DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 194 z 205
  • 1
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • 205
 #1162088  autor: asdaf
 25 gru 2023, 15:42
Tak, ale to co pokazuje wykaz (~9GB) nie zgadza się z tym co pokazuje mój router(~32GB). A tak właściwie to mój pakiet skończył się (ważność) w sobotę i na koncie głównym mam zero zł. W aplikacji pakiet ma przypisaną ważność "do wykorzystania" ale wiadomo jak z tym jest/było w rzeczywistości.
 #1162349  autor: KC-KARLOS
 30 gru 2023, 10:16
123123123: Virgin zarejestrujesz tymi samymi kanałami, co w Play: salon, wybrane sklepy, Żabki, online (mając już coś w Playu), Bank Millennium.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1162353  autor: asdaf
 30 gru 2023, 11:02
@Karlos nie zauważyłeś może czy VM (lub ogólniej Play) zmienił coś z ważnością pakietów? Chodzi mi o taką sytuację: aktywuje nowy starter, włączam 20GB na start. Po kilku dniach włączam 400 GB. I do tej pory było tak, że po 30 dniach 20GB znikało chociaż teoretycznie sumowało się z 400GB. Teraz wydaje mi się, że resztki z 20GB są ważne chociaż 30 dni od jego uruchomienia minęło. Zwracam się z tym pytaniem do Ciebie ponieważ jesteś bardziej spostrzegawczy i chciałbym zapytać czy coś takiego zauważyłeś?
 #1162362  autor: KC-KARLOS
 30 gru 2023, 13:14
asdaf: ciężko jest mi to zweryfikować. Wiem tylko, że bez problemu można przedłużać do 30 dni ważność MB/GB przy operacji włączenia + dezaktywacji + aktywacji wariantów Mini3 i Mini9. Ilość GB się sumuje. Dezaktywacja Mini nie kasuje nabytych środków.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1162486  autor: KC-KARLOS
 02 sty 2024, 12:11
PiotrG-dz: jeśli tak będzie, poinformują o tym na stronach Virgin lub Play w sekcji Komunikaty.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1162574  autor: asdaf
 03 sty 2024, 13:36
Aktywowałem nową kartę. Doładowałem ją 10 zł. Teraz chciałem uruchomić pakiet Gigaczad w wersji pierwszorazowej. Po użyciu kodu otrzymuje informację że jest to niemożliwe a po szczegóły odsyłają na stronę play.pl. W aplikacji w ogóle nie ma takiej możliwości. Macie może jakieś pomysły co może być powodem takiego zachowania?
 #1162575  autor: KC-KARLOS
 03 sty 2024, 13:59
asdaf: dodaj numer do Play24 i spróbuj tam to wszystko włączyć.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1162576  autor: asdaf
 03 sty 2024, 14:19
Numer sam się dodał do aplikacji ale tam tego pakietu nie ma. Tak samo nie ma go pod kodem *222# i opcje. Cały czas próbuję kodem "pełnym" *222*36*1#. Taryfa odpowiednią, konto ważne rok. Nie wiem co blokuje aktywację pakietu? Chyba się odezwę do obsługi.
 #1162588  autor: KC-KARLOS
 03 sty 2024, 16:21
Ron: testowanie nie ma sensu, gdyż Play również w Virgin rozłącza rozmowy równo po 2h.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1162591  autor: Ron
 03 sty 2024, 17:15
Właśnie miał blokade w 2021. Ale po kontakcie z BOK już spokój, a dzwoni dużo.

Edit: Rozłączanie po 2 h rozmowy i kolejne też nie da gwarancji, że nie zablokują.
Ostatnio zmieniony 03 sty 2024, 18:15 przez Ron, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 194 z 205
  • 1
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • 205
  • 1
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • 205