DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 7 z 10
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 #1172279  autor: KC-KARLOS
 29 maja 2024, 19:22
surface123: co to znaczy z "dodatkowym lejkiem"? Jest ograniczenie maksymalnej prędkości czy nie zjada z konta i prędkość rzędu kilkunastu kbps?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172290  autor: KC-KARLOS
 29 maja 2024, 21:12
Potrzebne są szersze testy, bo takie wahania mogą występować w każdej ofercie na łączach Playa (pamiętajmy, że telegrosik ma wstęp do RK Orange) - BOK teraz nie pracuje (długi weekend), więc dopiero w poniedziałek spróbuje uruchomić pakiet z netem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172297  autor: Remington
 29 maja 2024, 21:55
To fakt:
Remington pisze:
19 maja 2024, 17:56
Galena Sp. z o.o. w całym 2023 r. przyjęła 7 numerów, oddała 54.

Ale dokonali rebrandingu na markę, która ma swój target, zresztą wprost ogłaszają, że z automatów w ZK połączenia są tańsze (po 10 gr/min). Obecny ruch wydaje mi się posunięciem sensownym i w dobrym kierunku. A że i inni mogą skorzystać na fajnej ofercie, to tym lepiej.
 #1172301  autor: KC-KARLOS
 29 maja 2024, 22:03
surface123: Telegrosik to na pewno dużo lepsza marka, niż izzi, o której prawie nikt z nas nie słyszał. To szansa, aby oferta się przyjęła, tyle, że muszą coś z tymi kodami USSD zrobić (i nie tylko), bo sam stan konta nie wystarczy.
A cross straci na znaczeniu, bo Plus likwiduje zero-rating i wymusi ten ruch na swoich MVNO'sach - a oparcie marketingu na social media im nie pomoże, dlatego to szansa dla innej grupy docelowej, ze znaną od ponad 20 lat marką, w końcu z ofertą komórkową.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172303  autor: KC-KARLOS
 29 maja 2024, 22:07
surface123: kod 102 kryje chyba minuty, 104 to smsy, a 106 to internet w roamingu UE.
Działa też *120# - prośba o kontakt, *121# - sprawdzenie numeru, *122# prośba o doładowanie (tylko dla numerów podpiętych do Play).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172305  autor: KC-KARLOS
 29 maja 2024, 22:14
babciagienia1p: nie doceniasz tej firmy, skoro ponad 20 lat trzymają klasyczną kartę z kodem PIN z dostępem wdzwanianym do tańszego dzwonienia np. za granicę. Nam się wydaje, że użytkownikom smartfonów jest standardem, że mamy nielimitowane połączenia do każdej sieci, a tymczasem nadal ostała się opcja dzwonienia na inne numery, na które "no-limit" nie obejmuje. A my na tym korzystamy, że dzwoniąc na stacjonarny nr dostępowy zadzwonimy na komórkę niemiecką za mniej niż 1 zł za minutę, pobierane z tejże karty dostępowej. Do rodziny, do znajomych, za granicą i nie tylko.
Sam wiele lat temu robiłem testy telegrosika, umożliwiali zakładanie darmowych kont z dostępem wdzwanianym + dawali darmowe środki na start, aby rozpromować usługę.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172665  autor: KC-KARLOS
 03 cze 2024, 11:31
Muszą wiele rzeczy wdrożyć...
Poprzez BOK trzeba te pakiety odpalać, przy czym nie mają możliwości uruchomienia pakietu odnawialnego, a jednorazowy, ważny 31 dni - w tej chwili obowiązuje promocja, w której pakiety jednorazowe mają cenę pakietów cyklicznych (widmo).
Tak naprawdę stan ważności pakietu sprawdzimy poprzez kod *108# przy okazji sprawdzając ile MB nam zostało, reszta poprzez BOK *223 / 799555223.
Pani nie potrafiła określić, kiedy będzie możliwość sterowaniem usługami kodami USSD.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172667  autor: Window
 03 cze 2024, 12:27
@KC-KARLOS to gorzej niż w wielu MVNO gdzie masz chociaż te kody USSD jak i u niektórych możliwość zarządzania via WWW albo przez Aplikację.
Ciekawe jakie jeszcze rzeczy muszą wdrożyć.
 #1172668  autor: KC-KARLOS
 03 cze 2024, 12:30
Window: wystarczy, że wdrożą USSD na pakiety widoczne na stronie i w cenniku + więcej osób w call center (aby był dostępny dłużej, niż w dni robocze od 8 do 16) - mam wrażenie, że pracuje tam jedna osoba, na potrzeby pionu komórkowego Galeny. Maksymalny low-cost.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172669  autor: Window
 03 cze 2024, 12:36
@KC-Karlos Nawet taki low-cost jak lyca mobile ma takie coś jak kody ussd. Mogliby jeszcze wprowadzić to że w BOKu pracują w Sobotę, taka LycaMobile ma od pon do sb od 9 do 17, a lajt mobile od pon do pt od 8 do 20 a w sb od 9-17.
  • Strona 7 z 10
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10