DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 67 z 82
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 82
 #1159872  autor: biala1991
 04 lis 2023, 13:57
Karlos20 pisze: W paprykowym portalu w komentarzach wstawki promocji, już chcą skarżyć Autopay do Urzędu Ochrony Kolesi i Koryta, myśląc, że za wprowadzanie w błąd szybko coś dostaną, nie czytając dokładnie regulaminu promocji (a bannery promocyjne wstawia T nie Autopay).
A Twoim zdaniem to jest uczciwe: dwie promocje organizowane przez Autopay, w jednej pula 900 bonusów, większe wymagania (warunek podpięcia karty) i okres trwania promocji miesiąc, w drugiej dużo mniejsza pula bonusów (275), zero wysiłku ze strony klienta i dwa razy dłuższy okres trwania promocji (dwa miesiące).
Co niby ma zmienić lektura regulaminu? Ja po przeczytaniu regulaminu widzę, że w drugiej promocji z premedytacją został podany nieralny czas jej trwania a tym samym oszukańczego reklamowania bonusów, które przy takiej ilości zostały wyczerpane w moment. Dla mnie to wygląda na celowe wprowadzanie w błąd i naciąganie na doładowania i guzik mnie obchodzi kto odpowiada za baner sugerujący, że promocja nadal działa.

Karlos20 pisze:
04 lis 2023, 12:47
Jakoś w Orange zrobili podobną promocję, ale przy innej formie zasilenia konta (autodoładowanie) z większym limitem prezentów i niższym progiem minimalnym (31 zł + 20 zł ekstra) i marudzenia / zamieszania nie było - promka się skończyła w nocy z 31 na 1 listopada, pomimo niewyczerpania limitu bonusów.
Jeśli pula się nie wyczerpała przed terminem zakończenia promocji to kto miał marudzić :D
I co w tym dziwnego, że promocja została zakończona pomimo niewyczerpania puli bonusów, zaplanowany termin zakończenia upłynął to zamknęli, normalna sprawa :D

asdaf pisze:
biala1991 pisze: Bonusów nie starczyło nawet na dobę, bo promocja rozpoczęła się poprzedniego dnia o godź 12

Myślałem, że doładowanie robiłaś 3.11. W tej sytuacji to nawet nie wiem czy jest sens pisać reklamację?
Ja doładowałam 2.11. i już było po zawodach, sory ale nie łapię sensu.
 #1159874  autor: KC-KARLOS
 04 lis 2023, 14:07
biala1991: po pierwsze tą kartę możesz usunąć wraz z kontem, więc problem wyolbrzymiony. Promka dodatkowo jest obwarowana roczną karencją na doładowany już numer telefonu (tego pilnuje Orange).

Co tu dużo gadać, promka porządniej przygotowana z Orange w porównaniu do T.

Po drugie: T nawaliło z "prostotą" warunków otrzymania bonusu i są odpowiedzialni za umieszczenie banneru promocyjnego. Autopay przygotował tylko określoną pulę bonusów, a jeśli się one wyczerpią - umyją ręce, bo reszta zależy już od T. Autopay organizuje jedynie możliwość płatności za doładowanie przelewem, kartą czy blikiem. Resztę robi operator (kasa jest doładowywana po zaksięgowaniu środków na rachunkach T). I dokładnie tak samo jest w Orange.

Jeśli ktoś myśli o skardze do Urzędu Ochrony Kolesi i Koryta - to tylko na sposób ekspozycji promocji, a to należy do operatora komórkowego, nie operatora płatności.
Dla mnie sprawa jest jasna.

