Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
90
Rejestracja
26 kwie 2021, 10:33
Model telefonu
iPhone 13
Niewiem ale Nju to to samo co Orange, tylko inna taryfa to tak jak przeniesc numer z Virgin do ....?.... Zaznacza się wtedy że numer jest w P4. Tak samo w nju, jeden znajomy byl w nju i przeniosl sie do Mobile Vikings. Podał że jego operator to Orange Polska. S.A. i bez problemu numer się przeniósł. Raczej moje przeniesienie do T-M jest nie aktualne, znajomy przeniósł się do MV i ma dużo lepsze parametry niż T-M(mam drugą kartę na Testy, jest lepiej niż w Orange ale u mnie Play miażdży wszystkich). więc raczej pójdę w jego ślady ale narazie czekam aż rozwiąże się umowa z przejsciem do PRE-paid.babciagienia1p pisze: ↑11 kwie 2024, 14:39Przyczyna może być inna.
T-Mobile ma nieaktualne bazy danych operatorów. Nie wiem dlaczego nie korzystają, z aktualizowanej o północy, bazy uke.gov.pl.
Dlatego niektóre procesy przeniesienia nie mogą być inicjowane. Przykład: nie mają operatora Telestrada S.A., wpisują Polkomtel Sp. z o.o. i wszystko wisi.
Z Nju może być podobnie...
Ale nawet wniosek nie poszedł... Pani powiedziała że nie da rady złożyć wniosku bo niby ten numer jest już przenoszony gdzieś. Wina T-M. Nju potwierdzilo moja wersje - nie jest nigdzie przenoszony. I tak przejde raczej do MV. ale bede to robil gdy przejdzie numer do PRE-PAIDbabciagienia1p pisze: ↑15 kwie 2024, 17:40@fpiotro123
Sprawdź czy na wniosku miałeś wpisany Orange S.A. jako dawcę. Jeśli tak, przyczyna jest po stronie Orange. Jeśli nie, po stronie T-Mobile.
W niektórych "salonach" potrafią wpisać operatora "z palca". Oprócz hec w T-Mobile, miałam przypadek, że w Plusie, przy przeniesieniu a2 => Plus, wpisali jako dawcę... Polkomtel Sp. z o.o. Proces zawiesił się kosmicznie... Może u Ciebie wpisali... Nju coś tam...
Najprawdopodobniej tak, pewnie padłem ofiarą tego a w dodatku konsultanka w nju mi powiedziala ze przeniesie mnie na karte bo moze system blokowac ze wzgledu na to ze jestem na abonamencie bezterminowym. Żółta lampka mi się zaświeciła bo raz przenosiłem numer z abonamentu sieci X na pre-paid sieci Y i bez problemu przeszedł na koniec okresu wypowiedzenia... No nic proces sie wydluzy o kilka dni bo przechodze na prepaid, ale przechodze do Mobile Vikings i ich subskrypcji za 35zł... tam nie ma abonamentow a obsluga zasluguje na 6+. Z tego co slyszalem to ponoc pracownicy takim T-M czy jakies W4 dostają prowizję za sprzedaną umowę. Tak raz mojego tate wycykała dziewczyna z Orange mówiąc że nie da się wziąść samego światłowodu i wcisła mu Orange Love z jakimś innym kompletnie numerem którego nikt nie używa...babciagienia1p pisze: ↑15 kwie 2024, 20:22@fpiotro
Przecież T-Mobile nie ma dostępu do systemu Orange i nigdzie nie jest w stanie zobaczyć czy numer jest w procesie przeniesienia, przed wysłaniem wniosku... Może sprawdzić tylko
https://bip.uke.gov.pl/numeracja/dostawca-uslug
To jeszcze nie było grane. Prawdopodobnie stałeś się ofiarą kolejnej wersji ściemy z cyklu "u nas na kartę nie można przenieść numeru".
babciagienia1p pisze: ↑26 kwie 2024, 16:15W przypadku Orange, na dokumencie papierowym, widać wszystko. Imię, nazwisko, PESEL, adres dostawy (korespondencyjny), numer dowodu osobistego (można podać fałszywy).
Można wymusić, na kurierze, schowanie kartek do bezpiecznej koperty. Powinien ją mieć, przypisaną do kodu konkretnej dostawy. Zazwyczaj wrzuca wszystko na kupę. Pewnie sortuje na koniec dnia albo pomagają mu koleżanki w oddziale...