DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 8 z 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 #1172689  autor: fwitkowski17
 03 cze 2024, 16:42
Kody USSD do aktywacji pakietów:
Pakiety internetowe:
- 5 GB (UE: 2.88 GB) za 9 zł: *220*128*1#
- 10 GB (UE: 5.56 GB) za 19 zł: *220*129*1#
Pakiety jednorazowe:
- Bez limitu + 1 GB (UE: 2.11 GB) za 11 zł: *220*180*1#
- Bez limitu + 5 GB (UE: 4.41 GB) za 16 zł: *220*181*1#
- Bez limitu + 10 GB (UE: 5.75 GB) za 22 zł: *220*182*1#
Pakiety cykliczne:
- Bez limitu + 1 GB (UE: 1.73 GB) za 9 zł: *220*170*1#
- Bez limitu + 5 GB (UE: 3.64 GB) za 14 zł: *220*171*1#
- Bez limitu + 10 GB (UE: 4.79 GB) za 20 zł: *220*172*1#

Dezaktywacja: kontakt z BOK *223 lub 799555223

Źródło: https://mobilny-telegrosik.pl/sites/def ... 5.2024.pdf
 #1172691  autor: KC-KARLOS
 03 cze 2024, 16:46
fwitkowski17: i po co te info kopiujesz, skoro te kody USSD są bezużytecznie - nie działają. Wszystko trzeba ogarniać w trakcie połączenia z BOK *223 / 799555223 z jedną konsultantką. Działają na tą chwilę jedynie pakiety nieodnawialne.

Aktualnie działają wyłącznie następujące kody:
> *101# złotówki i ich ważność
> *102# nieznany stan środków - pokazuje 0.
> *104# stan smsów - pokazuje 0 nawet po włączeniu nielimitowanych minut+sms+paczki GB
> *106# stan internetu w roamingu UE - pokazuje 0 nawet po włączeniu no-limitu minut/sms + GB
> *108# stan GB - jedyny kod, który pokazuje ważność usługi nielimitowanych minut/sms+GB o ile nie dokupimy dodatkowej paczki GB.
> *120# - "zadzwoń do mnie" - prośba o kontakt
> *121# - numer telefonu
> *122# - prośba o doładowanie konta (tylko na numery podpięte do sieci Play).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172692  autor: fwitkowski17
 03 cze 2024, 16:51
To fajny operator skoro w cenniku podaje niedziałające kody...
A nie prościej dla operatora jest wdrożyć SMSy aktywacyjne/deaktywacyjne? (niektóre oferty w Play da się tak aktywować, głównie w Pnk 2.1)
 #1172693  autor: KC-KARLOS
 03 cze 2024, 16:53
fwitkowski17: cały czas piszemy, że to operator "low-cost". Gdybyśmy w jakiś sposób byśmy przycisnęli info o tych ograniczeniach, może operator byłby w przyszłości bardziej dla nas łaskawy.

Potwierdzę info jednego kolegi, który zgłaszał brak wstępu do 5G Playa.
Pozostało mi jeszcze zweryfikować jakie są prędkości transmisji.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172714  autor: KC-KARLOS
 03 cze 2024, 22:29
Window: tak, zgłosiły mi się te usługi po 5 minutach od aktywacji startera.

Mam wstępne wnioski co do prędkości internetu: średnio ok 40-45 mbps downloadu (jakby były one sztucznie przycinane) oraz ok 20-21 mbps uploadu (też widać przycięcie). To na zasięgu macierzystym, sprawdzam jeszcze jak jest w roamingu Orange.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172721  autor: KC-KARLOS
 04 cze 2024, 00:34
Window: nie było z tym problemu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172724  autor: KC-KARLOS
 04 cze 2024, 01:35
HappyBoy: zadzwoń na 799555223 (od godz. 8 do 16) aby tą sprawę wyjaśnić.

Mam jeszcze coś do przekazania co do testów: ruszył kod *103# (odpowiednik multikodu *106# w Fakcie, pokazujący minuty+smsy i MB), w tym wypadku pokaże tylko prawidłową ważność internetu z pakietu minut i smsów bez limitu oraz paczki GB), co ciekawe kod ruszył przebywając w... roamingu krajowym Orange.
Prędkości w RK Orange - podobnie przycinane na poziomie 40-45 mbps download i 20-22 mbps uploadu (musiałem czekać do wieczora na rzetelne testy, gdyż w mojej okolicy LTE Orange jest mocno obciążone).
Po wykorzystaniu GB, są zjadane złotówki z konta, a po ich wyzerowaniu (co następuje błyskawicznie) transmisja jest zrywana, a ponowne nawiązanie transmisji jest niemożliwe. Oczywiście - jak to zwykle w Play - smsy z ostrzeżeniem przychodzą już po fakcie zużycia pakietu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172739  autor: KC-KARLOS
 04 cze 2024, 14:22
Przypomnę, że polecam dostawę DHLem, kurier jeśli wyśle informację o odebraniu startera, z automatu operator zarejestruje kartę. W przeciwnym wypadku trzeba będzie z kartą podejść do punktu Play. Uwaga: nie działa rejestracja karty poprzez Bank Millennium, serwis rejestracji nie rozpoznaje tych kart, pomimo, że są na systemach billingowych P4.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172751  autor: KC-KARLOS
 04 cze 2024, 17:09
surface123: skontaktuj się z BOK 799555223 i powiedz o tej sytuacji. Nad tym też muszą popracować.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 8 z 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10