DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 50 z 50
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
 #1172593  autor: kondziel
 02 cze 2024, 12:05
Preferowałbym po prostu zasięgnąć informacji od kogoś, kto po prostu ma ofertę xD
 #1172594  autor: KC-KARLOS
 02 cze 2024, 12:10
kondziel: korzystałem z Vikingów, to wiem jak jest - mają te same ustawienia sieciowe co w Play.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1173200  autor: muchakk
 13 cze 2024, 10:47
Dobrze widzę, że wprowadzili zmiany w ofercie na kartę? W pakiecie za 25zł jest teraz 30GB (wcześniej chyba 25GB było).
 #1173201  autor: KC-KARLOS
 13 cze 2024, 10:51
muchakk: Tak, od połowy kwietnia 2024 pakiety Match mają więcej GB w Polsce.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1173202  autor: muchakk
 13 cze 2024, 10:53
AAA myślałem, że to jakaś świeża zmiana :). Osobiście korzystam z subskrypcji i pomijając ich jedną wpadkę z zablokowaniem mojego numeru to póki co jest wszystko ok:)
 #1173203  autor: KC-KARLOS
 13 cze 2024, 10:56
muchakk: uzupełnię info: podstawowy Perfekt Match ma o 5 GB więcej (z 25 na 30 GB), ze względu na wycofanie oferty Solidny Match (dla obecnych klientów był jeszcze dostępny).
Wiadomo, Subskrypcja jest lepsza i wygodniejsza. Match ma kontrolę kosztów, pobór opłat z kasy na koncie (saldo Portfel) i nie trzeba go odnawiać co miesiąc, jak w klasycznym prepaidzie + 365 dni wychodzących po aktywacji pakietu Match, nie ma tylko roamingu UE wliczonego.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1173225  autor: adrjannn
 13 cze 2024, 18:34
W sumie sam się zastanawiam nad różnicą między ofertą Match za 30 zł i Subskrypcją 30 zł.
Subskrypcja ma więcej GB i ma Internet w UE. Jeszcze jakieś zalety lub wady?
Ciekawe kiedy zrobią ofertę Subskrypcji za 25 zł, wtedy pewnie byłby koniec Matcha
 #1173226  autor: KC-KARLOS
 13 cze 2024, 18:56
Ciekawe kiedy zrobią ofertę Subskrypcji za 25 zł, wtedy pewnie byłby koniec Matcha
adrjannn: pamiętaj, że są uzależnieni od Playa, oni na tym projekcie też chcą zarobić i zarobią. Prędzej ubiją Matcha i dadzą no-limit na neta.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1173234  autor: KC-KARLOS
 13 cze 2024, 21:39
surface123: no wiadomo, że dadzą to z odpowiednią opłatą. W planach jest na razie jako bonus dla aktywnych polecających usługi operatora. To pieśń przyszłości.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1173519  autor: Ladar
 19 cze 2024, 13:00
Ktoś z was też ma problemy z aplikacją Vikingow?
Ustawienia numeru:
"zablokuj wszystkie usługi premium"- nie mogę zmienić, kręci się w kółko (myśli i myśli) i nic,nie da się włączyć.
Ogólnie co do sieci nie mam zastrzeżeń(po miesiącu używania subskrypcji 30),wszedzie zasieg, prędkość 5g też +-600mb/s, żadnych ograniczeń prędkości.Troche aplikacja uboga co do zarzadzania numeru, kodów ussd tez mało ma Viking.
 #1173521  autor: KC-KARLOS
 19 cze 2024, 14:22
Ladar: może warto przeinstalować aplikację? Powinno pomóc. Kody USSD są zbędne, bo wszystko ogarniesz w aplikacji lub na stronie MV, taki jest zamysł oferty, aby było dość przyjaźnie dla klienta.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1173552  autor: Ladar
 19 cze 2024, 19:41
Reinstal nie pomaga, zawiesiła sie opcja"wyłącz wszystkie premium"
Niestety nie ma kodu ussd akurat na to.Moze ktoś zna kod by to włączyć bez aplikacji.Jak nie to trudno i tak jestem zadowolony z tej sieci ale apka trzeba przyznać uboga porównując do innych tego typu.
 #1173553  autor: KC-KARLOS
 19 cze 2024, 19:56
Ladar: Helpdesk pomoże. Ogólnie są komendy sms na sterowanie limitami i blokadami usług premium, ale HD powinno dużo szybciej to ogarnąć.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1176179  autor: KC-KARLOS
 31 lip 2024, 14:44
Nowe pakiety roamingowe u Vikingów:
:arrow: 300 MB za 50 PLN,
:arrow: 1 GB za 100 PLN,
:arrow: 5 GB za 150 PLN.
Paczki ważne 14 dni, można kupić 1 pakiet różnego rodzaju w czasie jego aktywności. Dostępne dla Subskrypcji.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1176493  autor: HappyBoy
 06 sie 2024, 17:55
Witam. Miał ktoś ostatnio problem z kartą SIM ? SIM trzyma się 2/3G lub totalny brak zasięgu. WiFi Calling (Backup Calling) na szczęście działa więc jako tako kontakt jest. Przy próbie wymuszenia roamingu krajowego jest komunikat, że karta nie pozawala na połączenie z tą siecią. Czy może być to spowodowane brakiem pakietu i środków na koncie ?
 #1176496  autor: KC-KARLOS
 06 sie 2024, 18:18
HappyBoy: Przy braku GB na koncie po prostu będzie zrywało i resetowało Tobie transmisję, bo nie masz środków na internet. Przejściowo będziesz na sieci 2G/3G. Wyłącz transmisję komórkową i korzystaj z WiFi Calling, aby telefon z tego wszystkiego "nie zwariował". Jeśli otrzymasz nową porcję GB, kłopot zniknie. Zamieszanie by ustało, gdyby był jakiś lejek internetowy, ale cóż, Vikingowie wolą dać przechodzenie niezużytych GB.
Niestety, Play od wielu lat ma dziwny system odświeżania/aktualizowania ustawień sieciowych gdy dokonujesz zmian na swoim koncie - zerwania i ponowne nawiązanie transmisji netowej gdy wyłączysz / włączysz dany pakiet czy usługę, zamiast dziać się to wszystko w tle - co przysparza kłopotów, zarówno pozytywnych (np. po wyczerpaniu pakietu brak lejka przez jakiś czas po wyczerpaniu GB) jak negatywnych - tymczasowa utrata zasięgu 5G/LTE bo pakiet netowy się wyczerpał.
To występuje w każdej sieci podpiętej do Playa (również w ich sieciach MVNO - zależnie od konstrukcji danych taryf).

Potwierdzę to też w Vectrze - po wyczerpaniu GB wyrzuca mnie na siec 3G (tymczasowo) i zgodnie z ofertą i umową prędkość mi spada do 1 mbps. Po restarcie sygnału sieci komórkowej, wraca LTE/5G i korzystam zgodnie z warunkami taryfy.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1176498  autor: HappyBoy
 06 sie 2024, 18:34
Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem, że karta po wyczerpaniu środków/GB na sztywno przechodzi tylko 3G lub 2G.
Konsultanci proponują wyminę karty.
 #1176500  autor: KC-KARLOS
 06 sie 2024, 18:35
HappyBoy: nie wymieniaj karty, bo kłopot ponownie wystąpi po wyczerpaniu GB z oferty - jest on niezależny od działania SIM. Tak już jest na sieci Play.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 50 z 50
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50