Przypomnę, że Autopay jest pilnowany nie tylko przez UOKiK ale też przez KNF, gdyż jest Krajową Instytucją Płatniczą, czyli obowiązują spółkę przepisy Prawa Bankowego. Nie mogą sobie pozwalać na wałki. A w tym przypadku firma z Sopotu niczym nie zawiniła.
Gdyby te doładowania - bez bonusów byłyby nierealizowane / realizowane z opóźnieniem - byłaby podstawa, aby je reklamować do Autopay. Tymczasem doładowania są realizowane jak należy.
To tyle.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1159876  autor: asdaf
 04 lis 2023, 14:41
@ Biala1991 tak sobie myślałem że może napisałabyś reklamację (załączając regulamin + podając dzień i przybliżoną godzinę doładowania) że do tej pory bonusu nie otrzymałaś. Ciekawe co by odpisali? ;)
 #1159877  autor: biala1991
 04 lis 2023, 15:09
Karlos20 pisze:
04 lis 2023, 14:07
biala1991: po pierwsze tą kartę możesz usunąć wraz z kontem, więc problem wyolbrzymiony.
Jaki problem? Ja nie pytam jak usunąć kartę z konta doładowań cyklicznych tylko piszę o oszołamiającej puli bonusów w promocji, która została zaplanowana na dwa miesiące a wyczerpała się po dwóch dniach. Dla mnie ta śmieszna ilość bonusów nieproporcjonalna do czasu trwania promocji świadczy o celowym naciąganiu. A kto odpowiada za taki kształt promocji, kto określa zasady zawarte w regulaminie, organizator czy TM? Ja nie mam wiedzy ile doładowań jest realizowanych przez stronę doładowań, to wie Autopay i TM. Klient, który robi doładowanie drugiego dnia promocji ma prawo przypuszczać, że organizatorzy ustalając czas trwania promocji przyjęli racjonalny okres, na podstawie ilości doładowań realizowanych zazwyczaj przez stronę (z poprawką na zwiększenie zapotrzebowania z racji promocji). Jeśli bonusy przewidziane na dwa miesiące kończą się po dwóch dniach to nie jest to lekkie niedoszacowanie tylko świadome robienie klientów w konia, żeby nie powiedzieć w ch... :D bo po bonusach nie ma dawno śladu a baner wisi jakby nigdy nic.

asdaf pisze:@ Biala1991 tak sobie myślałem że może napisałabyś reklamację (załączając regulamin + podając dzień i przybliżoną godzinę doładowania) że do tej pory bonusu nie otrzymałaś. Ciekawe co by odpisali? ;)
Tylko do kogo ją napisać? :) kłamliwy baner wisi na stronie TM ale organizatorem tej pseudo promocji jest Autopay
 #1159878  autor: KC-KARLOS
 04 lis 2023, 16:43
biala1991: organizatorem jest Autopay (bo świadczy płatność za doładowanie konta i księguje kwotę przelewu dla TMPL), ale zamawiającym i realizującym usługę doładowań jest T (zapłacili i utworzyli pulę promo zasileń) i to TMPL tutaj zawinił na całej linii, upraszczając uwarunkowanie promocji.
Przypomnę - Autopay nie stanie się krzywda, bo realizują poprawnie płatności zarówno standardowych doładowań jak i tą promocyjną pulę zasileń.

Warto jeszcze zwrócić uwagę na pewien zapis regulaminu promocji:
12. Uczestnik przyjmuje do wiadomości fakt, że środki otrzymane z tytułu Doładowań Promocyjnych nie podlegają zwrotowi przy zmianie operatora. W takim przypadku zwrotowi podlega niewykorzystana wartość nominalna doładowania.
Widać, że ten zapis + resztę regulaminu został zredagowany przez zamawiającego usługi ekspresowych zasileń kont prepaid/mix - czyli T-Mobile, tym bardziej, że organizator podaje wszystkie dane potrzebne do sposobu sprawdzenia stanu środków doładowanych.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1159879  autor: babciagienia1p
 04 lis 2023, 16:56
biala1991 pisze:
04 lis 2023, 11:38
...Czy to Autopay bezpośrednio wpłaca nagrodę na konto klienta i sam może pilnować stanu puli ale nie ma wpływu na baner, który pokazuje się na stronie doładowań TM?

