DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 388 z 437
  • 1
  • 386
  • 387
  • 388
  • 389
  • 390
  • 437
 #1160383  autor: MariuszY
 12 lis 2023, 20:28
marokmon pisze:
12 lis 2023, 20:21
Chodzi mi o ważność tych z kodów z gazety
Nie ma możliwości sprawdzenia ważności indywidualnie każdej usługi. Czy przez USSD, czy też przez Play24, system podaje zawsze ważność najdłuższej usługi.
Kody z gazety dają ważność 7+ dni. Można nimi przedłużać droższe pakiety i mogą być one przez nie przedłużane, bo trafiają do jednego worka. Z tym że kody/droższe pakiety schodzą pierwsze. Tańsze pakiety schodzą w dalszej kolejności i nie są w żaden sposób przedłużalne.
 #1160384  autor: babciagienia1p
 12 lis 2023, 20:32
@marokmon
1) Nie da się podejrzeć ważności bezpłatnych minut/sms-ów/MB w aplikacjach. Nawet jeśli są jedynymi w swojej kategorii. Pozostają kody USSD.
2) Sprawdź czy rzeczywiście głębiej widzisz starą taryfę. Według mnie, to tylko layout i nazwa w nagłówku. Pozostałe dane powinny być prawidłowe - z nowej taryfy.
 #1160407  autor: bogna22
 13 lis 2023, 11:52
TomLee pisze:
12 lis 2023, 16:21
Zapewne tak. Akurat u mnie córka używa ten pakiet 50 min za 3 zł. Przeważnie zużywa koło 30 minut w miesiącu, ale ostatnio czekając na infolinii zużyła cały taki pakiet do końca i musiała włączyć kolejny.
Dla niej nie bedzie lepsze Virgin za 9zł?
1GB w tym 1 GB w roamingu UE
300 sms-ów do wszystkich sieci
300 minut do wszystkich sieci i na stacjonarne
?
 #1160411  autor: MariuszY
 13 lis 2023, 12:43
bogna22 pisze:
13 lis 2023, 11:52
TomLee pisze:
12 lis 2023, 16:21
Zapewne tak. Akurat u mnie córka używa ten pakiet 50 min za 3 zł. Przeważnie zużywa koło 30 minut w miesiącu, ale ostatnio czekając na infolinii zużyła cały taki pakiet do końca i musiała włączyć kolejny.
Dla niej nie bedzie lepsze Virgin za 9zł?
1GB w tym 1 GB w roamingu UE
300 sms-ów do wszystkich sieci
300 minut do wszystkich sieci i na stacjonarne
?
Niby w jaki sposób lepsze? :smt017
@TomLee pisze o jednorazowej sytuacji zmuszającej do uruchomienia kolejnego pakietu, bo zazwyczaj ten używany (za 3zł) wystarcza.
Pakiety w VM są tylko (i aż) o tyle lepsze, że dają możliwość dodawania 1GB/1zł, ale tutaj nie to stanowiło problem. Dodatkowo pakiety w VM są cykliczne, a w FM - jednorazowe, ale dające możliwość wielokrotnego uruchomienia (czego nie ma w Virgin). W tym konkretnym, bardzo minimalistycznym zapotrzebowaniu oferta FM jest w oczywisty sposób lepsza - więcej w pakiecie za 3zł + możliwość aktywacji kodów promocyjnych :) Wreszcie, nie zapominaj o przeniesieniu numeru do VM - pomimo, że to Play - łatwo nie jest (chyba, że ostatnio coś się zmieniło w temacie).
 #1160422  autor: KC-KARLOS
 13 lis 2023, 17:20
MariuszY: w Virgin już możesz wielokrotnie aktywować Mini3 i Mini9 - dezaktywujesz odnawianie pakietu a następnie aktywujesz kolejny pakiet. Nabyte paczki sumują się i otrzymują 30-dniową ważność.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1160698  autor: babciagienia1p
 19 lis 2023, 21:42
@Czlowiek_z_Zelaza
1) Można przenieść, o ile znajdziesz punkt, w którym nie będą wykręcać się brakiem starterów. Obecnie startery są uniwersalne. Przed wizytą w punkcie warto upewnić się telefonicznie. Przez telefon mniej "ściemniają".
2) Nie ma już bonusu 200/20/60+RWK. Niektórzy użytkownicy opisywali skuteczną reklamację jego braku. Na stronie www.faktmobile.pl nadal "wisi" stary regulamin w sekcji "bieżące".
https://ocdn.eu/special/Faktmobile/Regu ... 2.2019.pdf
 #1160704  autor: babciagienia1p
 19 lis 2023, 22:20
@Czlowiek_z_Zelaza
Bez bonusu (200/20/60+RWK) 30 dni wychodzących, 60 dni przychodzących. Po doładowaniu 5,- zł - 365 dni wychodzących, 425 dni przychodzących.
Sugeruję reklamację braku bonusu. Powinna być skuteczna. Regulamin wisi "jak byk".

