DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 166 z 169
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
 #1170900  autor: macqmacq
 06 maja 2024, 18:59
88aska88 pisze:
29 kwie 2024, 11:24
pingpong123a pisze:
28 kwie 2024, 22:31
Próbuje przez stronę Orange przenieś numer do OfnK, i upływie około 30 minut dostaje e-mail "Twoje zamówienie zostało odrzucone". W wiadomości brak podanego powodu, tylko informacja "Z przykrością informujemy". Wszystkie dane wpisuje poprawnie. Spotkaliście się kiedyś z taką sytuacją? Wygląda to na walenie ściemy prosto z salonu.
W systemie "coś" wisi na Twoim PESEL, jeden numer na raz system ogranie. Najlepiej jeśli masz blisko salon własny O i tam MNP. Różne kwiatki "same" się wyprostują.
Orange chyba najdłużej trzyma numery w okresie pasywnym, więc jakieś zaszłości...
Jest też opcja jak u mnie, po kilku latach numer miał wrócić do O, ale wcześniej miał anulowane MNP do O i to przeszkadzało... mimo iż technicznie nie powinno. Salon własny "kliknął" i śmiga.
Coś w tym jest... Ja już 3 razy zlecałem on-line przeniesienie numeru na kartę z a2mobile (Premium Mobile żeby nie było pytań...)
Dzisiaj dwa razy czat nie pomógł... Problem na zgłaszane oba mail-e .pl i .com - ZERO odpowiedzi...
Napisałem w końcu do Wojtka Jabczyńskiego... Nieraz już mi pomógł ;)
 #1171905  autor: Ciupaga
 23 maja 2024, 11:41
REMINGTON- z praktyki.

Przenosilem kiedyś numery do plus/plush i zapytałem Panią ile max do przodu można wyznaczyć termin. Pokazała mi kalendarz na monitorze i można było wybrać max 3 miesiące do przodu. Wszystko później było już wyszarzone
 #1172852  autor: adbadbad
 06 cze 2024, 13:05
Czy jeśli mam numer w Play i na koncie 80 zł, to czy po przeniesieniu do Red Bull Mobile ta kwota nadal pozostanie na moim koncie czy zostanie wyzerowane jako przeniesienie do innego operatora?
 #1172853  autor: babciagienia1p
 06 cze 2024, 13:14
@adbadbad
Aktualnie Red Bull jest taryfą w T-Mobile, więc jeśli myślisz o nowym Red Bullu, stracisz złotówki. Możesz je odzyskać, po wygaszeniu numeru w Playu, z potrąceniem 20,- złotych prowizji.