Jestem pełna podziwu dla celności Twojego pytania. Tak właśnie jest.
Jeśli chcesz się wysilić, wyślij wiadomość z opisem Twojej sytuacji i rozgoryczeniem na adres [email protected]. Oczywiście bez zbędnego pieniactwa. Blue Media to porządna i przyjazna klientom firma. Powinni potraktować Twój e-mail jako coś w rodzaju reklamacji.
 #1159881  autor: biala1991
 04 lis 2023, 17:28
Karlos20 pisze:
04 lis 2023, 16:43
biala1991: organizatorem jest Autopay (bo świadczy płatność za doładowanie konta i księguje kwotę przelewu dla TMPL), ale zamawiającym i realizującym usługę doładowań jest T (zapłacili i utworzyli pulę promo zasileń) i to TMPL tutaj zawinił na całej linii
Skoro to TM sfinansował pulę bonusowych doładowań i TM zredagował nieracjonalny regulamin (czyli to TM zawalił po całości) to na czym polega rola Autopay jako organizatora tej promocji? Jeśli złożę reklamację do winnego tego cyrku TM to mi odpiszą, że promocję organizuje Autopay. Powtórzę pytanie, skoro to nie Autopay daje kasę na bonusy to dlaczego przypisuje sobie miano organizatora? :)

babciagienia1p pisze: Jeśli chcesz się wysilić, wyślij wiadomość z opisem Twojej sytuacji i rozgoryczeniem na adres [email protected]. Oczywiście bez zbędnego pieniactwa. Blue Media to porządna i przyjazna klientom firma. Powinni potraktować Twój e-mail jako coś w rodzaju reklamacji.
Chyba tak zrobię ale że moje zgłoszenie będzie utrzymane w spokojnym tonie to nie ręczę :D
 #1159882  autor: KC-KARLOS
 04 lis 2023, 17:30
biala1991: czytasz uważnie? Autopay na zamówienie T-Mobile realizuje finansową warstwę usługi doładowania salda prepaid/mix T-Mobile (płatność za to). Za resztę odpowiada TMPL.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1159886  autor: biala1991
 04 lis 2023, 18:02
Karlos
Promocja polega na przyznaniu bonusu za doładowanie określoną kwotą przez stronę TM. Kasę na te bonusy wykłada TM, Autopay przekazuje tylko środki od klienta do TM, nie płaci z własnej kieszeni za przyznawane bonusy, dla mnie jest tylko wykonawcą usługi płatności, który uzurpuje sobie prawo do podpisywania się pod promocją, w której ktoś inny funduje nagrody :D
 #1159897  autor: biala1991
 05 lis 2023, 07:31
babciagienia1p pisze:
04 lis 2023, 16:56
Jeśli chcesz się wysilić, wyślij wiadomość z opisem Twojej sytuacji i rozgoryczeniem na adres [email protected].
Jak znalazłaś tego maila? W regulaminie promocji nie podają adresu mailowego tego pseudo organizatora tylko kierują do ogólnego regulaminu doładowań natychmiastowych, w którym też brak kontaktu mailowego. Na stronie Autopay jest dostępny tylko formularz zgłoszeniowy, w zasadzie dotyczy problemu ze standardowym doładowaniem, co tu przecież nie miało miejsca.
Słabo to widzę, Autopay prowadzi bardzo szeroką działalność: płatności za faktury, doładowania, przejazdy autostradą, weryfikacja tożsamości, czy oni w ogóle wiedzą, że występują jako organizator w promocji na stronie TM? :D Jeśli wypełnię szablonowy formularz na okoliczność braku opłaconego doładowania to mi odpiszą, że usługa została wykonana prawidłowo.


Edit.
Szukając kontaktu mailowego na stronie Autopay znalazłam taką ciekawostkę, jeśli nastąpiła jakaś pomyłka w doładowaniu i nie zostało ono jeszcze skonsumowane to istnieje możliwość wycofania/zwrotu środków (Orange i Plus) lub przekierowania na inny numer (Play), w przypadku TM brak jest żadnej z wymienionych opcji :) Nie wiem na ile działa to w praktyce, bo po bardziej szczegółowe informacje Autopay wysyła do danego operatora.
 #1159913  autor: babciagienia1p
 05 lis 2023, 12:27
@biala1991
Niepotrzebnie dzielisz "zapałkę na czworo". Uwierz mi, że to jest bardzo dobry adres mailowy. Dostałam go od konsultanta spod numeru +48 58 760 48 59 +48 58 760 48 44.
Chcesz dalej czekać i "bić się z myślami"? Czekaj...

