KC-KARLOS pisze: ↑02 cze 2024, 21:25
biala1991: to zapis wariantu promocyjnego. Oznacza to, że możesz go uruchomić tylko 1x.
Czyli:
> w opcji na próbę bez 5G Pass możesz odpalić 1x wersję jednorazową (START na 815) oraz 1x cykliczną (CYKL na 816)
> w opcji z 5G Pass możesz odpalić 1x wersję jednorazową (START na 812) oraz 1x cykliczną (START CYKL na 813).
Te opcje są JEDNORAZOWE.
Ponowne wysłanie wymienionych komend na numery sms w nawiasach da zwrotną wiadomość z błędem o wykorzystaniu promocyjnej oferty.
Karlos
o tym, że każdy wariant można włączyć tylko raz mówi zupełnie inny punkt. Z punktu 11 moim zdaniem wynika to, że nie można aktywować obu wariantów jednocześnie, tzn. włączyć cyklicznego jeśli mamy aktywny NL jednorazowy i odwrotnie nie można włączyć jednorazowego jeśli mamy aktywny NL cykliczny:
Należy najpierw wyłączyć poprzedni wariant Usługi.
Twórca regulaminu miał ułańską fantazję ale wajchowy to olał i NLty promocyjne bez 5G można włączać hurtem tak jak inne standardowe NLty.
Po odpaleniu wszystkich promek za 15zł moja migracja została przesunięta na koniec listopada, czyli kupując NL z mmsami załatwiłam sobie kilka miesięcy bez mmsów
Na numerze z NL za 35zł i promkami 5400/4800 włączyłam na razie jednorazowy NL bez 5G i nie wiem czy ryzykować z cyklicznym bez 5G?
verona1
Też dostałam takie smsy, pomimo że przedłużałam bonus NLtem Dzień Dziecka. A z czego wynikała dotychczasowa ważność konta? Nie wyłączałaś miesiąc temu RWK za 9zł? Obstawiam, że to może być przyczyną i paradoksalnie ten sms to nie jest błąd systemu, błędem jest to, że konto nadal mamy ważne