DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 24 z 42
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 42
 #1159746  autor: PiotrG-dz
 02 lis 2023, 16:52
U mnie nadal jest Play Fresh Darmowe rozmowy i SMSy w Play i nic w tej kwestii się nie zmieniło.A do mnie ani razu od 2009 nie dzwonili bo mam wyłączone profilowanie na P24. :D
 #1159753  autor: lee
 02 lis 2023, 17:13
Dziwne że przypomnieli sobie teraz o tobie. Sprawdź czy masz aktywne stare zbieraj minuty jeżeli miałeś aktywne przed. RWK za 5pln obecnie tylko w taryfie fakt mobile oraz virgin mobile.
 #1159760  autor: PiotrG-dz
 02 lis 2023, 18:18
lee pisze:
02 lis 2023, 17:13
RWK za 5pln obecnie tylko w taryfie fakt mobile oraz virgin mobile.
We Freshu nadal jest RWK bo doładowywałem całkiem niedawno i go dostałem. :)
 #1159772  autor: asdaf
 02 lis 2023, 20:18
PiotrG-dz pisze: We Freshu nadal jest RWK bo doładowywałem całkiem niedawno i go dostałem. :)
Potwierdzam, doładowałem przed chwilą i też dostałem RWK.
 #1159803  autor: wujaszko
 03 lis 2023, 09:59
RWK za 5pln obecnie tylko w taryfie fakt mobile oraz virgin mobile.

Spróbowałem przejść do Fakt Mobile za pomocą kodu *163*12# (w aplikacji P24 ani na stronie internetowej P24 nie ma opcji przeniesienia numeru, albo jestem ślepy, jedno z dwóch) tylko po to by dostać informację:
Niestety nie możesz skorzystać z tego kodu, sprawdź dlaczego na www.play.pl

Sugerując się podpowiedziami z internetu zmieniłem taryfę na inną i dalej dostaję ten sam komunikat. Numer jest aktywny, są na nim środki, ale przeniesienie nie działa.
 #1159830  autor: MariuszY
 03 lis 2023, 17:43
wujaszko pisze:
03 lis 2023, 09:59
Sugerując się podpowiedziami z internetu zmieniłem taryfę na inną...
Jaką? Jakim kanałem? Kiedy?
Oj boli podawanie rzetelnych informacji. :?
W Play aby zmienić taryfę na Fakt Mobile należy:
- według innych zmienić taryfę przejściowo na PnK kodem *163*6#
- według mnie zmienić taryfę przejściowo na PnK RWK kodem *163*2#
Po potwierdzeniu zmiany taryfy (co może trwać od kilku minut do 24h) dopiero wprowadzić kod *163*12# dla zmiany docelowej na FM. Zmiana z innych taryf niż w/w nie działa. Po każdej zmianie najlepiej zrestartować połączenie (tryb samolotowy na chwilę) lub telefon - system łatwiej trawi zmiany przy niezalogowanym numerze.
 #1159899  autor: wujaszko
 05 lis 2023, 08:58
Wpierw zmieniłem na *163*6#, co zajęło kilka minut, potem zmieniłem od razu na *163*12#, co również zajęło kilka minut. Ciekawe, że ani na stronie Faktu, ani Playa nie ma słowem wspomniane co i kiedy należy zrobić, ani o tym, że pewnych rzeczy zrobić nie można. Chyba, że jest to rozbite i zaszyte po regulaminach poszczególnych taryf, nie zagłębiałem się. To przypomina bardziej jakąś grę RPG niż poważnego operatora. :)
 #1159918  autor: neotele
 05 lis 2023, 13:40
wujaszko pisze: Sugerując się podpowiedziami z internetu zmieniłem taryfę na inną i dalej dostaję ten sam komunikat. Numer jest aktywny, są na nim środki, ale przeniesienie nie działa.
wujaszko pisze:Wpierw zmieniłem na *163*6#, co zajęło kilka minut, potem zmieniłem od razu na *163*12#
Po każdym kroku sprawdzasz w Play24 lub kodem *111*49*1# w jakiej jesteś taryfie i dopiero po potwierdzeniu, że jesteś we właściwej taryfie, wykonujesz kolejny krok.
wujaszko pisze:ani na stronie Faktu, ani Playa nie ma słowem wspomniane co i kiedy należy zrobić, ani o tym, że pewnych rzeczy zrobić nie można. Chyba, że jest to rozbite i zaszyte po regulaminach
Do FM możesz przejść tylko z niektórych taryf (patrz Regulamin Oferty Promocyjnej „Zmień na Ofertę Fakt Mobile”). Dlatego z niektórych taryf konieczne jest pośrednie przejście np. do Oferty Play na Kartę (kodem *163*6# ), a potem, zgodnie z Regulaminem, do FM.
 #1160414  autor: R.Mandano
 13 lis 2023, 14:59
Czy da się przejść kodem z Play odNowa do FM, w sytuacji, kiedy nr Play`u przeszedł w Stan Martwy (SM), ale nie minęło jeszcze 30 dni SM :?:
:)
 #1160429  autor: R.Mandano
 13 lis 2023, 18:44
Stan Martwy to czas, który następuje po Okresie Pasywnym. :lol:
Nie działają nawet przychodzące, a zadzwonić można jedynie pod 112.
U mnie SM pojawił się jakiś tydzień po zakończeniu Okresu Aktywnego, a przez ten tydzień trwał Okres Pasywny.
Więc pozostaje tylko salon żeby się przenieść do FM :?: (bo szopennfeldziarzom z Odnowy doładowywać nie zamierzam)
:wink:
 #1160754  autor: zzzlllyyy
 21 lis 2023, 16:42
Witam.
Posiadam 10 numerów w taryfie Play na Kartę Rok Ważności Konta.
Konta na nich mam ważne do 3 grudnia 2023.
Nie chciałbym stracić tych numerów, ale nie korzystam z nich, na co dzień.
Ostatnio przedłużałem ważność kont kodem *111*692*1# za 0 zł.
Czy macie jakiś pomysł, aby wydłużyć je nie ponosząc żadnych kosztów???

