Tak jest wszędzie. Gdy przenosiłem numer do T-mibile na kartę też nie chciał przenieść a w zamian wciskał mi abonament. Po telefonie na infolinie (przy nim) nagle można było. Tłumaczył się że to dla mojego dobra ponieważ klienci nie rozumieją oferty a później mają pretensje.
Szanowni Państwo, to nie jest dyskusja o przenoszeniu numerów, tylko temat o ofercie i usługach FM. Odkąd Play (i de facto Fakt ) skończył promocję "200zł" nie miałem żadnych problemów z przeniesieniem numeru do oferty FM. Wcześniej, i owszem, zawsze było tłumaczenie o braku kart, nawet gdy wszystkie karty można już było formatować dowolnie, bo były tylko "PLAY". Teraz problemem jest "nie chce mi się" pracowników salonów i to w zasadzie wyczerpuje temat trudności z przeniesieniem numeru do FM.
Jak ktoś robi w salonie problem z przeniesieniem numeru do FM to zawsze można spróbować do Play. Jeśli okaże się to możliwe to będzie znak złej woli (lub totalnej niewiedzy) pracownika (w kwestii przeniesienia do FM bezpośrednio).