@abrams
Nadal mam przywróconą XXS tylko na jednym numerze. Możliwe, że jest tak jak piszesz... Ręce opadają.
Dostałam
jedną odpowiedź z przywołaniem konkretnego numeru "
do kontaktu". Treść:
Dzień dobry
Dziękuję za nadesłaną korespondencję.
Po przeanalizowaniu Pani konta numeru xxxxxxxxx informuję, że odnotowałam w systemie dnia 07.04.2024 r. pobranie opłaty dziennej, tym samym potwierdzam błąd systemowy. Za niedogodności bardzo przepraszam.
Zleciłam włączenie oferty GO! XXS na wyżej wymienionych numerach. Oferta jest obecnie aktywna.
Mam nadzieję, że powyższe informacje spotkają się z Pani zrozumieniem.
W treści jest liczba mnoga... W stopce tylko jeden numer.
Niniejsza wiadomość dotyczy:
Nr sprawy: yyyyyyyy
Nr pisma: zzz-z-zzz/04/2024
Data wpływu: 07.04.2024
Numer abonenta: w.wwwwww.ww.ww.wwwwww
Numer umowy: uuuuuuuu
Numer telefonu: xxxxxxxxx
Odpowiedź z dnia: 09.04.2024
Data ważności przywróconej oferty jest tylko w Mój T-Mobile. Kod USSD i
STATUS zwracają treść bez daty, tak jak wcześniej było w ostatnim dniu ważności.
Nauczona doświadczeniem, jeśli odzyskam XXS na pozostałych numerach, będę teraz liczyć dni. Przy takiej ilości kart, SMS-y ostrzegawcze mogę odbierać tylko na jednym numerze, a daty zużycia 1,- zł mam rozciągnięte na trzy dni.
Oczywiście, że zużyję 1,- zł w - ostatnim - dziewięćdziesiątym dniu.