DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 389 z 437
  • 1
  • 387
  • 388
  • 389
  • 390
  • 391
  • 437
 #1160884  autor: KC-KARLOS
 24 lis 2023, 20:16
Czlowiek_z_Zelaza: minutki, smsy i GB z kodów lub odpłatnych pakietów schodzą jako pierwsze. Dlatego pisałem o nieopłacalności tego bonusu (również pod kątem 15-złotowego [100 minut i/lub 100 smsów] limitera wydatków na minuty i smsy cennikowe).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1160895  autor: neotele
 25 lis 2023, 10:46
Czy też macie problem z dzisiejszym kodem na 50 MB?
Najpierw, po wysłaniu kodu, przed długi czas nie było zwyczajowego potwierdzenia, a po ok godzinie przyszedł SMS "Przepraszamy! Operator nie aktywował pakietu."

Edit:
Alert odwołany. Już jest OK.
 #1160908  autor: KC-KARLOS
 25 lis 2023, 14:19
Czlowiek_z_Zelaza: Fakt Mobile to taryfa w Play na kartę. Ma.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1160982  autor: columbo
 28 lis 2023, 11:12
Nie śledziłem tego wątku, ale pamiętam informację że tańsze pakiety jak 300/300/300 za 9zł nie przedłużają środków z gazet. Ostatnio na jednym nr włączyłem ten pakiet i w międzyczasie kilka razy wysyłałem różne kody z gazet w ciągu miesiąca - nie wszystkie, czasami, jak się udawało. W ostatnim dniu pakietu za 9 zł wysłałem kod z gazety na minuty oraz włączyłem nowy pakiet za 9 zł. Wszystko się zsumowało. Następnego dnia odjęło niewykorzystaną część z pierwszego pakietu za 9, ale środki z kodów z gazety pozostały zsumowane z nowym pakietem. Nie wiem, czy MB też, bo chyba nie wysyłałem żadnego kodu na MB - ale nie jestem pewien.
 #1160983  autor: babciagienia1p
 28 lis 2023, 11:17
@columbo
Tańsze pakiety przedłużają "uzbierane" walory z gazety i z płatnych droższych pakietów, ale znikają w swoim terminie ważności.
Wniosek - można przedłużyć "pokarm dla chomika" tańszym pakietem, ale przed końcem jego ważności należy wysłać odpowiedni kod lub wykupić kolejny pakiet. Droższe pakiet zarówno przedłużają, jak i mogą być przedłużane.
 #1161652  autor: aupol
 13 gru 2023, 16:24
Dziś wysłałem sms z kodem z poniedziałku i nie otrzymałem zwrotnego, że benefit został zlecony ani pakietu. Został przyznany po kontakcie na czacie ale bez wyjaśnienia powodu. Jakieś dwa tygodnie temu pewnie przez taką samą sytuację moje uzbierane smsy wyzerowały się. Od dawna nie miałem żadnego problemu ale widać trzeba jednak weryfikować po wysłaniu kodu czy aby na pewno otrzyma się pakiet.
 #1161655  autor: macqmacq
 13 gru 2023, 16:51
aupol - to chyba oczywista oczywistość :D
Jeśli żaden SMS zwrotny nie przychodzi, to po 5 godzinach trzeba do nich dzwonić, żeby pakiet włączyli ręcznie...
Ja zawsze po wszystkich 3 SMS-ach od nich, sprawdzam dla pewności stan pakietów pod *106# :-D
 #1161677  autor: MariuszY
 14 gru 2023, 08:24
Dzisiaj na 5-ciu numerach, na których wbijam kody "benefit zlecony..." (pierwszy sms) przychodzi normalnie, ale drugiego sms'a brak, a zawsze przychodzi minutę, dwie po pierwszym. Trzeci sms nie przychodzi przed godz. 9, więc może wtedy wskoczą razem, ale... :arrow: Czyżby przymiarka Play do czyszczenia zasobów?
Zwracajcie uwagę czy pakiet wszedł na Wasze konta.
 #1161680  autor: KC-KARLOS
 14 gru 2023, 10:27
MariuszY: smsy potwierdzające w Play przychodzą z opóźnieniem, podczas gdy pakiety są już dodawane na konto.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1161690  autor: MariuszY
 14 gru 2023, 13:32
@Karlos20: wiem, że sms'y zawsze przychodzą z pewnym opóźnieniem. Nawet gdy wbijam kod w późniejszych godzinach, zdarza się że druga wiadomość ("...zostanie włączona...") przychodzi po trzeciej ("...jest już aktywny..."). Normalnie jednak sms pierwszy i drugi przychodzą seryjnie i bez większej zwłoki od razu po wbiciu kodu. Tym razem drugi przyszedł dużo później. Stąd moje zaniepokojenie i ostrzeżenie dla Was.
 #1161702  autor: Iwona2002
 14 gru 2023, 18:05
Planuje zakup iPhona 14/15 bez slotu sim. Czy jest możliwość przejścia na esim z zachowaniem bonusów zgromadzonych na koncie? Czy jest jakaś wizja na nabliższy rok aby taka opcja była możliwa? A czy poprostu lepiej zrobić przejście wcześniej z utratą bonusów i zacząć gromadzić nowe bonusy już na karcie esim?
 #1161704  autor: kszaq
 14 gru 2023, 18:33
Oficjalnie eSIM nie jest dostępny w Fakt Mobile i aplikacja Play24 nie pozwala na wymianę karty na eSIM w tej taryfie. Możliwa jest tylko zamiana w innej taryfie i powrót do Fakt.