-------Edycja_1-----------
Terminy biegną od aktywacji startera - przez użytkownika - w telefonie lub doładowania.
 #1160707  autor: babciagienia1p
 19 lis 2023, 23:23
@Czlowiek_z_Zelaza
Godzina wysłania nie ma znaczenia. Mój rekord - ze skutecznym przedłużeniem - godz. 00:25 następnego (ósmego od poprzedniego kodu) dnia, ale to hardcore, ryzyko i czysty przypadek. Zdaje się, że system w Fakcie (Playu), jeszcze jakiś czas po północy, pracuje w poprzednim dniu.
Do przedłużeń liczy się dzień wysłania.
Wysyłam w cyklu SMS-y w środy, minuty w piątki, MB w soboty. W ten sposób mam margines w przypadku problemów systemowych.
 #1160711  autor: MariuszY
 20 lis 2023, 07:21
Czlowiek_z_Zelaza pisze:
19 lis 2023, 23:30
Ile już tak nazbierałem minut sms i mb?
To weź i sprawdź kodem *106# ... o ile już masz tę taryfę i wbijałeś kody, bo jeśli nie, to przestań używać czasu przeszłego w tym przypadku.
Każdy kod dodaje odpowiednio 10 minut, 10 sms i 50MB. Jeśli nic nie zużyjesz i będziesz regularnie dodawać kolejne paczki to możesz iść w setki i tysiące minut. Na przeszkodzie stoi tylko system Play, który średnio co pół roku ma "czkawkę" i skutecznie odrzuca przyjęcie prawidłowego kodu. Brak jego przyjęcia, przy braku przedłużenia płatnym pakietem skutkuje zresetowaniem puli i zabawa zaczyna się od nowa. Zapamiętaj to słowo: "zabawa". W przeciwnym razie wbijanie kodów może dostarczyć wiele nerwów i frustracji. Zwłaszcza kiedy Play wyczyści ci wszystko gromadzone przez wiele miesięcy. :smt006
 #1160735  autor: PiotrG-dz
 20 lis 2023, 20:36
Kiedy było ostatnie zerowanie konta w taryfach FM?
 #1160743  autor: blacQ1
 21 lis 2023, 05:45
Jak by takie coś było czyli tak zwana czystka , jak wy to piszecie to w każdej chwili można wykupić pakiet płatny dopasowany do swoich potrzeb
 #1160744  autor: MariuszY
 21 lis 2023, 08:25
MariuszY pisze:
20 lis 2023, 07:21
...skutecznie odrzuca przyjęcie prawidłowego kodu. Brak jego przyjęcia, przy braku przedłużenia płatnym pakietem skutkuje zresetowaniem puli i zabawa zaczyna się od nowa
To właśnie podkreśliłem - bo są tacy Janusze :) , którzy nie zhańbią się :D wykupieniem płatnego pakietu. Stąd moja przestroga dla nich, bo dla nich
blacQ1 pisze:pakiet płatny dopasowany do swoich potrzeb
to wyłącznie pakiet darmowy :wink:
 #1160773  autor: dajcynk
 22 lis 2023, 10:30
Witam!
Złożyłam reklamację, bo jak zwykle na infolinii nie chcę włączyć bonusu za przeniesienie numeru z sieci LycaMobile.

