Cześć ,
próbuję uaktualnić nazwę, która pojawia się zamiast numeru telefonu podczas połączenia przychodzącego. Wygląda to następująco:
Posiadam firmowy numer telefonu. Gdy wykonuję połączenie, u odbiorcy zamiast mojego numeru telefonu pojawia się nazwa firmy (konkurencyjnej, zamiast mojej).
Z pozyskanych informacji wynika, że odpowiedzialna za taką funkcję jest usługa Caller ID Name (CNAM) - https://en.wikipedia.org/wiki/Calling_Name_Presentation
Operatorzy odwołują się do bazy podczas wybierania połączenia (tj. podmieniają numer telefonu na nazwę). Wydaje się też, że każdy operator ma swoją niezależną bazę, co oznacza że u różnych odbiorców połączeń nazwa zamiast numeru telefonu może się różnie prezentować. Wygląda też na to, że dane pozyskiwane do bazy operatora często pochodzą z Map Google.
Czy aby uktualnić błędne dane, należy zwrócić się danego operatora? Czy może jest jakiś inny sposób, np. centralna baza z której operatorzy pobierają te informacje do swoich baz?
próbuję uaktualnić nazwę, która pojawia się zamiast numeru telefonu podczas połączenia przychodzącego. Wygląda to następująco:
Posiadam firmowy numer telefonu. Gdy wykonuję połączenie, u odbiorcy zamiast mojego numeru telefonu pojawia się nazwa firmy (konkurencyjnej, zamiast mojej).
Z pozyskanych informacji wynika, że odpowiedzialna za taką funkcję jest usługa Caller ID Name (CNAM) - https://en.wikipedia.org/wiki/Calling_Name_Presentation
Operatorzy odwołują się do bazy podczas wybierania połączenia (tj. podmieniają numer telefonu na nazwę). Wydaje się też, że każdy operator ma swoją niezależną bazę, co oznacza że u różnych odbiorców połączeń nazwa zamiast numeru telefonu może się różnie prezentować. Wygląda też na to, że dane pozyskiwane do bazy operatora często pochodzą z Map Google.
Czy aby uktualnić błędne dane, należy zwrócić się danego operatora? Czy może jest jakiś inny sposób, np. centralna baza z której operatorzy pobierają te informacje do swoich baz?