DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 27 z 43
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 43
 #1171496  autor: KC-KARLOS
 17 maja 2024, 10:32
Archeo: jest dostępna wyłącznie dla posiadających jakąkolwiek usługę w Vectrze u konsultanta (jeśli infolinia handlowa jej nie ma, powinieneś zgłosić się do doradcy stałego klienta - też robią dosprzedaż usług) lub u przedstawiciela handlowego / opiekuna budynku, gdzie jest dostępny kablowy dostęp do internetu i telewizji.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1171498  autor: Archeo
 17 maja 2024, 11:30
KC-KARLOS pisze:
17 maja 2024, 10:32
Archeo: jest dostępna wyłącznie dla posiadających jakąkolwiek usługę w Vectrze u konsultanta (jeśli infolinia handlowa jej nie ma, powinieneś zgłosić się do doradcy stałego klienta - też robią dosprzedaż usług) lub u przedstawiciela handlowego / opiekuna budynku, gdzie jest dostępny kablowy dostęp do internetu i telewizji.
Mam u nich internet, zaczynałem rozmowę od tego i robili weryfikację, ale i tak nie mogli jej odnaleźć.
Teraz oddzwonili i zaproponowali mi umowę na czas nieokreślony (1 mc wypowiedzenia) nolimit 10GB za 9,99 zł brutto, ale z możliwością rewaloryzacji o wskaźnik inflacji. Chyba akceptowalna oferta?
 #1171499  autor: KC-KARLOS
 17 maja 2024, 12:00
Archeo: nie ma już zapisów inflacyjnych, przy umowie na czas nieokreślony mogą zmienić warunki cenowe z miesiąca na miesiąc (wcale nie muszą tego robić, tak jest w każdej sieci, tyle, że cwaniaki z w4 podnoszą opłaty w tym czasie umowy). Masz miesięczne wypowiedzenie. Jeśli Tobie nie pasuje, możesz wybrać ofertę z umową na rok lub 2 lata (zabezpieczysz się w tym czasie przed podwyżkami).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1171513  autor: Archeo
 17 maja 2024, 15:54
Archeo pisze:
17 maja 2024, 11:30
Mam u nich internet, zaczynałem rozmowę od tego i robili weryfikację, ale i tak nie mogli jej odnaleźć.
Teraz oddzwonili i zaproponowali mi umowę na czas nieokreślony (1 mc wypowiedzenia) nolimit 10GB za 9,99 zł brutto, ale z możliwością rewaloryzacji o wskaźnik inflacji. Chyba akceptowalna oferta?
Co za dziwna firma, zadzwonili ponownie, że jednak nie mogą dać takiej umowy i będą jeszcze się ze mną kontaktować...
Nabieram lekkich wątpliwości, czy dam radę przenieść do nich moje dwa numery.
 #1171515  autor: Archeo
 17 maja 2024, 16:18
KC-KARLOS pisze:
01 maja 2024, 11:10
sql: są 3 warianty abonamentów komórkowych dla Abonentów jako dodatkowy numer telefonu:
> BEZLIMIT 10 GB za 10/mc
Umowa na ROK. Aktywacja za 0 zł! Regulamin: https://tvo-28-7.e.blueonline.tv/s/vect ... -0.pdf?211

Kolejna możliwość:
> BEZLIMIT 10 GB za 9,99/mc
Umowa na 2 lata, Darmowa aktywacja, szczegóły: https://tvo-28-5.e.blueonline.tv/s/vect ... -0.pdf?211
Czy jest jakiś sposób, by zawrzeć którąś z tych umów (przeniesienie numeru) przez internet bez udziału doradców?
Najwyraźniej dostali zakaz umów poniżej 19,99 zł/miesiąc...
 #1171517  autor: KC-KARLOS
 17 maja 2024, 16:43
Archeo: to weź ofertę za 19,99 na czas nieokreślony, zawsze jako stały klient możesz coś później dobrać. Nie widzę problemu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1171944  autor: Marfo
 23 maja 2024, 21:09
Przeniosłem dzisiaj numer do Vectry i mam problem z SMS. Nie mogę ich wysyłać, numer w centrum SMS jest prawidłowy, wsadziłem kartę do innego telefonu i był ten sam problem. Na czacie konsultant uznał, że to musi się jeszcze aktywować... Tylko, że cała reszta działała od wsadzenia karty do telefonu, a SMS nie. Miał ktoś taki przypadek?
 #1171947  autor: KC-KARLOS
 23 maja 2024, 21:54
Marfo: masz ustawiony numer centrum sms: +48790998250 ?
Sprawdź, czy masz włączonego RCSa. Wróć dodatkowo z odpowiedzią po północy, wówczas wszystkie usługi powinny już działać.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1171952  autor: KC-KARLOS
 24 maja 2024, 00:47
Marfo: numer centrum sms musi być dokładnie taki, jaki podałem, bez dopisku czy dodatkowych cyfr. Następnego dnia, po aktywacji karty wszystko powinno już działać, w przeciwnym razie, polecam kontakt z konsultantem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1171990  autor: KC-KARLOS
 24 maja 2024, 15:20
Drodzy, przypomnę: w pierwszym dniu kiedy karta SIM ruszy, mogą niektóre rzeczy nie działać jak należy, a prędkość transmisji jest ograniczona do 1 mbps (bez dodatkowych opłat) - to normalne działanie wśród kart w systemach postpaid podpiętych do Playa. O północy po zakończeniu pierwszego dnia od aktywacji - usługi zaczynają działać zgodnie z warunkami taryfowymi, które ustaliliśmy z operatorem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172069  autor: Marek_G
 25 maja 2024, 18:44
Spotkał się ktoś z was z dopłatami FUP w roamingu?
Wyjechałem do pracy do Holandii we wrześniu. Korzystałem z telefonu normalnie jak w Polsce, żadnych dopłat nie było. Pomyślałem, że to przez włączony Wi-Fi Calling. Wyłączyłem więc tą funkcję z półtora miesiąca temu. Byłem ciekawy czy zaczną doliczać dopłaty. Nie zaczęli do dzisiaj.
 #1172071  autor: KC-KARLOS
 25 maja 2024, 19:20
Marek_G: dopłaty są po 4 miesiącach nieprzerwanego korzystania z roamingu. Obowiązują te same zasady roamingu jak w Play.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172075  autor: Remington
 25 maja 2024, 20:36
KC-KARLOS pisze:
25 maja 2024, 19:20
Marek_G: dopłaty są po 4 miesiącach nieprzerwanego korzystania z roamingu.

