DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 11 z 11
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
 #1167014  autor: Mythral1990
 25 lut 2024, 12:13
Karlos20 pisze:
10 lut 2024, 20:35
verona1: czy spełniłaś warunki zwrotu środków? Jeśli masz coś w Orange lub nju możesz poprosić o ich przeksięgowanie na inne konto, inaczej wnioski o zwrot będą z automatu odrzucane.
Jestem przed przeniesieniem numeru z Orange do Play. Jeśli są na nim środki, a ja przeniosę ten numer, mimo że mam jeszcze inny numer na kartę w Orange, to nie otrzymam zwrotu na konto bankowe?

Zapis 7.42 z RŚUT: "W sytuacji, w której konsument jest Abonentem, któremu nie przysługuje zwrot środków z doładowań, środki pozostałe z doładowań nie podlegają zwrotowi".

Skąd mam wiedzieć, że jestem Abonentem, któremu się nie należy zwrot?

Natomiast zapis 7.2 już jaśniej wskazywałby na to, ale jest tam tylko informacja o szczegółowych zasadach zwrotu z odnośnikiem do strony Orange, a tej stronie: "Czyli uprawnione osoby w chwili składania wniosku nie są aktywnymi klientami Orange na kartę".
Myślałem, że w praktyce aktywny klient odnosi się jednak tylko do przenoszonego numeru.
 #1173838  autor: neotele
 25 cze 2024, 02:13
Czy ktoś wnioskował i otrzymał zwrot środków (bez przenoszenia numeru do innego operatora) w opcji:
- po wygaśnięciu konta?
- lub po wypowiedzeniu umowy?

(Chciałbym tak zrobić w a2mobile, ale dajcie proszę znać, jeśli testowaliście powyższe opcje także u innych operatorów)
 #1174101  autor: neotele
 28 cze 2024, 14:18
Ponawiam pytanie, bo trudno mi uwierzyć, że nikt tu nie testował wariantu zwrotu pieniędzy bez przenoszenia numeru.
Zatem:
Czy ktoś wnioskował i otrzymał zwrot środków (bez przenoszenia numeru do innego operatora) w opcji:
- po wygaśnięciu konta?
- lub po wypowiedzeniu umowy?
 #1174111  autor: Argelo
 28 cze 2024, 21:21
neotele pisze:
28 cze 2024, 14:18
Czy ktoś wnioskował i otrzymał zwrot środków (bez przenoszenia numeru do innego operatora) w opcji:
- po wygaśnięciu konta?
W Play jak twoje konto utraci ważność na połączenia przychodzące to możesz zgłosić się w ciągu 30 dni. Jak numer nie został odłączony to dzwoni do ciebie konsultant potwierdzić czy chcesz odłączyć całkowicie numer i dostać zwrot.

Ciekawą kwestią jest - czy można wtedy przywrócić numer. Play umożliwia reaktywację prepaidów, zastanawiam się czy można zgłosić prośbę o przywrócenie gdy go odłączyli aby zwrócić środki.
 #1174923  autor: Remington
 12 lip 2024, 11:54
Warto śledzić:
https://www.sejm.gov.pl/Sejm10.nsf/Prze ... 2E0037F47D
https://www.sejm.gov.pl/Sejm10.nsf/Prze ... 2E0037EE91

Jeśli teraz dojdzie do uchwalenia ustawy, to Senat i Prezydent zajmą minimum miesiąc (o ile nie będzie poprawek Senatu), następnie 3 miesiące vacatio legis i nowe prawo ma szansę wejść w listopadzie.

Z ciekawszych przepisów:
art. 296 - rejestracja danych abonenta (w tym prepaid)
art. 297 - weryfikacja zastrzeżeń numerów PESEL
art. 325-327 - przenoszenie numeru
art. 331 - zwrot środków z konta prepaid
art. 378-380 - reklamacje
art. 382 - opóźnienie w płatności
art. 397 - CLIP, CLIR, COLP, COLR

Polecam https://orka.sejm.gov.pl/Druki10ka.nsf/ ... le/423.pdf - od strony 324 każdy przepis jest omówiony i uzasadniony. Ale uprzedzam - dokument ma prawie 3,2 tys. stron!

Jeśli nie zajdą istotniejsze zmiany, to uprawnienie do zwrotu będziemy mieć przez pół roku od zakończenia umowy prepaid. Środki niezwrócone w ww. terminie (w tym kwoty niższe od opłaty za zwrot) operatorzy przekażą UKE na rzecz Funduszu Szerokopasmowego, m.in. z przeznaczeniem dla NFZ na dofinansowanie świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie profilaktyki i leczenia dzieci i młodzieży uzależnionych od technologii cyfrowych. Zatem telekomy zapewne zrobią wszystko by to ograniczyć, wprowadzając opłaty za leżaki (jeśli nie na wzór tych z Play/Plusa/Orange to jak w T-Mobile).
 #1174953  autor: Window
 12 lip 2024, 17:42
3. Reklamację wnosi się:
1) w formie pisemnej;
2) ustnie do protokołu;
3) telefonicznie;
4) na adres poczty elektronicznej wskazany w umowie o świadczenie usług komunikacji
elektronicznej;
5) na adres innego środka komunikacji elektronicznej, o ile dostawca usług umożliwia
korzystanie z innego środka komunikacji elektronicznej.
Czyżby Orange będzie musiał wrócić do przyjmowania reklamacji mailowo?
 #1174956  autor: KC-KARLOS
 12 lip 2024, 17:54
Window: a co to dla nich stworzyć skrzynkę w domenie "orange.com" ? Stosują ją w innych pionach firmy. Tym bardziej, że to będzie obowiązek prawny, bardzo dobrze.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1175275  autor: neotele
 19 lip 2024, 15:28
neotele pisze:
28 cze 2024, 14:18
Czy ktoś wnioskował i otrzymał zwrot środków (bez przenoszenia numeru do innego operatora) w opcji:
- po wygaśnięciu konta?
Potwierdzam (innym użytkownikom Forum).
Po wygaśnięciu konta w a2mobile i złożeniu wniosku o zwrot, Premium Mobie w kilka dni zwrócił środki.
Ode mnie plus (na przyszłość) dla tego operatora za szybkie i bezproblemowe działanie.
 #1175288  autor: babciagienia1p
 19 lip 2024, 18:44
@neotele
Premium Mobile to ciekawy przypadek porządnej sieci. Nie ściemniają z ofertami. Wszystko działa zgodnie z regulaminami. Przyzwoity poziom obsługi klienta. Potrafią pomóc, kiedy inny operator unika odpowiedzialności. Może jest trochę przaśnie, ale nie ma do czego się przyczepić. Miód malina...

Gdyby tak W4 wzięła z nich przykład...
  • Strona 11 z 11
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11