Witam,
Kupiłem kartę a2mobile aby mieć nr. polski podczas wizyt z UK, przed przyjazdem aktywuję pakiet na rozmowy i 10G danych.
Za pierwszym razem nie było problemów. Tym razem po wylądowaniu w Polsce w ogóle nie miałem sieci, co przysporzyło wiele kłopotów. Dopiero po skontaktowaniem się z ich BOK okazało się, że muszę ręcznie wybrać roaming krajowy w apce a2mobile. Okkk...
Świetnie, tyle że cały czas od 2 tyg. mam problem z transmisją danych - po prostu połączenie po jakimś czasie znika. BOK zasugerował przełączanie na "tylko 3G". Obecnie sytuacja wygląda tak:
1. Brak transmisji danych.
2. Wybieram "tylko 3G". Łączy się ok.
3. Po jakimś czasie transmisja danych zupełnie znika, z reguły po kilku godzinach połączenia z wifi.
4. Wybieram 3G - łączy się.
5. Przestawiam na 4G/LTE - łączy się bez problemu.
6. Skocz do punktu 3. I tak ad infinitum.
Nie sądzę żeby to była kwestia urządzenia, wcześniej nie miałem żadnbych problemów.
a2mobile poprosili o opis sytuacji i wyniki speedtest, i czekam. W sumie walczę z problemem od 2 tyg. codziennie (ręczne wybieranie 3G/4G żeby był internet).
Ktoś ma jakiś pomysł?
Kupiłem kartę a2mobile aby mieć nr. polski podczas wizyt z UK, przed przyjazdem aktywuję pakiet na rozmowy i 10G danych.
Za pierwszym razem nie było problemów. Tym razem po wylądowaniu w Polsce w ogóle nie miałem sieci, co przysporzyło wiele kłopotów. Dopiero po skontaktowaniem się z ich BOK okazało się, że muszę ręcznie wybrać roaming krajowy w apce a2mobile. Okkk...
Świetnie, tyle że cały czas od 2 tyg. mam problem z transmisją danych - po prostu połączenie po jakimś czasie znika. BOK zasugerował przełączanie na "tylko 3G". Obecnie sytuacja wygląda tak:
1. Brak transmisji danych.
2. Wybieram "tylko 3G". Łączy się ok.
3. Po jakimś czasie transmisja danych zupełnie znika, z reguły po kilku godzinach połączenia z wifi.
4. Wybieram 3G - łączy się.
5. Przestawiam na 4G/LTE - łączy się bez problemu.
6. Skocz do punktu 3. I tak ad infinitum.
Nie sądzę żeby to była kwestia urządzenia, wcześniej nie miałem żadnbych problemów.
a2mobile poprosili o opis sytuacji i wyniki speedtest, i czekam. W sumie walczę z problemem od 2 tyg. codziennie (ręczne wybieranie 3G/4G żeby był internet).
Ktoś ma jakiś pomysł?