Mnie na drugim numerze opcja przycisku jest cały czas dostępna jednak po kliknięciu wyskakuje "Wystąpił błąd podczas wykonywania operacji", ale przesyła sms z potwierdzeniem zwrócenia 1zł, które i tak nie zmienia salda *124*#
Usługa NL niby cały czas włączona, ale z kolei w dziale doładowań komunikat "Doładowanie za cofnięcie usługi Klienta" kwota 1zł, stan po doładowaniu: o 1zł większa. Jednak saldo ogólne w MO nadal bez zmian. Dziwne i bałagan dezorientujący.
Może do 24h zwrócą? Zależy czy zasadnie czy też nie. No i nie wiadomo co się dalej stanie, jak to bywa w Orange
https://nasz.orange.pl/t5/Konto-M%C3%B3 ... d-p/281064
Na pierwszym numerze jednak opcja przycisku znikła zaraz po pierwszym wylogowaniu.
Testy nieudane niestety. A miał być później ciąg dalszy w kwestii ograniczeń ilości tych zwrotów na PESEL.