Czy jeżeli mam 100gb za zgody marketingowe i przedłużę kodem za 29 zł to internet też będzie ważny przez rok?marcin19883 pisze: ↑11 gru 2023, 19:10"Więcej czasu na internet" https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/ ... b2d5d5.pdf
Minuta szukania w Regulaminach Orange.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
wojbig: zgadza się. GB za zgody są na tym samym saldzie, co GB z zasileń czy promocji "300GB przez rok".
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Jak już raz skorzystałem w listopadzie przy doładowaniu za 10zl 100GB neta to drugi raz mogę do końca grudnia też skorzystać? Oczywiście napewno bez reklamacji się nie obejdzie . Czytałem ,że regulamin obowiązywał do końca listopada a od grudnia następny dali.
Korzystał ktoś już z Was z tego drugi raz?
Korzystał ktoś już z Was z tego drugi raz?
Już nie skorzystasz. W poprzednim rozszerzyli czas obowiązywania regulaminu. Przez pierwsze dni (chyba 5) był błąd w regulaminie.
Tam żadnego błędu nie było i nic nie poprawili-po prostu z końcem listopada stary wygasł, a nowy"przedłużony" przedstawili 6ego grudnia z datą wstecznego obowiązywania czyli od żekomo 1 listopada...czy drugi raz dostaniesz 100GB możliwe, że tak ale reklamacja i nie masz pewności wyniku(pewność była gdy nie podlinkowali regulaminu-teraz można powołać się na wsteczne datowanie/podmiane regulaminu ale już pewnie trudniej o wygraną choć takie praktyki można uznać za zbiorowe naruszenie interesów konsumentów). Mi 4 numery reklamowane(doładowanie 10zł 6grudnia) zasilili po 100GB mimo, że w listopadzie otrzymałem na nie też po 100GB.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Mi na dwóch numerach uznali reklamację i otrzymałem drugi raz po 100gb, ale inna osoba, która tak zrobiła również na dwóch numerach miała reklamację odrzuconą, mimo tych samych argumentów i odwołania. Więc to loteria czy uznają.
Zawsze istnieje mozliwośc odwołania sie od odmownej decyzji: najlepiej napisać treśc reklamacji w pdf i załączyć na czacie z prośba o utworzenie zgłozenia reklamacyjnego z dołączonym plikiem pdf.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Tak jak pisałem, u mnie odwołanie również nie zostało uwzględnione na dwóch numerach, tak więc to loteria, w zależności na kogo się trafi z działu reklamacji.
Chyba do sądu
Nie wiem czy do mnie ta ospowiedź była ale gdyby jednak tak to...pierwszą reklamacje mi odrzucli ale pisał ja konsul(średnio kumaty i twierdzący, że skoro w listopadzie odebrałem to się nie należy w grudniu już)-napisałem odwołanie (treść z linkami do regulaminów, dokładnym opisem sytaucji, z jasnym przekazem, ze regulaminu nie było w chwili doładowania oraz z informacją o tym,że podmiany regulaminów z ich datowaniem wstecznym nie bardzo są zgodne z prawem) zapisałem ją w pdf(a by nie dyskutować z konsulem) i złożyłem w formie załącznika na czacie z prośbą o zrobienie reklamacji. W efekcie takiego odwołania otrzymałem po paru dniach telefon z informacją,że uznają moje roszczenie, potwierdzono to smsem i emailem dodatkowo.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
„Zawsze” to w tej firmie pojęcie względne. Wspominałem już o tym - dostałem kilka miesięcy temu odpowiedź na reklamację, która nie wskazywała dosłownie żadnego zapisu regulaminu tylko jako prawidłowe opisywała działanie wprost z nim sprzeczne. Oczywistym było więc dla mnie, że w odwołaniu wskażę odpowiednie punkty regulaminu i je uznają. Odpowiedź na odwołanie odmowna - znów bez wskazania żadnych zapisów, ani odniesienia się do tych, na które się powołałem - tylko podtrzymują poprzednie stanowisko i że mogę iść do sądu (był dopisek o braku zgody na postępowanie polubowne).
