DAJ CYNK
  • W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
 #1172036  autor: KC-KARLOS
 25 maja 2024, 10:37
blacQ1: w tym wypadku infolinia lub czat w Play24 pomoże aktywować pakiet. Standard, że co jakiś czas coś nie działa (może robili jakieś prace konserwacyjne w systemach billingowych).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172039  autor: blacQ1
 25 maja 2024, 10:52
Zadzwonię na infolinię poproszę o aktywację pakietu ok ,co mam jeszcze powiedzieć aby zrobili żebym nie musiał dzwonić z proźbą o aktywację pakietu ?
 #1172040  autor: KC-KARLOS
 25 maja 2024, 10:56
blacQ1: zgłoś im, że nie wchodzi dzisiejszy kod i poproś o jego aktywację, to wszystko. To chwila moment, jak masz pakiet minut, to z niego ściągnie za połączenie z BOK.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172073  autor: blacQ1
 25 maja 2024, 19:45
Koledzy , koleżanki ,mam pytanie , odpowiedź , zagadka w dniu dzisiejszym chciałem doładować kod na 50 mb po czym mi przyszedł SMS zwrotny taki operator nie aktywował pakietu , dobrze , przeglądam teraz forum i ostatni raz takie coś było w lutym , a marzec , dzwoniłem na infolinię z proźbą o sprawdzenie , lub dopisanie maila na moje nr tel zobaczymy czy będzie dobrze , druga opcja jest taka , aby podoładowywać nr tel , ale stan konta telefonów jeszcze , jest ważny dopiero za parę dni doładuje , tak że nie wiem co to mogło być
Karlos pisał abym aktywował po przez czat , telefonicznie dzięki serdeczne udało się zobaczymy z kodami w dniu poniedziałkowym , pozdrawiam życzę spokojnego Weekendu
 #1172382  autor: blacQ1
 31 maja 2024, 08:12
Witam, w dniu wczorajszym po wpisaniu kodu na 10 minut na mój nr tel przyszedł komunikat o treści operator nie aktywował pakietu po krótkim zastanowieniu zadzwoniłem na infolinię z proźbą o aktywację pakietu , konsultant odpowiedział iż musi upłynąć 24h , no nic w między czasie zrobiłem już dzień wcześniej zgłoszenie i czekam na razie cisza , jak możecie mi doradzić mam im powiedzieć przez tel aby dali mi ,jakąś rekompensatę , czy może coś w tym rodzaju na ten nr tel ? Bo ja już nie wiem co robić? Tyle co ja się odzwoniłem ,aby mi podłączyli mi te jedyne 10 minut to jest śmiech na sali 😔żenada chyba , że powiem Konsultantowi iż to jest żenada , nie wiem sam doraćcie ?
Chyba że nastraszyć ich iż zmienię operatora , ale oni się tym nie przejmą
Pozdrawiam
 #1172399  autor: babciagienia1p
 31 maja 2024, 10:46
@blacQ1
Pracownik okłamał Cię. Nie trzeba czekać 24 godzin. Maksimum (i tak zwyczajowe a nie wynikające z regulaminu) 5 godzin od wysłania SMS-a z kodem.
Skoro pokornie czekałeś, pewnie straciłeś uzbierane minuty, jeśli je miałeś. Są nie do odzyskania, bo kumulacja jest świadomym "błędem".
Straszenie nic nie pomoże. Przyznają Ci 10 minut, ale uzbierane poszły do pieca...
---------Edycja_1------------
Skontaktuj się przez czat albo zadzwoń ponownie. Może trafisz na bardziej przyjaznego i przyzna Ci od razu. Bez czekania aż rozpatrujący reklamacje wrócą do pracy.
 #1172404  autor: blacQ1
 31 maja 2024, 11:10
Moi drodzy w dniu dzisiejszym złozyłem reklamację na te minuty na ten nr tel o którym mowa , Konsultant odpisał mi iż system jest naprawiony ,nie widzi wysyłania smsöw pod nr tel 4949 koniec , zadzwoniłem na nr tel 799599999 ponowniłem zgłoszenię od razu , zgłoszenie rozpatrywane i zarządałem kontaktu tel po czy , konsultant na ponowne zgłoszenie napisał tak jest dobrze i tyle , ja wziołem tel , znów dzwonię proszę o naprawienie systemu ponieważ , posiadam więcej nr jak jeden a widzę iż na tym nr tel mam problemy z wysyłaniem smsów , no i zaszwoniła P.Konsultantka i mówi iż ona nie może nic z tym zrobić , wiedzą iż takie błędy się zdażają i wogóle , no i , będzie trzeba aktywować pakiety poprzez infolinie , ja jej mówię iż proszę o wyczyszczenie bilingów ,nie ponieważ muszę przechowywać 24 mc , ja jej mówię iż z tego tel nie wysyłam smsów tylko dzwonię , NIE , i tyle nie będę się kłócił sobie myślę bo ..rozmowa nagrywana
Ps . Babcia minuty mi nie przepadły ponieważ aktywował mi Konsultant po przez czat ale ta infolinia fakt mobile to tragedia
Nie wiem będę musiał na jednym z nr dzwonić na infolinię z proźbą o aktywację pakietu na dany ,pakiet czy to minuty,mb,smsy , może trzeba odczekać 7 dni nie wysyłac smsó, dzwonić z proźbą o aktywację pakietu na dany nr tel ?
Ostatnio zmieniony 31 maja 2024, 11:16 przez blacQ1, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1172408  autor: blacQ1
 31 maja 2024, 11:19
Chyba , że zablokowali dodawanie minut na podany nr tel , nie można aktywować danych mb , smsów , minut

