Otrzymałem odpowiedź na zgłoszenie negatywną jeśli chodzi o przeniesienie nr virgin do play, do tego mają mi ją wysłać na adres domowy, który do tego został podany w odpowiedzi, nie wiem czy ta Pani tam sobie jaja robi czy cyrk jakiś odwala.
Raz że nie ma racji, dwa że nigdzie nie napisałem żeby mi odpowiedź listem wysyłali, a trzy po co jeszcze umieszczała w zgłoszeniu gdzie to wyśle.
Z tym Playem to coraz gorzej.
Warszawa, 08.07.2024 roku
Szanowny Panie,
otrzymaliśmy zgłoszenie, które dotyczyło zmiany oferty.
Nie ma możliwości bezpośredniego przeniesienia numeru oferty Play do oferty Virgin Mobile.
Taką zmianę może Pan zrealizować poprzez przeniesienie numeru do innego operatora, a następnie do Virgin Mobile.
Przepraszam za niedogodność.
Ostatnio zmieniony 08 lip 2024, 13:23 przez bolek2004, łącznie zmieniany 1 raz.