To nie tak. Dopłaty są gdy więcej korzystamy z usług w euroroamingu w (nam nieznanym) okresie 4-miesięcznym. Liczy się skalę używania (więcej za granicą lub w kraju), a nie to czy było to nieprzerwane użycie.
 #1172076  autor: KC-KARLOS
 25 maja 2024, 20:40
Dzięki za poprawkę, przynajmniej dopisałem, że jest jak w Play - bo to jest prawda - są od nich zależni.

To jest niesamowite, że jeden z nielicznych MVNO i ogólnie operatorów daje dużo więcej neta w UE niż reszta... i nie chce z tego tytułu zwrotu ulgi wynikającej z różnicy stawek cennikowych, bo to oferuje na umowie bezterminowej - opcja 19,99/mc daje aż 10,87 GB limitu (taki limit jest wyliczony z kwoty 46 zł).

Jakby co, podsyłam link z oficjalnym cennikiem usług mobilnych Vectry - ze zmianami od 14.05.2024 > https://tvo-28-7.e.blueonline.tv/s/vect ... 16.pdf?211

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172577  autor: Vieslav
 02 cze 2024, 10:24
Nurtuje mnie jedno pytanie. Wczoraj przeglądałem billingi znajomej osoby w Orange. Przy połączeniach był dopisek w stylu: rozmowy wifi calling wykonane w Polsce rozliczone jako nielimitowane połączenia na terenie kraju (dokładnie nie pamiętam, ale mniej więcej taki był tego sens).

Mam Vectrę. Bardzo często zdarza mi się korzystać z otwartych hotspotów + VPN. VPN łączy się z losowym krajem (nigdy nie jest to Polska), a VoWiFi mam aktywne, co potwierdza ikonka. Nie miałem jeszcze okazji na prowadzenie rozmowy w takiej konfiguracji, ponieważ od niedawna VoWiFi pojawiło się na moim telefonie, który teoretycznie nie jest wspierany.

Czy Vectra takie połączenie zaliczy jako połączenie wykonane w innym kraju? Czy w przypadku "zidentyfikowania", że łączę się z innego kraju (VPN) będą jakieś konsekwencje?
Trochę tego nie ogarniam, bo niby VoWiFi powinno działać "jak w kraju" niezależnie od miejsca, z którego używany jest telefon, ale z billingu Orange wynika co innego. Chyba, że Orange sobie rozdziela te pozycje (kraj/poza krajem) bez konsekwencji, a jak robi Vectra? Wolę najpierw się upewnić, niż później żałować :lol: .
 #1172580  autor: KC-KARLOS
 02 cze 2024, 10:35
Vieslav: miejsce działania WiFi i trasa transmisji nie ma znaczenia, jesteś rozliczany jak za krajowe połączenie głosowe.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172583  autor: asdaf
 02 cze 2024, 10:40
Vieslav pisze:
02 cze 2024, 10:24
Wczoraj przeglądałem billingi znajomej osoby w Orange. Przy połączeniach był dopisek w stylu: rozmowy wifi calling wykonane w Polsce rozliczone jako nielimitowane połączenia na terenie kraju
To był billing papierowy? W aplikacji w wykazie połączeń takiego wyróżnienia nie widzę.
 #1172585  autor: Vieslav
 02 cze 2024, 11:07
asdaf pisze:
02 cze 2024, 10:40
To był billing papierowy? W aplikacji w wykazie połączeń takiego wyróżnienia nie widzę.
Billing pobrany z aplikacji. Może raczej "rachunek szczegółowy".
  • Strona 27 z 43
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 43
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 43