DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 12 z 16
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16
 #1170801  autor: Remington
 04 maja 2024, 17:01
A znasz chociaż jej numer? Może dostałeś SMS-em lub jest na czacie? Bo inaczej mogą się wyprzeć. 6 maja możesz się poskarżyć do UKE na brak odpowiedzi w terminie.

Kurczę, ta firma od ponad dwóch dekad nie zmieniła się jeśli chodzi o jakość traktowania klientów, ale ze znikaniem reklamacji spotykam się po raz pierwszy.
 #1170817  autor: IC_Current
 05 maja 2024, 08:27
No to szóstego należą Ci się wszystkie żądania jakie podniosłeś w reklamacji. A skarga do UKE/UOKIK też się przyda , żeby wiedzieli jaki nowy proceder sobie "przedsiębiorcy" wymyślili żeby unikać rozpatrzenia w terminie.
 #1170871  autor: Burito
 06 maja 2024, 08:49
Dziś kolejny dzień batalii z Orange, bo do 06.05.2024 r. miałem dostać odpowiedź na moją reklamację. Ostatnia informacja z czatu Orange:
"Wszystkie zgłaszane problemy związane z korzystaniem z Mój Orange są zgłoszeniem technicznym. Nie są reklamacją usługi telekomunikacyjnej. Tym samym nie obowiązuje nas termin 30 dni na udzielenie odpowiedzi na zgłoszenie w tej sprawie".

Chyba to trzeba użyć w skardze do UKE i UOKiK.
 #1170872  autor: Remington
 06 maja 2024, 09:24
To jest skandal, o którym pisałem.

Skarga do UOKiK koniecznie (UKE może też). Dołącz koniecznie regulamin: https://dokumenty.orange.pl/bw/dokument ... 587e2a695b

Przecież ta odpowiedź jest sprzeczna z XI.6 tego regulaminu - operator wprost odmawia prawa do składania reklamacji dotyczących MO.

Pamiętaj tylko, aby w skardze do UOKiK nie pisać o sobie, tylko ogóle konsumentów.
 #1170878  autor: MariuszY
 06 maja 2024, 11:41
Remington pisze:
06 maja 2024, 09:24
To jest skandal, o którym pisałem.
...operator wprost odmawia prawa do składania reklamacji dotyczących MO.
Skandalem jest już samo anulowanie złożonej reklamacji. Operator nie ma żadnego prawa, aby tak czynić. Może tylko reklamację rozpatrzyć pozytywnie lub negatywnie, ewentualnie dochodzić polubownego załatwienia sprawy.
@Burito: Trzymam kciuki. Wobec braku rozpatrzenia reklamacji w wymaganym terminie wszystkie twoje zarzuty wobec operatora są z mocy prawa uzasadnione. Samo powiązanie aplikacji z pesel-em użytkownika sprawia, że nie możesz mieć wielu kont, więc twój numer musi zostać dodany i tyle.
 #1170881  autor: Remington
 06 maja 2024, 11:58
W „moim” przypadku rozpatrzyli reklamację błyskawicznie - negatywnie, pisząc, że to nie reklamacja usługi telekomunikacyjnej.

Czyli podobnie jak u @Burito - też bezczelnie pomijając fakt, iż jest to reklamacja innej usługi niż telekomunikacyjna, a w dodatku przewidziana w regulaminie MO.
 #1170939  autor: Burito
 07 maja 2024, 09:01
Remington pisze:
06 maja 2024, 11:58
W „moim” przypadku rozpatrzyli reklamację błyskawicznie - negatywnie, pisząc, że to nie reklamacja usługi telekomunikacyjnej.

Czyli podobnie jak u @Burito - też bezczelnie pomijając fakt, iż jest to reklamacja innej usługi niż telekomunikacyjna, a w dodatku przewidziana w regulaminie MO.
U mnie jeszcze taka ciekawostka, że anulowani reklamację uznając, że nie jest reklamacją, po czym otworzyli nową "reklamację" pod którą mam uzyskać odpowiedź.
Normalnie cyrk ....

Obrazek
 #1171562  autor: Remington
 18 maja 2024, 12:37
Remington pisze:
06 maja 2024, 09:24
To jest skandal, o którym pisałem.

Skarga do UOKiK koniecznie (UKE może też). Dołącz koniecznie regulamin: https://dokumenty.orange.pl/bw/dokument ... 587e2a695b

Przecież ta odpowiedź jest sprzeczna z XI.6 tego regulaminu - operator wprost odmawia prawa do składania reklamacji dotyczących MO.

