DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 390 z 428
  • 1
  • 388
  • 389
  • 390
  • 391
  • 392
  • 428
 #1161766  autor: szunaj
 17 gru 2023, 11:36
Tak jest wszędzie. Gdy przenosiłem numer do T-mibile na kartę też nie chciał przenieść a w zamian wciskał mi abonament. Po telefonie na infolinie (przy nim) nagle można było. Tłumaczył się że to dla mojego dobra ponieważ klienci nie rozumieją oferty a później mają pretensje. :)
 #1161769  autor: MariuszY
 17 gru 2023, 12:22
Szanowni Państwo, to nie jest dyskusja o przenoszeniu numerów, tylko temat o ofercie i usługach FM. Odkąd Play (i de facto Fakt :) ) skończył promocję "200zł" nie miałem żadnych problemów z przeniesieniem numeru do oferty FM. Wcześniej, i owszem, zawsze było tłumaczenie o braku kart, nawet gdy wszystkie karty można już było formatować dowolnie, bo były tylko "PLAY". Teraz problemem jest "nie chce mi się" pracowników salonów i to w zasadzie wyczerpuje temat trudności z przeniesieniem numeru do FM.
Jak ktoś robi w salonie problem z przeniesieniem numeru do FM to zawsze można spróbować do Play. Jeśli okaże się to możliwe to będzie znak złej woli (lub totalnej niewiedzy) pracownika (w kwestii przeniesienia do FM bezpośrednio).
 #1162177  autor: babciagienia1p
 27 gru 2023, 14:26
@wisnia100
Zrób to w dwóch krokach.
1) Najpierw zmień taryfę na Play na Kartę. Można przez www.
2) Następnie - po upewnieniu się, że masz już taryfę PnK - zmień taryfę na Fakt kodem USSD *163*12#.
Drugi krok jest możliwy do wykonania tylko przy użyciu kodu USSD.
 #1162185  autor: wisnia100
 27 gru 2023, 15:36
babciagienia1p pisze:
27 gru 2023, 14:26
@wisnia100
Zrób to w dwóch krokach.
1) Najpierw zmień taryfę na Play na Kartę. Można przez www.
2) Następnie - po upewnieniu się, że masz już taryfę PnK - zmień taryfę na Fakt kodem USSD *163*12#.
Drugi krok jest możliwy do wykonania tylko przy użyciu kodu USSD.
dziękuję za pomoc, udało się :)
 #1162513  autor: MariuszY
 02 sty 2024, 19:15
Tyle samo co w każdym innym "playowym" przypadku - 2 tygodnie wychodzących.
 #1162545  autor: blacQ1
 03 sty 2024, 10:29
Witam , ja natomiast zakupiłem starter z Play , poprzez infolinię przeniosłem nr z Play do fakt służy mi jako tel domowy , ale nie dostałem żadnego bonusu należy się te przeniesienie zostało zrobione w 13.08 2023 jak wiecie dajcie znać no i oraz linka do strony gdzie mogę zrobić zgłorzenie 🙂
 #1162549  autor: babciagienia1p
 03 sty 2024, 10:50
@blacQ1
1) Migracja ("przeniesienie") z taryfy Playa do Faktu nie spełnia warunku przeniesienia i bonusu. Zarówno Play jak i Fakt są taryfami w ramach oferty tego samego operatora.
2) Przy przenoszeniu od innego operatora trzeba wykazać się własną inicjatywą i próbować samodzielnej aktywacji bonusu. Sposoby są podane w linku do regulaminu w moim poprzednim poście.
https://ocdn.eu/special/Faktmobile/Regu ... 2.2019.pdf
 #1162596  autor: babciagienia1p
 03 sty 2024, 18:10
@macqmacq
Widocznie źle zrozumiałam post @Czlowiek_z_Zelaza. Wydawało mi się, że nie próbował aktywować promocji 200/20/60+RWK, tylko spodziewał się, że wszystko wskoczy automatycznie. Pewnie znowu niedokładnie przeczytałam...
Wiadomo, że próba aktywacji pewnie będzie nieskuteczna, ale to inna bajka...
 #1162677  autor: 88aska88
 04 sty 2024, 16:26
Moja opinia: *106# jest pewniejsze niż to co pokazuje play24, bo pokazuje bełkot i bez dat ważności. Kiedy mam dwa takie same pakiety, pokazuje zbite razem i najdłuższa ważność. Mimo iż wcześniejszy się wyłączy zgodnie z pierwotną datą. Ale oferta fajna, elastyczna.
 #1162679  autor: babciagienia1p
 04 sty 2024, 17:10
Drobne doprecyzowanie w ostatnim zdaniu.
Czlowiek_z_Zelaza pisze:
04 sty 2024, 11:45
"Ważność kodów według regulaminu to 3 dni od daty publikacji, w praktyce:
- kod z poniedziałku, ważny do środy do godziny 23:59
- kod z czwartku, ważny do piątku do godziny 23:59 (do soboty 23:59, aktywacja możliwa tylko poprzez infolinie)
- kod z soboty, ważny do niedzieli do godziny 23:59 (do poniedziałku 23:59, aktywacja możliwa tylko poprzez infolinię)" Uwaga! Kod na MB wysłany w niedzielę zwraca SMS-y i może powodować problemy z kolejnym, właściwym, kodem na SMS-y
 #1162711  autor: blacQ1
 04 sty 2024, 20:26
Witam , mam do Was pytanie koledzy,koleżanki , jak tam u Was doładowania telefonu , to znaczy ja , tak jak pisałem doładowóję stan konta co 2-3 mc w tym terminie mi wypadło 1.0.1.2024 no tu zapomniałem iż luty ma 29 dni jest mc przestępnym nie przesuneło mi stanu konta do 1.01.2025 lecz do 31.12.2024 , no następne doładowanie za 2-3 mc tak aby było bezpieczniej POZDRWIAM
 #1162712  autor: KC-KARLOS
 04 sty 2024, 20:28
blacQ1: wszystko jest w porządku, ważność będzie krótsza o 1 dzień właśnie z powodu lutego, który co 4 lata ma 29 dni. Tak jest w każdej sieci, która oferuje wydłużenie wychodzących o rok (liczony jako 365 dni).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 390 z 428
  • 1
  • 388
  • 389
  • 390
  • 391
  • 392
  • 428
  • 1
  • 388
  • 389
  • 390
  • 391
  • 392
  • 428