Zgodnie z obowiązującym regulaminem Regulamin Oferty Promocyjnej - Przenieś Numer do Fakt Mobile od 14.02.2019" umieszczonym na stronie https://www.faktmobile.pl/obsluga-klien ... regulaminy proszę o włączenie bonusu za przeniesienie numeru xxxxxx do oferty FAKT MOBILE (pakietu złotówek o wartości 200 zł, 20 GB danych oraz rocznej ważności konta).
 #1160774  autor: KC-KARLOS
 22 lis 2023, 10:33
dajcynk: chce się Tobie walczyć o ten bonus, skoro nie dałbyś rady go zużyć, podczas gdy działa limiter rozmów i smsów na 15 zł/mc?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1160777  autor: dajcynk
 22 lis 2023, 11:18
Karlos20 pisze:
22 lis 2023, 10:33
dajcynk: chce się Tobie walczyć o ten bonus, skoro nie dałbyś rady go zużyć, podczas gdy działa limiter rozmów i smsów na 15 zł/mc?
20 GB danych zużyje w 1 dzień. Roczna ważność konta też się przyda bo to jest numer do rejestracji kont promocyjnych. Napisanie reklamacji zajęło mi z 2 minuty. Ponadto jak jest obowiązujący regulamin to niech go przestrzegają albo przeniosą do archiwalnych.
 #1160781  autor: KC-KARLOS
 22 lis 2023, 12:38
dajcynk: RWK w Fakcie masz po każdym doładowaniu za 5 zł, więc korzyść z bonusu też traci sens.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1160789  autor: babciagienia1p
 22 lis 2023, 17:32
@Czlowiek_z_Zelaza
To kłamstwo. Teraz karty SIM są uniwersalne i są formatowane do Faktu lub Playa w systemie.
1) Możesz próbować "udać Greka" i zadzwonić na infolinię Faktu z prośbą o dostarczenie kart do konkretnego punktu.
2) Możesz przenieść "na okrągło" via Play, ale wtedy pewnie pozbawisz się możliwości reklamacji braku bonusa 200/20/60+RWK.
 #1160790  autor: dajcynk
 22 lis 2023, 18:13
babciagienia1p pisze:
22 lis 2023, 17:32
@Czlowiek_z_Zelaza
To kłamstwo. Teraz karty SIM są uniwersalne i są formatowane do Faktu lub Playa w systemie.
1) Możesz próbować "udać Greka" i zadzwonić na infolinię Faktu z prośbą o dostarczenie kart do konkretnego punktu.
2) Możesz przenieść "na okrągło" via Play, ale wtedy pewnie pozbawisz się możliwości reklamacji braku bonusa 200/20/60+RWK.
Dokładnie jest tak jak piszesz. Wczoraj w Bloniu przenosiłem numer z LycaMobile do Fakt Mobile i dostałem kartę sim z logo Play. Przeniosłem się bezpośrednio do taryfy Fakt Mobile. Dzisiaj złożyłem reklamację i czekam na przyznanie bonusu.
 #1160852  autor: dajcynk
 24 lis 2023, 07:52
Witam,

Reklamacja rozpatrzona pozytywnie.

Witam, informuję, że zgodnie z dyspozycją aktywowałem Bonus za przeniesienie numeru 4872xxxxx

Z poważaniem,

Obsługa Klienta Fakt Mobile

Masz dodatkowe 200 zl na rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci komorkowych w Polsce i 20 GB wazne przez 60 dni, a do tego rok waznosci konta. www.faktmobile.pl
 #1160874  autor: dajcynk
 24 lis 2023, 16:04
Czlowiek_z_Zelaza pisze:
24 lis 2023, 13:36
Hej, czy korzystałeś wcześniej z promocji 20gb, 200zl I rwk w play na tym samym numerze? Pod jaki adres mailowy wysłałeś zgloszenie? W jakiej kolejności schodzą środki? Z kodów z gazetek czy z promocji 200zl/20gb/rwk?? Kiedy sa publikowane kody z gazetek i ile jest czasu na ich uruchomienie? Jeszcze jakieś skuteczne tricki dla początkujących??.
Witam.
Dopiero pierwszy raz skorzystałem z promocji na tym numerze.

Reklamację złożyłem na ok
[email protected]

Nie korzystam z gazetkowych kodów, ale wszystko jest opisane w pierwszym poście gdzie wstawienie są kody z gazety.
  • Strona 388 z 437
  • 1
  • 386
  • 387
  • 388
  • 389
  • 390
  • 437
  • 1
  • 386
  • 387
  • 388
  • 389
  • 390
  • 437