DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 396 z 416
  • 1
  • 394
  • 395
  • 396
  • 397
  • 398
  • 416
 #1166231  autor: KC-KARLOS
 15 lut 2024, 11:31
Makk: owszem, to jest ryzykowne, dlatego warto działać szybko. Zawsze za 9 zł możesz kupić pakiet 100/100/100, który ładnie kumuluje nazbierane minuty i wydłuża ich ważność do 31 dni. Wspominaliśmy o tym wielokrotnie, jeśli kody 7-dniowe będą sprawiać problemy.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1166233  autor: PiotrG-dz
 15 lut 2024, 12:09
Potwierdzenie zamówienia usługi Promocyjny pakiet 10 min do wszystkich sieci (voucher).
Dzień dobry,
potwierdzamy zawarcie umowy o świadczenie usługi Promocyjny pakiet 10 min
do wszystkich sieci (voucher) na zasadach określonych w załączonym
regulaminie usługi.

Przydatne informacje o usłudze znajdziesz na stronie www.play.pl w
zakładce Strefa Klienta.

Pamiętaj:
Usługa w wybranej przez Ciebie wersji będzie aktywna od razu, przed
upływem terminu na odstąpienie od umowy. To znaczy, że w chwili
aktywacji tracisz prawo do odstąpienia od umowy (zasada nie dotyczy
usługi Play 360). Możesz wypowiedzieć umowę w dowolnym czasie.

Szczegółowe informacje, w tym informacje o opłatach, znajdziesz na
stronie usługi i w regulaminie.

Pozdrawiamy
Zespół PLAY

Takiego dziś mejla otrzymałem o 8.41 pierwszy raz a w FM jestem od 08.2023 :shock:
 #1166236  autor: Skyline
 15 lut 2024, 12:40
Tak, też 1 raz dostałem taki email jak wyżej i też 10min od rana nie przyznane, nie doszły standardowe smsy z podziękowaniem tylko 1 o zleceniu.
 #1166237  autor: blacQ1
 15 lut 2024, 12:45
Witam , ja mam na jednym nr tel problem z pakietem po wysłaniu SMS , SMS zwrotny benefit został dany do realizacji i cisza na pozostałych nr pakiety zostały aktywowane
 #1166239  autor: Zygzuso
 15 lut 2024, 12:52
Dziś na wszystkich nr problem z kodem, czyli nie przychodzą zwrotne o przyznaniu i nie pcha daty, 2 próba przynosi błędy o przyznaniu.
 #1166256  autor: Skyline
 15 lut 2024, 15:34
Teraz sprawdziłem dokładnie - na smartphonie wbije 2 kody na 2 numery i dodało jak należy. Na 2 tradycyjnych telefonach typu stara Nokia kody przyjęło, ale nie dodało minut ani nie przedłużyło ważności.
Nie doszły też kolejne sms zwrotne, które na smartphonie doszły.
 #1166260  autor: Makk
 15 lut 2024, 16:18
Karlos20 pisze:
15 lut 2024, 11:31
Makk: owszem, to jest ryzykowne, dlatego warto działać szybko. Zawsze za 9 zł możesz kupić pakiet 100/100/100, który ładnie kumuluje nazbierane minuty i wydłuża ich ważność do 31 dni. Wspominaliśmy o tym wielokrotnie, jeśli kody 7-dniowe będą sprawiać problemy.
A najtańszy pakiet za 3 zł nie może być?
 #1166261  autor: babciagienia1p
 15 lut 2024, 16:22
@Kriss13
Skontaktuj się z BOK-iem przez czat lub telefonicznie i aktywują Ci 10 minut, które przedłużą dotychczas uzbierane. Jak nie chcesz podawać peselu, może być hasło abonenckie.
 #1166262  autor: Skyline
 15 lut 2024, 16:43
Tak, teraz wbiłem na czat z apki ze swoja standardowa regulka (zeby na przyszlosc przekopiowac to samo, zmieniajac tylko kod z gazety) i dodali od kopa.
Nie trzeba ani pesela ani zadnego hasla.
W tresci dodalem o jaki nr chodzi, jaka taryfa (fakt mobile), jaki kod z gazety na dziś itd i bez pytan dodane i za 2min doszlo :)
 #1166264  autor: Makk
 15 lut 2024, 17:29
Skyline pisze:
15 lut 2024, 16:43
Tak, teraz wbiłem na czat z apki ze swoja standardowa regulka (zeby na przyszlosc przekopiowac to samo, zmieniajac tylko kod z gazety) i dodali od kopa.
Nie wiem, na jakich konsultantów trafiasz, ale u mnie sprzed chwili:
"Nie posiadasz w taryfie takiej usługi i nie mogę jej aktywować"

...
 #1166278  autor: Makk
 15 lut 2024, 18:33
I jeszcze w trakcie rozmowy z konsultantem:
"Nie mamy czatu fakt mobile"

Co mam napisać w pierwszej wiadomości, żeby przekierowało mnie do odpowiedniego konsultanta?
 #1166279  autor: babciagienia1p
 15 lut 2024, 18:50
Wejdź w numer, który na pewno masz w Fakcie.
Odczekaj chwilę, aż czat ustabilizuje się i zacznij od "Dzień dobry, dotyczy numeru xxx xxx xxx. Do tej pory nie dotarł do mnie bonus po wysłaniu kodu LHQM z gazety Fakt. Kod został wysłany SMS-em, na numer 4949, o godz. yy:yy. Proszę o ręczną aktywację bonusu".
 #1166281  autor: Makk
 15 lut 2024, 18:57
Dosłownie coś w tym guście wysłałem ze wszystkimi tymi informacjami. A co zaznaczyć na początku? Obsługa klienta czy kwestie techniczne?
 #1166283  autor: babciagienia1p
 15 lut 2024, 19:09
@Makk
"Kwestie techniczne".
Jeszcze raz powtórzę. Upewnij się, że korzystasz z czatu na numerze z taryfą Fakt. Do konta możesz mieć podpiętych wiele numerów. Może coś Ci się "omsknęło"...
 #1166285  autor: Makk
 15 lut 2024, 19:17
Spokojnie, mam w apce tylko dwa numery i oba w fakcie.
Teraz trafiłem na innego konsultanta i tym razem okazało się, że da się to zrobić bez problemu.
Wcześniej wybrałem "obsługa klienta", teraz "kwestie techniczne", jeśli to ma jakieś znaczenie.

Tylko teraz patrzę w sms i jest info o aktywacji pakietu "10 sms", a nie "10 minut"...
 #1166312  autor: babciagienia1p
 16 lut 2024, 03:37
U mnie - przed chwilą - wszystko poszło bez problemów na kilku numerach.
Dwa SMS-y zwrotne w ciągu dwóch minut, kod *106# zwraca przyznane i przedłużone - do 23 lutego 2024 - minuty oraz zachowane SMS-y i MB.
Właśnie z powodu zawirowań, na wzór wczorajszych, stosuję cykl wysyłania kodów środa-piątek-sobota.

PS. @Makk - zakładam, że wróciłeś - jeszcze wczoraj - do BOK-u i poprosiłeś o minuty...
  • Strona 396 z 416
  • 1
  • 394
  • 395
  • 396
  • 397
  • 398
  • 416
  • 1
  • 394
  • 395
  • 396
  • 397
  • 398
  • 416