--------Edycja_1---------
Jeśli zdecydujesz się, nie wypełniaj formularza, tylko wyślij e-mail na powyższy adres.
Wiedzą, że są organizatorem promocji. W branży, w której działają, muszą być dokładni i zorientowani. Pośredniczą również w kilkudziesięciotysięcznych przelewach, które muszą docierać do odbiorcy "natychmiast".
Jeśli chcesz od razu "wywołać wilka z lasu", możesz w pierwszym e-mailu zadać pytanie czy skończyła im się pula bonusów.

------------Edycja_2-------------
Ewentualnie, możesz spróbować telefonu na numer +48 58 760 48 44. Według mnie e-mail trafi od razu do zorientowanych.
 #1159939  autor: biala1991
 05 lis 2023, 17:07
@babciagienia1p
Dzięki za pomoc i podrzucenie maila, bo też wydaje mi się to lepszym rozwiązaniem niż szablonowy formularz na stronie czy telefon. Trochę niepokoi mnie ten "konkurs" w adresie :) zobaczymy.
Muszę tylko odczekać regulaminowe 7 dni, tyle mają na przyznanie bonusu więc zgłoszenie przed czasem mogą spławić.
 #1159942  autor: babciagienia1p
 05 lis 2023, 17:26
@biala1991
Adres mailowy dostałam od konsultanta, który nie mógł "skontaktować się" z osobami odpowiadającymi za akcję "pierwsze cykliczne" (prawdopodobnie nie odbierali od niego telefonu albo nie odpowiadali na wewnętrznym hot-czacie) i poprosił mnie, żebym sama napisała do nich e-maila na ten konkretny adres. Odpowiedzieli natychmiast. Był dzień powszedni, godziny pracy pierwszej zmiany.

Byłam "w gorącej wodzie kąpana", ponieważ chciałam szybko dostać bonus na dwa numery. Pierwszy przyszedł po godzinie (regulaminowe 7 dni). Ja chciałam "już" i dzwoniłam oraz mailowałam - zaraz po doładowaniu - z pytaniem czy wyczerpali pulę bonusów. W wolnej chwili podeślę Ci, na prv, tekst mojego e-maila i odpowiedź Blue Media.

-------------Edycja_1-------------
Nie czekaj siedmiu dni...
Ostatnio zmieniony 05 lis 2023, 17:46 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1159954  autor: iphoneski
 05 lis 2023, 19:03
Pytanko, gdzie teraz w aplikacji można zarządzać zgodami dla poszczególnych numerów? Wcześniej można było kliknąć numer i zaznaczyć co trzeba, a teraz nie mogę tego znaleść.
 #1159959  autor: KC-KARLOS
 05 lis 2023, 19:17
iphoneski: w apce klikasz Więcej > ustawienia > powiadomienia i zgody > zgody i niżej "ustawienia usług". Wybierasz konkretny numer i rozwijasz listę zgód. Zatwierdzasz przyciskiem Zapisz zmiany.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1160009  autor: KC-KARLOS
 06 lis 2023, 20:42
Drodzy,
w związku z dużymi kontrowersjami odnośnie promocji 20 zł ekstra za doładowanie 50 zł na stronie
doladowania.t-mobile.pl T-Mobile oraz Autopay podjęli decyzję o uruchomieniu nowej edycji promki, wraz z nowym, wyższym limitem prezentów.
Limit dla zasileń T wynosi aktualnie 4250 szt., a dla Heyah: 750 szt.
Promocja trwa od 6/11/2023 od godz. 17 do 30/11/2023 do godz. 23:59 lub do wyczerpania puli prezentów.
1 bonus na 1 numer telefonu. Bonus też wpadnie gdy zrealizujemy autodoładowanie (zasilenie cykliczne). Maksymalny czas realizacji doładowania prezentu, to 7 dni (szczególnie w roamingu m/n).
Zaktualizowany regulamin >> https://www.doladowania.t-mobile.pl/fil ... zl_III.pdf

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1160097  autor: fwitkowski17
 08 lis 2023, 15:32
Nie wiem czy ktoś z was zauważył, ale T-Mobile po cichu skasował pakiet GO! XS (ten z nielimitowanymi rozmowami, SMSami/MMSami bez paczki internetu za 25 zł) - teraz najtańszym pakietem jest GO! S (z 15 GB).
Ostatnio zmieniony 08 lis 2023, 21:23 przez fwitkowski17, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 67 z 82
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 82
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 82