- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Warto równolegle zapytać w Virgin, bo wcale nie jest wykluczone, że to nie nju błędnie wysyła zapytanie.
kszaq: jeśli już to 3x 0 zł. Promocja jest atrakcyjna, może to być celowe utrudnianie MNP. Dodatkowo prepaida do abo nju (obsługa online) nie przeniesiemy tak szybko jak z prepaida do prepaida w salonie W4.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Przonosilem dziś numer w salonie. Wniosek podpisany, czekam na przeniesienie (za kilkanaście dni) ale nie mam numeru tymczasowego. Czy tak ma być?
Zależy gdzie przenosisz...
Do orange na karte. Czy w orange zawsze jest numer tymczasowy czy konsultantka tak może zrobić wniosek żeby numeru tymczasowego nie było i był tylko docelowy w dniu przeniesienia?
Ciupaga: dostałeś kartę SIM? Jeśli tak, to masz w niej aktywny numer tymczasowy.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Nie powinien się w aplikacji pojawić numer w moich sprawach?
Numerów tymczasowych na stronie www i MO tez nie widze... minęło już 8h od złożenia wniosku.
https://ibb.co/9WRRnQs
Numerów tymczasowych na stronie www i MO tez nie widze... minęło już 8h od złożenia wniosku.
https://ibb.co/9WRRnQs
A kartę masz w telefonie i działa?
Ciupaga: jeśli masz konto w MO i już aktywny numer w Orange zarejestrowany na Twój PESEL, tymczas na koncie pojawi się automatycznie w ciągu 24h. Czas się wydłuży w weekendy, kiedy operator przeprowadza prace informatyczne.
Czy dostałeś kartę SIM? Jeśli tak, uaktywnij ją.
Czy dostałeś kartę SIM? Jeśli tak, uaktywnij ją.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Dostałem karte ale jeszcze nie wkładałem. Czekam aż tymczas pojawi się w MO
Ciupaga: pojawi się, jeśli uruchomisz kartę. I tak jest to nieuniknione jeśli tymczas zostanie podmieniony na docelowy.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
@Ciupaga
Jak będziesz czekał, możesz nigdy nie doczekać się.
Zdarzają się przypadki, że nawet numer docelowy nie pojawia się w MO, mimo aktywowania startera. Rozwiązaniem jest zalogowanie się, do MO, SMS-em weryfikacyjnym. Pomaga...
Jak będziesz czekał, możesz nigdy nie doczekać się.
Zdarzają się przypadki, że nawet numer docelowy nie pojawia się w MO, mimo aktywowania startera. Rozwiązaniem jest zalogowanie się, do MO, SMS-em weryfikacyjnym. Pomaga...
Dzięki. W pn jak nic nie będzie to odpalę numery w telefon
Pojawia się jak karta się zgłosi w sieci, wcześniej zarejestrowana. U mnie nie była aktywna i dopiero interwencja w sklepie orange pomogła.
A w Playu i w submarkach p4 informacje o zgodzie o przeniesienie numeru dostaje się tego samego dnia nawet przy przenosinach na terminy większe niż 1 dzień?
@Window
SMS, o zgodzie lub odrzuceniu wniosku o przeniesienie, operatorzy-biorcy wysyłają dopiero po wysłaniu wniosku do dawcy i otrzymaniu od niego odpowiedzi.
Biorca nie zawsze wysyła wniosek natychmiast.
Bywa, że przypadku dłuższych terminów trwa to dłużej. Często zależy od szybkości reakcji dawcy numeru.
Na pewno powinieneś się niepokoić, jeśli tego samego dnia (zazwyczaj do pół godziny po wyjściu z salonu) nie dostałeś SMS-a od biorcy, że rozpoczęła się procedura przeniesienia. Może to znaczyć, że jest jakiś błąd u biorcy.
SMS, o zgodzie lub odrzuceniu wniosku o przeniesienie, operatorzy-biorcy wysyłają dopiero po wysłaniu wniosku do dawcy i otrzymaniu od niego odpowiedzi.
Biorca nie zawsze wysyła wniosek natychmiast.
Bywa, że przypadku dłuższych terminów trwa to dłużej. Często zależy od szybkości reakcji dawcy numeru.
Na pewno powinieneś się niepokoić, jeśli tego samego dnia (zazwyczaj do pół godziny po wyjściu z salonu) nie dostałeś SMS-a od biorcy, że rozpoczęła się procedura przeniesienia. Może to znaczyć, że jest jakiś błąd u biorcy.
@babciagienia1p mnie dziwiło że przy dłuższych terminach wniosek też dostał wysłany szybko do dawcy.
Okno na wysyłanie wniosków jest co godzinę, więc nie wiem czemu zwlekanie miałoby służyć. Szczególnie gdy numer jest abonamentowy i wniosek wiąże się z wypowiedzeniem umowy u starego operatora - jednodniowa zwłoka może spowodować opóźnienie oddania numeru o miesiąc.