Trudno więc mi uznać radę @surface123 za nietrafioną jeśli chodzi o tę kpiącą z klientów firmę.
Literalnie nikt Tobie nie zabronił złożyć odwołania, które złożyłeś, a więc "zawsze" jednak jest poprawne. Inna zgoła sprawa, że odwołanie nie musi byc skuteczne i niestety w Twoim przypadku złożone odwołanie nie zostało uznane choć jak piszesz powinno (jak i pierwotna reklamacja) z racji dowodów w postaci konkretnych zapisów regulaminu potwierdzających Twoja racje. Niestety zdażają sie i tak karygodne sytuacje gdzie mimo jednoznaczności sprawy ktoś niekompetentny nie uznaje racji reklamującego i tu również jest wyjście czyli sprawa sądowa/zgłoszenie do UKE,UOKiKu itd-nie oceniam czy to ma sens gdyż nie znam powagi(wartości materialnej) przedmiotu roszczenia, bo to każdy sam musi sobie przeliczyć i podjąć decyzję czy warto, a więc ponownie stwierdzenie "zawsze" jest właściwe.
Niestety wiemu tu wszyscy z doświadczeń własnych lub innych członków forum, że nawet rażąca wina operatora przy jego odrobinie złej woli(i/lub niekompetencji pracowników) może bardzo utrudniać, a wręcz powodować niemożność dojścia do pozytywnego dla nas wyniku.
Niestety wiemu tu wszyscy z doświadczeń własnych lub innych członków forum, że nawet rażąca wina operatora przy jego odrobinie złej woli(i/lub niekompetencji pracowników) może bardzo utrudniać, a wręcz powodować niemożność dojścia do pozytywnego dla nas wyniku.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Ja swoją reklamację składałem 11-go. Miałem ją napisaną w pdfie. Od razu poprosiłem konsultanta na czacie o przekazanie pisma do działu reklamacji, chyba, że dałoby radę reklamację pozytywnie rozpatrzeć u niego. Oczywiście się nie dało, bo 100 gb przysługuje jednorazowo, wiec nawet nie drążyłem tematu. Pismo przekazał do odpowiedniego działu. Po 2 dniach dostałem sms, że reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Dopisali 100 gb, ale bez wydłużenia ich ważności do 31 dni, a że ważność posiadanych gb miałem bodaj na 28 dni to już się dalej z nimi nie boksowałem.
Przepraszam, że jako kolejny zadaję to pytanie, ale moje zdolności intelektualne nie są wystarczające do ogarnięcia tego tematu i im więcej czytam tym mniej rozumiem i mylą mi się pakiety. Muszę więc prosić o prostą odpowiedź.
Posiadam Free na kartę, z aktywnym Usługa bez limitu. Zostało mi jeszcze sporo GB w ramach tego pakietu, a mało dni.
Przedłużę ich ważność taniej niż tylko kolejnym pakietem za 365zł?
Posiadam Free na kartę, z aktywnym Usługa bez limitu. Zostało mi jeszcze sporo GB w ramach tego pakietu, a mało dni.
Przedłużę ich ważność taniej niż tylko kolejnym pakietem za 365zł?
GB zebrane z nolimitu przedłużysz TYLKO pakietem nolimit:w opcji: roczny, miesięczny(w nolimicie z MMSami tu dodatkowo są ekstra GB zależnie od ceny nolimitu/wersji promocji od 100GB do 400GB miesięcznie dodatkowo przez rok)czy dzienny nie ma znaczenia-wybrać musisz taki jaki Tobie odpowiada(np.roczny aby mieć rok z głowy).
Najlepiej ten nolimit wykupić w aplikacji mobilnej(w wersji z MMSami jedynie da się w apce) to podwoją przydzielony pakiet neta np. w rocznym zamiast 1TB dostaniesz 2TB.
