biala1991 pisze: ↑09 gru 2023, 09:59
Karlos20 pisze: ↑08 gru 2023, 10:41
mogę potwierdzić, że nowy NL sumuje się z tym prezentem, przy taryfie ZBL jest doładowanie 7 zł zamieniane na no-limit na 7 dni + 3,5 GB, a po doładowaniu konta kto nie ma włączonych NL, dostaje je na 7 dni automatycznie (w tym scenariuszu odkryłem kolejną anomalię na + dla nas - po zasileniu konta po ok 5-10 minutach wpływają bonusy i odpalają automatycznie NL+7GB na 7 dni, ALE po wysłaniu PREZENT na 364 wypluwa błąd, że odebrałem prezent, a tymczasem po chwili włącza się kolejny NL+7GB na 7 dni !!! - innym słowem korzystajcie z opóźnionego zapłonu systemu billingowego!)
@zulu144dwa
z tego co pisze Karlos to zasługa wolnego działania systemu, czyli jeśli chcemy dostać podwójny NL trzeba wysłać smsa zaraz po doładowaniu. Jeśli doładuję teraz (bo tylko do 11.12. doładowanie aktywuje NL) a smsa wyślę np. 24.12, żeby mieć NL na święta to patent chyba nie zadziała.
Czyli potwierdza się to co podejrzewałam, smsa trzeba wysłać zaraz po doładowaniu, jeśli odstęp czasowy będzie zbyt długi kolejnego prezentu nie otrzymamy.
Dziwne tylko, że w zakładce Pakiety promocja nadal pokazuje się jako dostępna do aktywacji, tyle że próba włączenia kończy się niepowodzeniem, aktualnie komunikat:
O, nie udało się tego zmienić.
Na numerach, które NL odebrały widać, że skorzystałam z prezentu, bo brakuje guzika do aktywacji.
Edit.
Drugi nr z podobną sytuacją (pakiet minut odebrany po doładowaniu) i to samo, aktywacja przez MO nic nie daje a sms PREZENT zwraca, że zlecenie przyjęto do realizacji i na tym się kończy. A kiedy wcześniej na innym numerze testowo 11 grudnia doładowałam co uruchomiło prezent, żeby sprawdzić czy potem uda się aktywować NL smsem, to wszystko poszło gładko. Test się udał a na numerach docelowych NL-tu nie ma