Jeden numer migrowałem do FAKT MOBILE i z powrotem do RWK.
Ale niestety kodem *111*692*1# nie ma możliwość.
Pojawia się komunikat „Niestety nie możesz skorzystać z tego kodu, sprawdź dlaczego na www.play.pl

Wiem, że mogę migrować do FAKT MOBILE i doładować każdy numer za 5 zł.
 #1160755  autor: babciagienia1p
 21 lis 2023, 17:08
@zzzlllyyy
Jeśli masz numery na jednym Peselu, możesz łatwo zmienić taryfę na odNOW-ę w aplikacji P24. Jeśli nie są na jednym Peselu lub nie masz dostępu do aplikacji komputerowej, daj znać. Będziemy kombinować z kodami lub inaczej.

--------Edycja_1--------
Jaki masz stan kont na tych numerach?
 #1160791  autor: Kodero
 22 lis 2023, 19:31
Witam, mam podobny problem co użytkownik powyżej mianowicie gdy sprawdzam stan konta mam napisane

Pozostało Ci 12,81 zł do wykorzystania do 29.11.2023 23:59:59, czyli rozumiem ze po tym czasie strace numer ? czy co się stanie z tymi pieniędzmi? jak chciałem spróbować "przedłużyć ważność konta" to również mam komunikat "niestety nie możesz skorzystać z tego kodu sprawdź dlaczego na play.pl"
 #1160799  autor: MariuszY
 22 lis 2023, 21:28
Przy stanie konta 0zł - odNowa, przy większej kwocie Fakt Mobile - doładowanie raz na 365dni, brak haraczy, kasa na koncie i numer do użytku lub do szuflady. PnK RWK już od wielu miesięcy nie ma opcji rocznej ważności konta za darmo, ani nawet za jakieś sensowne pieniądze. Moim zdaniem - taryfa do zapomnienia.
 #1160801  autor: KC-KARLOS
 22 lis 2023, 21:43
Przypomnę, że w wielu taryfach bez RWK po doładowaniu, płacąc jednorazowo 40 zł za pakiet UKRAINA XXL lub L UA zyskujemy konto ważne rok czasu - w połączeniu z włączonym Stanem Darmowym to wychodzi jedynie ok. 3,33/mies. i bez comiesięcznej daniny jak w odNOWIE. Tanio, bez stresu. No i z darmowym lejkiem 32 kbps na taryfie PNK 2.1 / 2.1 PL, PNK Lubię To.
Wiem, bo niedawno to przetestowałem na taryfie PNK 2.1.
Oczywiście przez pierwszy miesiąc możemy na maksa gadać, pisać do wszystkich i zgarnąć minimum 240 GB na szybszego neta (nowy starter dostaje jeszcze 200 GB).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 24 z 42
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 42
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 42