Gdybyś chciał migrować do dawnego Red Bulla w ramach Playa (aktualne nazwy - Play Energy na Kartę, Play na Kartę 2.0, Play na Kartę 2.1, Play na Kartę PL 2.1), wtedy zachowasz złotówki.
 #1173073  autor: macqmacq
 10 cze 2024, 19:55
macqmacq pisze:
06 maja 2024, 18:59
88aska88 pisze:
29 kwie 2024, 11:24
pingpong123a pisze:
28 kwie 2024, 22:31
Próbuje przez stronę Orange przenieś numer do OfnK, i upływie około 30 minut dostaje e-mail "Twoje zamówienie zostało odrzucone". W wiadomości brak podanego powodu, tylko informacja "Z przykrością informujemy". Wszystkie dane wpisuje poprawnie. Spotkaliście się kiedyś z taką sytuacją? Wygląda to na walenie ściemy prosto z salonu.
W systemie "coś" wisi na Twoim PESEL, jeden numer na raz system ogranie. Najlepiej jeśli masz blisko salon własny O i tam MNP. Różne kwiatki "same" się wyprostują.
Orange chyba najdłużej trzyma numery w okresie pasywnym, więc jakieś zaszłości...
Jest też opcja jak u mnie, po kilku latach numer miał wrócić do O, ale wcześniej miał anulowane MNP do O i to przeszkadzało... mimo iż technicznie nie powinno. Salon własny "kliknął" i śmiga.
Coś w tym jest... Ja już 3 razy zlecałem on-line przeniesienie numeru na kartę z a2mobile (Premium Mobile żeby nie było pytań...)
Dzisiaj dwa razy czat nie pomógł... Problem na zgłaszane oba mail-e .pl i .com - ZERO odpowiedzi...
Napisałem w końcu do Wojtka Jabczyńskiego... Nieraz już mi pomógł ;)
Teraz też pomógł. Trochę to trwało, ale okazało się, że w systemach orange był jakiś błąd przy przenosinach numerów na kartę. Dzisiaj przeniesiony numer z a2mobile, a od piątku 14.06 z t-mobile już czeka :mrgreen:
 #1173086  autor: pingpong123a
 10 cze 2024, 22:25
@macqmacq
Sprawdziłem, i teraz strona z przenoszeniem numeru do Orange, nie odrzuca wniosku po pół godziny. Twoja wiadomość do Pana Wojtka, naprawiła system :)
 #1173284  autor: macqmacq
 14 cze 2024, 19:19
pingpong123a pisze:
10 cze 2024, 22:25
@macqmacq
Sprawdziłem, i teraz strona z przenoszeniem numeru do Orange, nie odrzuca wniosku po pół godziny. Twoja wiadomość do Pana Wojtka, naprawiła system :)
Niestety pochwaliłem dzień przed zachodem słońca... :|
Ze dwie godziny temu numer z t-m do orange został ODRZUCONY! :evil:
Oczywiście wysmarowałem maila do "odpowiedniego" działu z prośbą o weryfikację... :?
 #1173457  autor: Zygzuso
 18 cze 2024, 12:11
Coś się zmieniło w procedurze przeniesienia online nr na kartę do orange, odebrany nr tymczasowy jest nieaktywny i zlecenie przeniesienia utknęło na etapie 1, czyli przetwarzanie, zlecenie przekazane po odebraniu przesyłki.
Ze strony orange odpowiedzi w stylu powinno działać lub w salonie będzie w dniu wyznaczonym, bo kartę da się odczytać, a tymczasowy jest tylko dla abonamentu itp.
Czy mam czekać do wyznaczonego dnia, bo obawiam się, że może nr przepaść, skoro czekam miesiąc?
 #1173461  autor: Zygzuso
 18 cze 2024, 12:23
babciagienia1p pisze:
18 cze 2024, 12:19
@Zygzuso
1) Odczekaj jeden dzień.
2) Spróbuj zalogować się do www MO numerem tymczasowym.
1. Czekam już 5 dni, ale mogę dłużej.
2. Loguje się, ale tam nic nie ma, oprócz tego, że mogę wejść pod ten nr, status pod moje zamówienia tylko 1, czyli wniosek oczekuje na podpis, nie ma pozytywnej weryfikacji.
 #1173462  autor: babciagienia1p
 18 cze 2024, 12:26
@Zygzuso
W takim razie spróbuj znaleźć rozsądny salon (bywają takie...). Salony mają wewnętrzny numer do wsparcia technicznego. Jeśli trafisz na przyjazną osobę, może pomóc...
 #1173463  autor: Zygzuso
 18 cze 2024, 12:30
babciagienia1p pisze:
18 cze 2024, 12:26
@Zygzuso
W takim razie spróbuj znaleźć rozsądny salon (bywają takie...). Salony mają wewnętrzny numer do wsparcia technicznego. Jeśli trafisz na przyjazną osobę, może pomóc...
Niestety nie mogą pomóc w żadnym w okolicy, brak woli. Tylko kierują na zdalny czat, żeby wniosek wycofać.
Rezygnacja przez www tylko jak, brak opcji we wniosku, a na czacie już zabrnęło w absurdy typu zmień kartę sim, spróbuję anulować do końca tygodnia, bo tam coś się zawiesiło.
Ostatnio zmieniony 18 cze 2024, 12:47 przez Zygzuso, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1173465  autor: babciagienia1p
 18 cze 2024, 12:40
@Zygzuso
Hmmm...
Możesz przenieść ten sam numer do a2 (bufor 10 dni) z terminem 28 czerwca 2024.
Jak skutecznie się przeniesie, wtedy ponów podejście do Orange.

