zalogował i coś kupił. On jest najlepszym przykładem, nawet jeśli to on przyczynił się do wycieku.

Kluczowe z punktu widzenia bezpieczeństwa czynności (jak wymienione przeze mnie poprzednio) powinny być autoryzowane - bezdyskusyjnie. Samo uwierzytelnienie statycznym loginem i hasłem to za mało. I Orange o tym doskonale wie, bo prawidłowo zabezpiecza takie czynności w MO.
  • Strona 115 z 131
  • 1
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 131
  • 1
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 131