DAJ CYNK
  • Szukasz taryfy dla siebie? Nie wiesz, na którą ofertę się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.
    :?:
Szukasz taryfy dla siebie? Nie wiesz, na którą ofertę się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.
:?:
Regulamin forum: 
Przy zakładaniu tematu rozpocznij tytuł od:
[ABO] - jeśli szukasz tylko oferty na ABONAMENT
[KARTA] - jeśli interesuje Cię tylko oferta na KARTĘ
[DOWOLNY] - jeśli szukasz po prostu najlepszej oferty, niezależnie czy będzie to karta, czy abonament

Aby społeczność mogła coś Ci podpowiedzieć, musisz określić swoje priorytety, czy jest to np.:
- cena,
- zasięg,
- stabilność sieci,
- usługi dodatkowe, np. VoLTE, WiFi Calling, HD Voice,
- ważność konta (w przypadku usług na kartę),
- dobra apka do zarządzania kontem

KONIECZNIE NAPISZ TEŻ: ile miesięcznie potrzebujesz minut, SMS-ów, MMS-ów oraz Internetu
 #1173097  autor: Moni
 11 cze 2024, 09:08
Witam,
Czy ktoś na forum miał może tak jak ja problem, z kartą SIM do dziecięcego smartwatcha Garret? Jaką kartę do tego zegarka kupić? Ciągle mi się wyświetla że telefon nie jest w sieci, a jest to już druga karta którą do niego kupiłam i już nie wiem o co chodzi. Kupiłam z premium mobile to w ogóle jej nie czytał( nie mam pojęcia dlaczego), a jak kupiłam z Play to wyświetla się brak sieci. Błagam o pomoc bo już nie wiem o co chodzi 😭
 #1173098  autor: KC-KARLOS
 11 cze 2024, 09:16
Moni: ten "gadżet" ma wyłącznie sieć 2G (podejrzewam, że z obsługą sieci na 1800, gdzie większość ma 2G na 900), stąd występują kłopoty z logowaniem się kart do sieci komórkowej.
Musi to być te konkretne urządzenie? Za ok 200 zł jest model Garett Kids Twin z modułem 4G/LTE, pasujący z każdą kartą.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1173116  autor: Moni
 11 cze 2024, 13:08
Kurcze :/ Rodzice kupili ten smartwatch bratu, dlatego mi zależy o karcie do tego konkretnego modelu. No ale nic to, jeśli faktycznie tak trudno z kartą do tego zegarka,to faktycznie kupię mu inny. Dziękuję za polecenie konkretnego modelu 😅
 #1173132  autor: HappyBoy
 11 cze 2024, 19:57
Jeśli zakup był przez internet to można zwrócić w ciągu 14 dni.
Czasem lepiej dołożyć i mieć pewność, że zadziała niz potem kombinować. Teraz zaoszczędzisz a i tak za parę lat będzie trzeba kupić kolejny (o ile wytrzyma).
 #1173138  autor: Moni
 12 cze 2024, 06:15
Niestety,rodzice kupili go jakieś 2 miesiące temu i czekali z tym na mnie więc oddać go już nie mogę. Zmarnowały się pieniądze i tyle. Postaram się sprzedać na olx czy coś. Tak swoją drogą to na serio trzeba mieć tupet żeby sprzedawać zegarki dla dzieci tak cofnięte rozwojowo że trudno jest dla nich znaleźć zwykłą kartę SIM.
 #1173140  autor: Remington
 12 cze 2024, 07:43
Moim zdaniem, warto złożyć reklamację.

Skoro wg producenta „Garett Kids Cool to także zegarek dla dzieci z telefonem, obsługujący karty SIM wszystkich operatorów”, a karty Play i PM nie działają to jest to wada.

Zresztą serwisowi, który będzie się tym zajmować, też wobec tego sieć komórkową nie zadziała.