DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 51 z 52
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
 #1166032  autor: JS1x5
 13 lut 2024, 01:25
Karlos20 pisze:
09 mar 2023, 10:42
JS1x5: rozczaruję Ciebie, bo za 39 zł wszędzie dostajesz nominalnie taki limit w UE. To nie jest promocja.
Z kolei u konkurencji pomarańczowej (OFNK - pakiety cykliczne, dodatkowe paczki danych) możesz ten limit GB w UE kumulować i przedłużać, więc tutaj H01 w niczym się nie różni od reszty operatorów.

Przepraszam, że po tak długim czasie odpowiadam koledze:
Niestety kolejny raz kłania się umiejętność czytania tekstów ze zrozumieniem, stąd dalsza dysputa mija się z sensem.
Tyle w temacie. 🤔
 #1166047  autor: KC-KARLOS
 13 lut 2024, 09:48
JS1x5: a zauważyłeś różnicę, które podałem analizując mój post (są oferty, gdzie limit GB w UE sumuje się z poprzednim, gdy u innych przepada)? Chyba nie. Więc lepiej sam czytaj ze zrozumieniem, a potem krytykuj.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1166990  autor: fpiotro123
 25 lut 2024, 01:03
matkis90 pisze:
17 wrz 2020, 20:40
Zapytałem, czy to osobista interpretacja regulaminu przez konsultanta czy też oficjalne stanowisko, otrzymałem jednozdaniowe potwierdzenie.

Szanowny Panie,

oficjalne stanowisko w Pana sprawie jest następujące: 88888ABBB został przeniesiony do Virgin Mobile, ale karta z tym numerem i subskrypcja pozostaną aktywne w T-Mobile do czasu złożenia przez Pana listownej rezygnacji.


mBank po 6 godzinach zwrócił mi środki w ramach mechanizmu chargeback, ale problem numeru u dwóch operatorów pozostał. Jako że składać listownej rezygnacji oczywiście nie zamierzam, zostaje mi teraz formularz zgłoszeniowy do UKE.

Pytanie o to, czy ktoś z Forumowiczów z niego korzystał i jakie ma doświadczenia będzie bardzo nieodpowiednie w tym szczególnym wątku? :wink:
Mam podobna sytuacje , przeniesiony numer do Vikingow i mam dwie karty aktywne z jednym numerem.
Ma ktos jakis wzor rezygnacji z Heyah01, albo co napisac w takiej rezygnacji? Piersszy raz to robie i sie stresuje tą sytuacją. Pzdr
 #1166991  autor: Remington
 25 lut 2024, 01:10
Problem znany od dawna.

Numeru nie masz w dwóch sieciach (masz go tam gdzie przychodzą rozmowy i SMS-y), tylko Heyah mimo przeniesienia nadal pozwala Ci dzwonić ze starej karty identyfikując się nadal tym numerem. Czy SMS-y też możesz wysyłać?

Możesz złożyć reklamację, albo nic nie robić i korzystać aż dezaktywują kartę (zapewne na koniec opłaconego okresu). Nic tym nie ryzykujesz.

Rezygnacji pisać nie musisz, ponieważ przenosząc numer zleciłeś już rozwiązanie umowy.
 #1166992  autor: fpiotro123
 25 lut 2024, 01:14
Remington pisze:
25 lut 2024, 01:10
Problem znany od dawna.

Numeru nie masz w dwóch sieciach (masz go tam gdzie przychodzą rozmowy i SMS-y), tylko Heyah mimo przeniesienia nadal pozwala Ci dzwonić ze starej karty identyfikując się nadal tym numerem.

Możesz złożyć reklamację, albo nic nie robić i korzystać aż dezaktywują kartę. Nic tym nie ryzykujesz.
Jak mi nie zdezaktywuja w tygoniu to skladam reklamacje. Dzwonilem dzisiaj i pisalem z nimi i niby w trybie ekspresowym zobacza moja sprawe i odlacxa karte od sieci. Wiele razy przenosilem numer i nigdy nie zdarzyla mi sie taka sytuacja ludzie z HelpDesku w Mobile Vikings , bo tam przenioslem numer sa w szoku…z reszta ja tez. Po tej manianie heyah a wlasciwie tmobile mam do nich juz zraze ogromna.
Tak smsy moge wysylac ze starej karty.

Czy to mozliwe ze nie wylaczyli mi tej karty dlatego bo okres sie konczy 16 marca a zrezygnowalem wczesniej?
 #1166993  autor: babciagienia1p
 25 lut 2024, 05:02
@fpiotro123
Może spróbuj zrobić eksperyment (test systemu).
Przenieś numer jeszcze raz do innej sieci niż Viking, wskazując jako "dawcę" T-Mobile. Jest niewielkie ryzyko, że "biorca" będzie ogarnięty, prawidłowo zidentyfikuje operatora, sam poprawi wniosek i zwróci się o wydanie numeru do Viking Mobile skutecznie zabierając go stamtąd, ale to raczej jest to mało prawdopodobne. Raczej nie uda się go przenieść drugi raz z T-Mobile i wróci odmowa. Zabawa może być przednia...

Ciekawe czy dałoby się mieć, choćby przez kilka dni, jeden numer w pełni funkcjonujący w dwóch różnych sieciach?

