Zaczynam się zastanawiać, czy Orange aby nie stosuje swojego chwytu z blokowaniem urządzeń „spoza listy” (mityczna degradacja sieci) także w odniesieniu do 5G. Choć na stronie piszą, że na urządzeniach spoza listy (nie widzę na niej ani chyba jednego routera) nie gwarantują działania 5G, a nie że będą je blokować.
Karta eSIM OFnK z 5G Pass w iPhone 13 działa poprawnie.
Karta SIM OFnK z 5G Pass włożona do POCO X5 Pro 5G jak i do routera Deco X50-5G loguje się tylko do LTE. W POCO w Informacjach o telefonie jest „Stan NR (NSA): RESTRICTED”, a w Netmonster „Connection failed, restricted by carrier”. Nie mam niestety możliwości jej sprawdzić w iP, bo są w różnych lokalizacjach.
Karta eSIM OFnK z 5G Pass w iPhone 13 działa poprawnie.
Karta SIM OFnK z 5G Pass włożona do POCO X5 Pro 5G jak i do routera Deco X50-5G loguje się tylko do LTE. W POCO w Informacjach o telefonie jest „Stan NR (NSA): RESTRICTED”, a w Netmonster „Connection failed, restricted by carrier”. Nie mam niestety możliwości jej sprawdzić w iP, bo są w różnych lokalizacjach.