DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 393 z 428
  • 1
  • 391
  • 392
  • 393
  • 394
  • 395
  • 428
 #1164949  autor: lee
 31 sty 2024, 18:44
W fakcie dalej tanie połączenia na Ukrainę za 29gr ciekawe kiedy zmienią lub wygaszą tą promocje bo od jutra będzie co najmniej dziwnie wyglądać w porównaniu do ofert Play.
 #1164959  autor: babciagienia1p
 31 sty 2024, 20:03
amigo007 pisze:
31 sty 2024, 17:37
...U ciebie babciagienia, działa to tak jak u mnie?

Przy pierwszym wejściu w "3 - minuty" na początku widzę pakiety 100/100/100 i 300/300/300 bez określenia jakie (nie ma ceny). Po wejściu w "8 - więcej" widzę 100/100/100 za 9,- zł.
Przy drugim wejściu w "rozrywka - użyteczne" widzę 300/300/300 za 9,- zł, 50/50/250 za 3,- zł i 500/500/500 bez ceny.
Przy trzecim wejściu w "8 - więcej" widzę "blokada wysyłania wiadomości" i "limit 70 zł na usługi premium".
Bez sensu...
 #1164961  autor: amigo007
 31 sty 2024, 20:22
No właśnie niepoprawnie działa. U każdego chyba trochę źle inaczej. U mnie po kliknięciu 8 więcej, zarówno w minutach jak i w internecie przechodzi z powrotem do menu głównego. Ja zgłoszę, a wy (jak macie minuty) też możecie zgłosić problem na infolini. Moje poprzednie zgłoszenie techniczne chyba "olali", bo nic nie naprawili.
 #1164969  autor: amigo007
 31 sty 2024, 21:06
Dzwoniłem przed chwilą. Są niby świadomi problemu. Będzie nowy serwis pod *222#. Stąd niby problemy, pod *111#. Podobno ten nowy serwis powinien już działać, ale u mnie jeszcze nie działa.
 #1164970  autor: KC-KARLOS
 31 sty 2024, 21:09
Czyli wykorzystają pulę nr USSD z Virgin? Ciekawe.
W sumie widać już po kodach USSD z *111* że są już 4-cyfrowe, tyle tych pakietów, promocji i usług jest zgromadzonych w systemach billingowych Playa (słabo wykorzystują te nieużywane lub nieaktywne kody ze starych taryf - możliwe, że one są już zablokowane i niemożliwe do użycia wraz z zamknięciem i wymazaniem oferty).
A ten błąd w Play24Menu *111# z wyborem opcji 8 Dalej występuje od dłuższego czasu, dlatego zalecam używać kodów USSD bezpośrednich.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1164977  autor: amigo007
 31 sty 2024, 22:00
Ja tak właśnie robię, wykorzystuję kody USSD bezpośrednie. To to przejście na te nowe Virgin-owe kody, nie będzie miało też na celu zablokowania w miarę prostej migracji z innych taryf play (oczywiście dla kumatych)?
 #1164979  autor: Remington
 31 sty 2024, 22:04
Odkąd Virgin został przejęty, upodobniono oferty Fakt i Virgin, po czym… nic więcej się nie wydarzyło. Do teraz - myślę, że albo zmierzają do ich połączenia, albo do ujednolicenia ofert submarek.
 #1164988  autor: amigo007
 31 sty 2024, 23:19
Ale gdzie oferta virgin jest podobna do oferty fakt mobile? Przecież ten virgin to taki prepaidowy abonament właściwie. Oferty gigantycznie się różnią. Fakt mobile może być, i jest ofertą dla oszczędnych. W virgin mobile nie ma takich opcji.
 #1164991  autor: Remington
 31 sty 2024, 23:42
Choćby pakiety za 3 i 9 zł doszły do FM krótko po przejęciu Virgin i to nie mógł być przypadek, a różnice są między nimi niewielkie. Także pakiety internetowe w FM wtedy staniały. Później to upodabnianie zamarło przez co Virgin znów odjechał Faktowi. Ale jak widać ktoś sobie o tym przypomniał.
 #1165018  autor: kowal2200
 01 lut 2024, 11:48
Chciałem dwa tygodnie temu przenieść numer do Faktu, w pierwszym salonie były karty jednak w systemie nie było opcji wyboru taryfy, konsultant dzwonił na wsparcie i nic nie mógł zrobić. W drugim salonie nie było kart bo to stara taryfa więc za kilka dni wróciłem do salonu pierwszego, cały czas się nie dało wybrać Faktu więc ostatecznie poprosiłem o przeniesienie do Play na kartę. Gdy już numer został przeniesiony, telefon na infolinię Faktu z prośbą o przeniesienie do Faktu oraz o włączenie bonusu za przeniesienie. Tego samego dnia numer już był w Fakcie a bonus włączony.
 #1165088  autor: fwitkowski17
 01 lut 2024, 17:18
Jak wygląda kolejność zużywania internetu w Fakt gdy są aktywne te "tańsze" pakiety danych? Czy najpierw idzie internet z kodów czy ten z tych pakietów?
 #1165098  autor: NokiaFan86
 01 lut 2024, 18:08
babciagienia1p pisze:
11 sty 2024, 14:52
@CAPPUCCINO
1) 0,5 GB za 4,- zł - *111*831*1#
2) 1 GB za 5,- zł - *111*832*1#
3) 2 GB za 9,- zł - *111*835*1#
4) 4 GB za 15,- zł - *111*833*1#
5) 10 GB za 25,- zł - *111*834*1#
6) 100 min / 100 SMS-ów / 100 MB za 9,- zł - *111*697*1#
7) 300 min / 300 SMS-ów / 300 MB za 19,- zł - *111*698*1#
8 ) 500 min / 500 SMS-ów / 500 MB za 29,- zł - *111*699*1#
Dodam do tego zestawu No Limits SMS który jest przedłużany poniedziałkowym kodem.. . 😏
kowal2200 pisze:
01 lut 2024, 11:48
Chciałem dwa tygodnie temu przenieść numer do Faktu, w pierwszym salonie były karty jednak w systemie nie było opcji wyboru taryfy, konsultant dzwonił na wsparcie i nic nie mógł zrobić. W drugim salonie nie było kart bo to stara taryfa więc za kilka dni wróciłem do salonu pierwszego, cały czas się nie dało wybrać Faktu więc ostatecznie poprosiłem o przeniesienie do Play na kartę. Gdy już numer został przeniesiony, telefon na infolinię Faktu z prośbą o przeniesienie do Faktu oraz o włączenie bonusu za przeniesienie. Tego samego dnia numer już był w Fakcie a bonus włączony.
Jak zależy ci na czerwonej simce FM, to doładuj konto za o ile dobrze pamiętam 20 zł, i zgłoś się do salonu pierwszego po duplikat karty, prawdopodobnie nie wezmą ci tych 20 zł za wymianę, ja tak miałem. 🙂
 #1165102  autor: babciagienia1p
 01 lut 2024, 18:45
NokiaFan86 pisze:
01 lut 2024, 18:08
Dodam do tego zestawu No Limits SMS który jest przedłużany poniedziałkowym kodem.. . 😏