PS. Perfekcyjna doskonałość T-Mobile, szczególnie w obszarze przeniesień numerów, jest godna podziwu... Od niektórych operatorów nie da się do nich przenieść numeru, bo mają bazę operatorów z błędami. Kilku MVNO brakuje i system wymusza, jako "dawcę", Polkomtel Sp. z o.o... Ręcznie nie są w stanie poprawić, nawet na poziomie BOK-u.
 #1166998  autor: babciagienia1p
 25 lut 2024, 09:03
@Sinpelo
Przepraszam, że niejasno napisałam
babciagienia1p pisze:
25 lut 2024, 05:02
...Od niektórych operatorów nie da się do nich przenieść numeru, bo mają bazę operatorów z błędami...
Błąd pojawia się w przypadku przenoszenia do T-Mobile.
 #1166999  autor: Sinpelo
 25 lut 2024, 09:11
Czy ten błąd z dwoma działającymi numerami występuje w każdym przypadku uciąć od Heyah?
Planujr na miesiąc przenieść numer, soorzysttac z promki 1zl i uciec dalej.
 #1167000  autor: KC-KARLOS
 25 lut 2024, 09:16
Sinpelo: zawsze możesz kupić nowy numer (nawet na eSIM i bez czekania na kuriera) i przetestować przez miesiąc lub krócej, gdy zużyjesz 20 lub 40 GB. Unikniesz tych nietypowych kłopotów, na które może trafić kilka % Abonentów.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1167004  autor: fpiotro123
 25 lut 2024, 10:12
babciagienia1p pisze:
25 lut 2024, 05:02
@fpiotro123
Może spróbuj zrobić eksperyment (test systemu).
Przenieś numer jeszcze raz do innej sieci niż Viking, wskazując jako "dawcę" T-Mobile. Jest niewielkie ryzyko, że "biorca" będzie ogarnięty, prawidłowo zidentyfikuje operatora, sam poprawi wniosek i zwróci się o wydanie numeru do Viking Mobile skutecznie zabierając go stamtąd, ale to raczej jest to mało prawdopodobne. Raczej nie uda się go przenieść drugi raz z T-Mobile i wróci odmowa. Zabawa może być przednia...

Ciekawe czy dałoby się mieć, choćby przez kilka dni, jeden numer w pełni funkcjonujący w dwóch różnych sieciach?

PS. Perfekcyjna doskonałość T-Mobile, szczególnie w obszarze przeniesień numerów, jest godna podziwu... Od niektórych operatorów nie da się do nich przenieść numeru, bo mają bazę operatorów z błędami. Kilku MVNO brakuje i system wymusza, jako "dawcę", Polkomtel Sp. z o.o... Ręcznie nie są w stanie poprawić, nawet na poziomie BOK-u.

Numer nalezy juz do Mobile Vikings, wedlug strony „Dostawca uslug UKE” wole nic nie przenosic narazie bo juz jest zamieszanie. Az zaluje ze skusilem sie tej heyah. Chcialem bez problemu kupic nowy jakis spoko numer z Heyah01 za 1zl i go przeniesc do docelowego operatora gdzie bym z niego korzystal (Mobile Vikings)
 #1167009  autor: Remington
 25 lut 2024, 11:18
@fpiotro123
Moim zdaniem niepotrzebnie demonizujesz tę sytuację. Nic na niej nie tracisz - a przynajmniej możesz skorzystać z netu na starej karcie tak długo jak za niego zapłaciłeś. Że się stara karta identyfikuje nadal przeniesionym numerem zupełnie na nic nie wpływa.
 #1167046  autor: fpiotro123
 26 lut 2024, 09:03
Karta sim nie lapie juz zasiegu, po kontakcie wielokrotnym z infolinia.
Nie demonizuje sytuacji tylko nie chce takiej sytuacji ze bedzie mi pobierac oplate za dwie oferty w obu sieciach itp. Wypowiedzialem umowe podczas przenosin = odciecie mnie od uslug poprzedniego operatora.
 #1168159  autor: rogmaniek
 16 mar 2024, 21:30
Sinpelo pisze:
25 lut 2024, 07:33
Po 4 latach tego nie naprawili? Ten błąd zdarza się w każdym przypadku ucieczki z tmobile?

Ja taką sytuację miałem znacznie wcześniej. Jakoś w 2009, czy może 2010 roku, gdy numer telefonu przeniesiony do innego operatora działał też na karcie Heyah.

Jak widać, mimo upływu lat, różowa T-Mogiła dalej z tym sobie nie poradziła.

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!
 #1169162  autor: Hosto
 04 kwie 2024, 17:28
Postanowiłem przenieść nr do Vectra WYMODEROWANO OFF-TOP i niestety konsultantka Weronika na czacie T-Mobile wprowadza w błąd, że Heyah 01 to Postpaid, co skutkuje odrzuceniem wniosku. Skonsultowała się z działem przenoszenia i usłyszałem przeprosiny, trzeba podawać, że Heyah 01 do PREPAID.

Sieć wygląda na podaną prawidłowo, bo Heyah 01 konsultanci z Vectry widzą w systemie jako T-Mobile.
  • Strona 51 z 52
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52