@smagnows
Ja tylko walczę o równe traktowanie klientów jeśli w regulaminie nie ma zapisów, że może być inaczej
A nie ma takich zapisów. Jakby T przy opisie pakietów dostępnych w ofercie GO! napisało, że pakiet ma ograniczenie prędkości do 400Mb/s to bym nawet nie pisnął i przyjął rzeczywistość na klatę. A tak płacisz za dostęp do pełnowartościowego 5G a masz ten dostęp upośledzony w stosunku do innych klientów
EDIT:
dagonPL pisze: ↑07 lut 2024, 10:13
Przeniesiesz wszystkie numery bo spedtesty nie są satysfakcjonujące? Ktoś z rodziny wie o czym mowa?
To akurat nie jest u mnie w rodzinie problem
Nienawidzę jak ktoś robi ze mnie idiotę, a to właśnie zrobiło T. Także przy dzisiejszych możliwościach zmiany operatora w 24h nie mam najmniejszych sentymentów
I nie chodzi o "satysfakcjonujące" prędkości w speedtest, a jawne kłamanie że nie nakładają ograniczeń. To jak ja mam współpracować z kimś takim? Czasami trzeba mieć honor żeby potwierdzić że coś blokują i poprawić regulamin jeśli tak ma być, a nie brnąć w kłamstwo i robić z klientów baranów.