Jak zależy ci na czerwonej simce FM, to doładuj konto za o ile dobrze pamiętam 20 zł, i zgłoś się do salonu pierwszego po duplikat karty, prawdopodobnie nie wezmą ci tych 20 zł za wymianę, ja tak miałem. 🙂

1) Pięknie z tymi SMS-ami. Można, w połączeniu z kodami z gazety, na wzór Boba Budowniczego, zbudować sobie całkiem fajną ofertę.
2) Po co oczekiwać czerwonej karty? Od około dwóch lat karty w Playu są uniwersalne, tylko w niektórych salonach "rżną głupa".
 #1165116  autor: babciagienia1p
 01 lut 2024, 21:02
@Sinpelo
Wykupujesz jednorazowy pakiet nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci w kraju za 9,- zł, wpinasz się do niego bezpłatnymi kodami z gazety (najlepiej w środy) i możesz jechać ile fabryka dała, o ile nie zablokują Cię za nadużycia.
 #1165118  autor: KC-KARLOS
 01 lut 2024, 21:05
Sinpelo: za 9 zł na miesiąc dostajesz 2 678 400 smsów do wszystkich sieci, czyli ilość sekund mieszczących się w czasie 30-dniowej ważności tego salda. Wygląda na to, że te saldo łatwo można je co tydzień przedłużać co poniedziałek lub odpłatnym pakietem 100min/100sms/100MB za dziewiątkę na 31 dni.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1165122  autor: babciagienia1p
 01 lut 2024, 21:17
@Karlos20
Nie. Nie czytałam. Wyszłam z założenia, że wszystkie pakiety jednorazowe mają ważność 31 dni. Ciekawe jak jest naprawdę?
Przy przedłużaniu kodami z gazety nie ma to żadnego znaczenia.
  • Strona 393 z 428
  • 1
  • 391
  • 392
  • 393
  • 394
  • 395
  • 428
  • 1
  • 391
  • 392
  • 393
  • 394
  • 395
  • 428