Babcia mam wszystko aktywne jak na razie , w dniu jutrzejszym doładuje tel i będzie grało
 #1172415  autor: blacQ1
 31 maja 2024, 11:51
Mam jeszcze jedno pytanie czy jak wyrobię duplikat karty czy to fakt mobile , a może Play czy przepadną mi uzbierane minuty , smsy , mb ?

Babcia *106# mam minuty mb ,smsy, lecz po wpisaniu kodu na dany pakiet na nr 4949 przychodzi komunikat operator nie aktywował pakietu , Konsultant mi doradził , abym wyrobił duplikat karty
 #1172417  autor: blacQ1
 31 maja 2024, 12:00
Babcia wysłałem smsa na inny nr tel SMS dotarł
Karlos czyli jak dziś wymienię kartę to będę miał minuty smsy mb ,no i środki zgromadzone ok dzięki serdeczne pozdrawiam
 #1172418  autor: babciagienia1p
 31 maja 2024, 12:07
@blacQ1
Nie przepadną, o ile nie zmienisz taryfy na inną niż Fakt. Jak zmienisz - przepadną. Naciskaj na wymianę bez zmiany taryfy.
PS1. Wcześniej przeczytaj posty @stan789 i mój ze strony 411.
PS2. Kiedy ostatnio wysyłałeś skuteczny kod na minuty, w zeszłym tygodniu. W czwartek czy w piątek?
PS3. Sprawdź najpierw czy z numeru wychodzą SMS-y na inne numery niż 4949

@KC-KARLOS
Ponieważ droższe przedłużają zgodnie z regulaminem, a tańsze - ot tak, poza regulaminem, tylko same znikają w swoim czasie. Jak nie przedłużysz droższych + gazetowych inną metodą, przed końcem ważności tańszych - przepadną razem. Jak przedłużysz zostaną tylko droższe + gazetowe. Na wzór kodów z gazety. W regulaminie kodów z gazety też jest wyraźnie napisane, że nie da się ich przedłużać...

SPRAWDZONE w praktyce.
 #1172419  autor: blacQ1
 31 maja 2024, 12:17
Babcia zawsze wysyłam smsy na minuty z nr 4949 w czwartki na , smsy w poniedziałki , na mb w soboty

Wychodzą smsy ponieważ wysłałem smsa i doszedł na inny nr tel
 #1172421  autor: blacQ1
 31 maja 2024, 12:30
Jeszcze raz konsultant uruchomił mi pakiet ręcznie minut mam 1000 ,dodało mi 10 minut lecz po wpisaniu kodu na ten felarny nr tel pisze iż operaror nie aktywował pakietu i trzeba ręcznie po przez czat uruchamiać pakiet
Uzbierane minuty mam do 6.06czyli prawidłowo

No byłem w Play ,ale nie mają karty fakt mobile , a jak by mi dała kartę Play to by pakiety co mam uzbierane , to by poprzepadały , więc na razie lipa mam tą kartę niby uszkodzoną mówiła mi że do tygodnia sprowadzi kartę SIM oferta fakt mobile
Ostatnio zmieniony 31 maja 2024, 15:04 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: edytuj post zamiast wstawiać jeden pod drugim
 #1172426  autor: Remington
 31 maja 2024, 15:05
@blacQ1

Wierzysz jakiemuś pracownikowi punktu, który pojęcia o FM nie ma, a nie prawdziwym ekspertom z forum? Wstydź się.

Zmiana karty jest jak przełożenie jej do innego telefonu - nie wpływa na pakiety, taryfę, ważność konta czy cokolwiek związanego z numerem. Co najwyżej komunikatory typu iMessage mogą zgłupieć na kilka dni.

Choć szczerze mówiąc nie rozumiem, w jakim celu chcesz wymienić kartę. Problem z kodami jeśli jest to po stronie systemu billingowego, a nie karty.
 #1172438  autor: Remington
 31 maja 2024, 19:00
blacQ1 pisze:
31 maja 2024, 17:00
Remington co mam w takim razie zrobić ?

Problem jest z Twoim kontem (numerem). Najprościej złóż reklamację, podając kiedy wysyłałeś kody i jakie były odpowiedzi. Poproś w niej o naprawienie problemu.

Uzbierane pakiety jeśli przedłużysz je płatnymi możesz im napisać, że chcesz zwrotu kwoty za płatny pakiet lub spisz tę kwotę „ratunkową” na straty.

Niestety, musisz przygotować się na odpowiedzi niekompetentne, błędne lub nie na temat - życie.