Jeśli planujesz zakup nowego telefonu w przyszłości, to ktoś inny musi Ci odpowiedzieć, czy jest możliwy transfer profilu eSIM w Play pomiędzy iPhonami. Aplikacja na pewno na ten moment nie pozwala na wymianę eSIM na nową eSIM.

Możesz spróbować dokonać wymiany w salonie, a nuż się uda...
 #1161706  autor: Zygzuso
 14 gru 2023, 19:42
MariuszY pisze:
14 gru 2023, 08:24
Dzisiaj na 5-ciu numerach, na których wbijam kody "benefit zlecony..." (pierwszy sms) przychodzi normalnie, ale drugiego sms'a brak, a zawsze przychodzi minutę, dwie po pierwszym. Trzeci sms nie przychodzi przed godz. 9, więc może wtedy wskoczą razem, ale... :arrow: Czyżby przymiarka Play do czyszczenia zasobów?
Zwracajcie uwagę czy pakiet wszedł na Wasze konta.
Faktycznie przychodzą z opóźnieniem ponad 10min 2 sms potwierdzające włączenie, bo sms o zleceniu benefitu natychmiast, ale on nic nie zmienia w systemie.
 #1161734  autor: jamto02
 15 gru 2023, 20:32
Właśnie jestem w Fakt. Również odpaliłem swoje pierwsze 10 minut z kodu. Jak długo owe 10 minut jest ważne?
 #1161736  autor: KC-KARLOS
 15 gru 2023, 21:09
jamto02: 7 dni. Sprawdź stan kodami *102# lub *106#

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1161756  autor: Snowman
 16 gru 2023, 20:19
babciagienia1p pisze:
22 lis 2023, 17:32
@Czlowiek_z_Zelaza
To kłamstwo. Teraz karty SIM są uniwersalne i są formatowane do Faktu lub Playa w systemie.
1) Możesz próbować "udać Greka" i zadzwonić na infolinię Faktu z prośbą o dostarczenie kart do konkretnego punktu.
2) Możesz przenieść "na okrągło" via Play, ale wtedy pewnie pozbawisz się możliwości reklamacji braku bonusa 200/20/60+RWK.
Nie wiem w co oni w tych salonach grają,ale w dwóch z nich Odp: kart nie mamy,nie przeniesiemy numeru itp. Poprosiłem o SIM Playa na kartę z przeniesieniem numeru,nagle okazało się,że można przenieść bezpośrednio do Faktu. Wcześniej było to "niemozliwe". Tak,jakby nie chcieli przenosić numerów do Faktu.
 #1161763  autor: Sinpelo
 17 gru 2023, 09:45
Hej koledzy i koleżanki. Czy jest tu ktoś z play, aby mógł powiedzieć mi co mam powiedzieć konsultantom w salonie, o zrobić żeby przenieśli mi numer do faktMobile na starterach play? W kilku salonach twierdzili ze nie przeniosą bo nie mają kart faktu, i że od wielu miesięcy nie mieli dostawy. Kilku z was twierdzi, że w salonie są w stanie przenieść numer na dowolnym playowskim starterze.

Jak im to wytłumaczyć i co powiedzieć, żeby nie zostać odesłanym z kwitkiem??
 #1161765  autor: jamto02
 17 gru 2023, 10:34
Nie wiem w co oni w tych salonach grają,ale w dwóch z nich Odp: kart nie mamy,nie przeniesiemy numeru itp. Poprosiłem o SIM Playa na kartę z przeniesieniem numeru,nagle okazało się,że można przenieść bezpośrednio do Faktu. Wcześniej było to "niemozliwe". Tak,jakby nie chcieli przenosić numerów do Faktu.
Ja raczej znam odpowiedź. Bo im się nie chce w sensie nic z tego nie mają. Wolą tracić energię na wciśnięcie "atrakcyjnej oferty" za co mają bonus niż tracić czas na przeniesienie nr. Widziałem kiedyś jak kobita urabiała faceta na ubezpieczenie telefonu
  • Strona 389 z 437
  • 1
  • 387
  • 388
  • 389
  • 390
  • 391
  • 437
  • 1
  • 387
  • 388
  • 389
  • 390
  • 391
  • 437