DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 203 z 204
  • 1
  • 200
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
 #1172463  autor: KC-KARLOS
 31 maja 2024, 22:00
marcin19883: w tej chwili linki do regulaminów nie działają, możliwe, że coś podmieniają. Play popularne promocje lubi przedłużać.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172475  autor: marcin19883
 01 cze 2024, 01:06
KC-KARLOS pisze:
31 maja 2024, 22:00
marcin19883: w tej chwili linki do regulaminów nie działają
Właśnie zauważyłem, ale regulaminy datowane są na 16 maja, więc myślałem, że ktoś czytał, przed awarią serwerów Play. Ja dziś uruchomiłem 150GB na start, bo obawiam się, że już nie można uruchamiać. Zużyje go i uruchomie GIGACZAD. Tak można mieć neta na ponad miesiąc. Uruchamiając pakiety osobno. Dlatego pakiet 150GB na start jest taki ważny. :D
 #1172488  autor: KC-KARLOS
 01 cze 2024, 10:44
marcin19883: stronka nadal informuje, że za 0 zł na pierwszy miesiąc (dla nowych maks w ciągu 30 dni od aktywacji startera i doładowaniu go za 10 zł - całe 10 zł nie w ratach) można odpalić GIGAMAKS.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172989  autor: KC-KARLOS
 09 cze 2024, 11:43
admundo: nie ma kodu USSD na tą promocję, tylko w Play24, bo to pakiet jednorazowy specjalny z powodu wejścia numerów Virgin do Play24.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1174080  autor: wiertolot
 28 cze 2024, 10:18
powinni sam napis jeden VIRGIN lub Virgin zrobić na wyświetlacz i logo , a jest Virgin mobile, zamiast Virgin Mobile czemuś.........to mi nie pasuje temu tu w dyskusja o tym dorzucam to. Jak Wasze zadanie powinno być?
 #1174197  autor: Tirexttex
 30 cze 2024, 18:15
Pany mam nietypowe pytanie: posiadam plan Mini#9 na kartę. Kiedyś była jakaś promocja gdzie wpisując kod dostałem ponad 100GB internetu bezterminowo. Minął ponad rok i ja nadal mam te gigabajty (120 GB). Próbuję odnaleźć coś na ten temat w necie ale nic nie widzę. Może ktoś mi pomoże znaleźć warunki tej promocji?
 #1174420  autor: bolek2004
 04 lip 2024, 15:51
Chciałem zmienić jeden nr virgin na taryfę play na czacie i tak:
Pierwsza odpowiedź konsula: nie ma takiej możliwości, tylko można to zrobić przez obcego operatora
Powołałem się na link z tego wątku że to nie prawda.
Druga odpowiedź konsula: proszę się udać do salonu, nie ma możliwości zdalnego przeniesienia, mimo że w info które podałem z telepolis w tym linku, wyraźnie jest napisane że taryfę zmieniono zdalnie:)
Konsul w końcu odpuścił i przyjął zgłoszenie także czekamy na rozwój wypadków:)
 #1174421  autor: Remington
 04 lip 2024, 16:05
W ostateczności trzeba reklamacyjnie. Ja rozmawiałem wtedy z miłym panem, który potwierdził, że przez telefon się da. A redakcja dostała oficjalne info w tej sprawie.

Gdyby dużo osób chciało zmiany toby konsultanci byli bardziej świadomi. Co ważne, trzeba pamiętać, że migracja do Play jest bezpowrotna.
 #1174434  autor: bolek2004
 04 lip 2024, 20:28
Generalnie to mi potrzeba do szybkiego ubijania kart sim, nie będę czekał rok na zablokowanie wychodzących plus też nie wiadomo ile im zajmie odłączenie numeru bo z tym to się często nie śpieszą.
A chodzi mi o promocje na net, na razie virgin ma najlepszą w kwocie 15zł.
Skoro nie chcą dać tego na jednej karcie sim z comiesięcznym odnowieniem to niech się teraz męczą ze zgłoszeniami.
Choć w sumie to nie wiem czy będzie mi się chciało co miesiąc/dwa wykłócać się na czacie o to co dzisiaj.
No i też trzeba brać pod uwagę że ta promocja wiecznie trwać nie będzie, jeśli się tak stanie to przynajmniej problem się sam rozwiąże.
 #1174627  autor: bolek2004
 08 lip 2024, 08:59
Otrzymałem odpowiedź na zgłoszenie negatywną jeśli chodzi o przeniesienie nr virgin do play, do tego mają mi ją wysłać na adres domowy, który do tego został podany w odpowiedzi, nie wiem czy ta Pani tam sobie jaja robi czy cyrk jakiś odwala.
Raz że nie ma racji, dwa że nigdzie nie napisałem żeby mi odpowiedź listem wysyłali, a trzy po co jeszcze umieszczała w zgłoszeniu gdzie to wyśle.
Z tym Playem to coraz gorzej.
Warszawa, 08.07.2024 roku
Szanowny Panie,
otrzymaliśmy zgłoszenie, które dotyczyło zmiany oferty.
Nie ma możliwości bezpośredniego przeniesienia numeru oferty Play do oferty Virgin Mobile.
Taką zmianę może Pan zrealizować poprzez przeniesienie numeru do innego operatora, a następnie do Virgin Mobile.
Przepraszam za niedogodność.