Pamiętaj tylko, aby w skardze do UOKiK nie pisać o sobie, tylko ogóle konsumentów.

Czyli tak samo jak w znanym mi przypadku. Regulamin mówi o reklamacjach, a oni bezpardonowo wpierają, że to nie reklamacje. Oczywiście, że to nie jest reklamacja usługi telekomunikacyjnej, lecz to „reklamacja związana z funkcjonowaniem Mój Orange” (tak ją sami określili w regulaminie). Chociaż… skoro to nie usługa telekomunikacyjna, to może termin odpowiedzi skraca się z 30 do 14 dni?

Tak czy siak warto napisać do UOKiK i UKE. Nie może być tak, że przedsiębiorca przyznaje użytkownikom MO prawo do składania reklamacji, po czym odwraca kota ogonem.

Ciąg dalszy mojej refleksji znajduje się tutaj: viewtopic.php?p=1171566#p1171566
 #1174977  autor: biala1991
 13 lip 2024, 06:54
Nawet nie wszystkie banki wymagają przy każdym logowaniu kodu sms a nadgorliwcy z Orange postanowili zadbać o bezpieczeństwo MO, którego główną częścią są reklamy :D Niech oni lepiej się zajmą poprawą działania tej ociężałej aplikacji, która z każdą aktualizacją chodzi coraz toporniej. Ludzie piszą o błędach, przez które (latami!) nie mają dostępu do konta, że trzeba je usuwać i zakładać na nowo co też nie gwarantuje sukcesu a jak tu już nie raz wspominałeś, Orange łamiąc własny regulamin nie przyjmuje reklamacji związanych z niedziałaniem MO, pomimo że np. warunkiem otrzymania zniżki w abo jest konieczność zalogowania się do MO.

Obawiam się czy mnie coś podobnego nie spotka, bo za kilka dni wygaśnie główny numer w aplikacji (głównym zrobiło go Orange, wbrew mojej woli). Czy MO się nie posypie po zdezaktywowaniu głównego numeru?
Gdyby Orange przestało ubezwłasnowalniać klientów i pozwoliło decydować jakie numery chcą mieć na koncie nie byłoby teraz problemu.


Edit.
Poronione pomysły Orange, okazało się, że pomimo wyłączonej autoryzacji sms, mam ustawiony nr do autoryzacji (nie pamiętam jaki). W aplikacji nie można podejrzeć jaki to nr, żeby go sprawdzić trzeba się zweryfikować kodem sms, który przychodzi na ten właśnie numer :D
 #1175324  autor: biala1991
 20 lip 2024, 12:04
biala1991 pisze:
13 lip 2024, 06:54
Obawiam się czy mnie coś podobnego nie spotka, bo za kilka dni wygaśnie główny numer w aplikacji (głównym zrobiło go Orange, wbrew mojej woli). Czy MO się nie posypie po zdezaktywowaniu głównego numeru?
Gdyby Orange przestało ubezwłasnowalniać klientów i pozwoliło decydować jakie numery chcą mieć na koncie nie byłoby teraz problemu.

Stało się, wczoraj dostałam wiadomość, że mój nr zostanie usunięty i odzyskanie go nie będzie możliwe i dzisiaj faktycznie nr przestał logować się do sieci ale z MO nie zniknął, pokazuje się jako zablokowany z informacją, że mogę go odblokować i datą 19.08. Czy za miesiąc zostanie definitywnie wykasowany z MO czy będzie tam wisiał i mnie wkurzał, bo Orange, nie pytając mnie o zdanie zrobił go głównym numerem w aplikacji?
A jeśli zostanie usunięty to jak wpłynie to na działanie/niedziałanie MO?
 #1175327  autor: biala1991
 20 lip 2024, 12:35
Ciupaga
Wiadomość dostałam w ostatnim dniu ważności połączeń przychodzących, następnego dnia zgodnie z zapowiedzią brak sieci.

Remington
To nr na kartę, czyli powinien zniknąć (za miesiąc?) bez konsekwencji związanych z niedziałaniem MO?

A fakt, że Orange ustawił go jako nr główny w MO jest bez znaczenia?
Po zalogowaniu przez stronę zawsze podstawia się konto tego numeru, w apce wchodzimy na ten nr, który był ostatnio używany.
  • Strona 12 z 16
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16