Wcześniej zrezygnuj z przeniesienia do Orange. Można odwołać przeniesienie w www MO lub przez infolinię. Chociaż na infolinii-czacie potrafią rżnąć głupa.

W sumie, jeśli wcześniej uciekniesz do a2, rezygnacja nie będzie miała znaczenia. Po wskazaniu przez Ciebie a2 jako dawcy, kolejna próba pobrania numeru do przeniesienia trafi do a2.

--------Edycja_1---------
Zygzuso pisze:
18 cze 2024, 12:30
...Rezygnacja przez www tylko jak..
Jak pisałam wyżej, rezygnacja nie ma znaczenia.
Jeśli chcesz być zabezpieczony:
1) w www MO moje sprawy=>przenosiłeś numer?=>pokaż zgłoszenia
2) jeśli nie zadziała, blokada u dawcy numeru (przez infolinię dawcy).
A2 i tak będzie szybszy i zabierze Twój numer wcześniej od dotychczasowego operatora. Zakładam, że zleciłeś przeniesienie do Orange z terminem za miesiąc.
PS. Chyba lepiej pkt.1, żeby nie było konfliktu na linii dotychczasowy dawca=>a2.
 #1173626  autor: pezejac
 21 cze 2024, 16:31
Dzień dobry,
Mam problem z kartą u jednego z operatorów pre-paid. Od prawie dwóch tygodni dział techniczny nie jest w stanie mi zapewnić działania usługi. Bronią się rękami i nogami, żeby tylko nie wysłać mi nowej karty SIM na ich koszt.
Kończy mi się cierpliwość w tym kopaniu się z koniem.
----
Pytanie: czy mogę przenieść numer do innego operatora, jeżeli u dotychczasowego operatora nie mogę się zalogować do sieci?
--------
Pytam, bo kiedyś na starą kartę przychodziły podczas przenoszenia jakieś kody, weryfikacje etc. Nie wiem, jak to dzisiaj wygląda. Planuję przejść do T-M (prepaid)
Przypominam - chodzi o pre-paid, nie mam żadnych długów, zaległości itp na starej karcie.
 #1173627  autor: babciagienia1p
 21 cze 2024, 17:04
@pezejac
Jeśli przeniesienie odbędzie się w salonie, problemu nie będzie.

Jeśli przez internet, wtedy gorzej, ale np. do a2 możesz przenieść przez infolinię, deklarując, że nie możesz odebrać SMS-a weryfikacyjnego.
 #1173655  autor: Tirexttex
 22 cze 2024, 11:30
Cześć. Play (Virgin Mobile) robi mi problemy z przeniesieniem numeru do Nju. Nju wypisuje mi maile, że Play mu odrzuca mój wniosek ponieważ mam kartę w ofercie na abonament a ja mam oferte na kartę w Virgin Mobile Mini#9. Co mogę zrobić w takiej sytuacji, pisać skargę do UKE?... Ktoś przerabiał taki temat? Będę wdzięczny za wskazówki.
 #1173656  autor: KC-KARLOS
 22 cze 2024, 11:37
Czy prawidłowo wypełniłeś formularz MNP na stronie / aplikacji nju? Musisz podać typ kontraktu: karta/prepaid, a nazwa operatora: P4 Sp. z o.o. (to ważne bo inna nazwa niż właściciel Virgin będzie powodować odrzucanie wniosku). Możesz też podejść do salonu Orange i poprosić o przeniesienie do Orange na kartę (po udanym przeniesieniu łatwo do nju zmigrujesz).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 166 z 169
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169