Ostatnio zmieniony 08 lip 2024, 13:23 przez bolek2004, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1174628  autor: Remington
 08 lip 2024, 09:05
Spróbuję zadziałać w tej sprawie.

Przekaz udzielony przez biuro prasowe oraz pana, z którym rozmawiałem był jasny. Chyba, że coś zmienili w ostatnim czasie.

A gdy wchodzisz w zmianę taryfy w P24 nie widzisz tam przypadkiem taryfy Play na kartę 3.0?
 #1174630  autor: bolek2004
 08 lip 2024, 09:29
Ja już się przestaje z nimi kopać, będę kupować startery z 200gb w playowych taryfach, jakoś wystarczy, a te z virgin mi powiszą z rok i w końcu je zdezaktywują, szkoda nerwów na kopanie się z koniem.
Do tego odpowiedź mamy na play24 to jakim cudem mają ją wysłać pocztą i po co?
Do tego moim zdaniem Pani przegięła bo w w odpowiedzi na zgłoszenie podała wszystkie moje dane z adresem gdzie ma to wysłać.
Przecież te dane ma w systemie wiec po co to dodatkowo pisać w zgłoszeniu?
Gdzie tu jakaś ochrona danych osobowych?
Nie mam możliwości zmiany taryfy na żadną inną z tego co widzę.
 #1174731  autor: msnet
 09 lip 2024, 16:13
Odpowiedź biura prasowego Play jest taka:
"Zmiana z oferty Virgin Mobile do oferty Play jest możliwa – można zrobić to telefonicznie, przez kontakt z infolinią lub w salonach Play.

Zmiana z oferty Play na Kartę do oferty abonamentowej Virgin Mobile jest możliwa – można zrobić to telefonicznie, przez kontakt z infolinią lub w salonach Play."
 #1174732  autor: Window
 09 lip 2024, 16:15
msnet pisze:
09 lip 2024, 16:13
Odpowiedź biura prasowego Play jest taka:
"Zmiana z oferty Virgin Mobile do oferty Play jest możliwa – można zrobić to telefonicznie, przez kontakt z infolinią lub w salonach Play.

Zmiana z oferty Play na Kartę do oferty abonamentowej Virgin Mobile jest możliwa – można zrobić to telefonicznie, przez kontakt z infolinią lub w salonach Play."
A czy przejście z Virgin mobile na kartę do abonamentu w Virgin Mobile jest możliwe?
 #1174738  autor: msnet
 09 lip 2024, 16:51
Window pisze:
09 lip 2024, 16:15
msnet pisze:
09 lip 2024, 16:13
Odpowiedź biura prasowego Play jest taka:
"Zmiana z oferty Virgin Mobile do oferty Play jest możliwa – można zrobić to telefonicznie, przez kontakt z infolinią lub w salonach Play.

Zmiana z oferty Play na Kartę do oferty abonamentowej Virgin Mobile jest możliwa – można zrobić to telefonicznie, przez kontakt z infolinią lub w salonach Play."
A czy przejście z Virgin mobile na kartę do abonamentu w Virgin Mobile jest możliwe?
I na to też mam już odpowiedź z Play:
"Przejście z karty Virgin Mobile na abonament Virgin Mobile i odwrotnie jest możliwe."
  • Strona 203 z 204
  • 1
  • 200
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 1
  • 200
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204