Najlepiej ten nolimit wykupić w aplikacji mobilnej(w wersji z MMSami jedynie da się w apce) to podwoją przydzielony pakiet neta np. w rocznym zamiast 1TB dostaniesz 2TB.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Wczoraj o 12 dostałam sms od Orange:
"Pobraliśmy opłatę za utrzymanie numeru w sieci - (kwota). Opłata jest pobierana za każde 31 dni, gdy nie korzystasz aktywnie ze swojego telefonu."
A zaraz potem kolejny sms, że mam mniej niż 1zł na koncie i powinnam doładować (taka wiadomość przychodzi chyba przy zerowym stanie). Na koncie miałam poniżej 5zł i cała kwota rzekomo została pobrana, w MO w zakładce Wykorzystanie->inne opłaty kwota z salda jest widoczna jako opłata za utrzymanie numeru ale na stronie głównej nadal widzę tą kwotę na koncie, kod *124*# również tyle pokazuje, do tego na początku grudnia wykonałam aktywność smsem pod nr 8002 i aktualnie wg MO mam 15dni nieaktywności i to akurat by się zgadzało. Nie wiem tylko co z tym stanem konta. U was wszystko się zgadza?
"Pobraliśmy opłatę za utrzymanie numeru w sieci - (kwota). Opłata jest pobierana za każde 31 dni, gdy nie korzystasz aktywnie ze swojego telefonu."
A zaraz potem kolejny sms, że mam mniej niż 1zł na koncie i powinnam doładować (taka wiadomość przychodzi chyba przy zerowym stanie). Na koncie miałam poniżej 5zł i cała kwota rzekomo została pobrana, w MO w zakładce Wykorzystanie->inne opłaty kwota z salda jest widoczna jako opłata za utrzymanie numeru ale na stronie głównej nadal widzę tą kwotę na koncie, kod *124*# również tyle pokazuje, do tego na początku grudnia wykonałam aktywność smsem pod nr 8002 i aktualnie wg MO mam 15dni nieaktywności i to akurat by się zgadzało. Nie wiem tylko co z tym stanem konta. U was wszystko się zgadza?
To już fakt. Stary MO leży. Szkoda, bo z wielu funkcji aktywnie korzystałem, bo łatwe logowanie. A teraz trzeba by mieć 3 maile dla 3 abonentów zarejestrowane, a mnie nie chce się w to bawić, pamiętać hasła do tych maili z osobna itd. bo to konta MO staruszków.
No cóż.... kiedyś już także był brak dostępu do starej wersji MO i po ok. kwartale wrócił. Zobaczymy.
No cóż.... kiedyś już także był brak dostępu do starej wersji MO i po ok. kwartale wrócił. Zobaczymy.
Sprawdzałam w aplikacji, pierwszy raz dostałam taką wiadomość, bo zawsze pilnuję terminów wykonania aktywności. Mam nadzieję, że to fałszywy alarm i pomimo tego smsa i opłaty za utrzymanie, która widnieje jako pobrana w Wykorzystaniu to jednak środki są na koncie
Mam inną historię. Opiekuję się nieużywanym numerem osoby niepełnosprawnej, który bywa w dziadkofonie. Dałam się uśpić komunikatami o przesuwającym się terminie kary w styczniu 2024. Wchodziłam na MO co kilka dni. Byłam spokojna, że wszystko jest w porządku. Dzisiaj sprawdzam i widzę..., że pobrali karę 5,- zł. Najprawdopodobniej 17-18 grudnia 2023. Kara pobrana zgodnie z regulaminem, ale www. MO oszukiwał przez dobrych kilkanaście dni. *124*# też pokazuje stan konta po pobraniu kary.
Da się to odkręcić? Nie mam żadnych zrzutów ekranu.
Da się to odkręcić? Nie mam żadnych zrzutów ekranu.