Nawet nie wszystkie banki wymagają przy każdym logowaniu kodu sms a nadgorliwcy z Orange postanowili zadbać o bezpieczeństwo MO, którego główną częścią są reklamy
Niech oni lepiej się zajmą poprawą działania tej ociężałej aplikacji, która z każdą aktualizacją chodzi coraz toporniej. Ludzie piszą o błędach, przez które (latami!) nie mają dostępu do konta, że trzeba je usuwać i zakładać na nowo co też nie gwarantuje sukcesu a jak tu już nie raz wspominałeś, Orange łamiąc własny regulamin nie przyjmuje reklamacji związanych z niedziałaniem MO, pomimo że np. warunkiem otrzymania zniżki w abo jest konieczność zalogowania się do MO.
Obawiam się czy mnie coś podobnego nie spotka, bo za kilka dni wygaśnie główny numer w aplikacji (głównym zrobiło go Orange, wbrew mojej woli). Czy MO się nie posypie po zdezaktywowaniu głównego numeru?
Gdyby Orange przestało ubezwłasnowalniać klientów i pozwoliło decydować jakie numery chcą mieć na koncie nie byłoby teraz problemu.
Edit.
Poronione pomysły Orange, okazało się, że pomimo wyłączonej autoryzacji sms, mam ustawiony nr do autoryzacji (nie pamiętam jaki). W aplikacji nie można podejrzeć jaki to nr, żeby go sprawdzić trzeba się zweryfikować kodem sms, który przychodzi na ten właśnie numer