Witam, od razu chciałbym zaznaczyć, iż jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o sieci.
Posiadam ofertę internetu mobilnego z Play, Router D-Link G416.
Głównie korzystam z WiFi na laptopie.
Problem nie dotyczy samego słabego łącza, gdyż jeśli chodzi o mobilny, jestem w stanie to zrozumieć (nie mam gwarancji prędkości w umowie).
Problem dotyczy ciągłego rozłączania z siecią na routerze. Konsultanci w Play twierdzą, iż jest to wina routera, chciałem wypowiedzieć umowę, jednak chcą mnie obciążyć kosztami.
Jak sprawdzić, poprzez speedtesty, czy netmonstera, czy problem tkwi w routerze, czy jednak jest to wina samej sieci?
Posiadam ofertę internetu mobilnego z Play, Router D-Link G416.
Głównie korzystam z WiFi na laptopie.
Problem nie dotyczy samego słabego łącza, gdyż jeśli chodzi o mobilny, jestem w stanie to zrozumieć (nie mam gwarancji prędkości w umowie).
Problem dotyczy ciągłego rozłączania z siecią na routerze. Konsultanci w Play twierdzą, iż jest to wina routera, chciałem wypowiedzieć umowę, jednak chcą mnie obciążyć kosztami.
Jak sprawdzić, poprzez speedtesty, czy netmonstera, czy problem tkwi w routerze, czy jednak jest to wina samej sieci?