DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 169 z 170
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
 #1174362  autor: pingpong123a
 03 lip 2024, 18:47
@Ciupaga
Gdy złożysz drugi wniosek o przeniesienie, zaraz po anulowaniu pierwszego to może na tym numerze być błąd od strony UKE "Numer w trakcie przenoszenia..." 8) . Posłuchaj rady babciagienia1p, unikniesz tym samym trzeciego wniosku.
 #1174367  autor: KC-KARLOS
 03 lip 2024, 19:06
Zgadzam się, zawsze trzeba odczekać 1 dzień, aby ponownie złożyć wniosek MNP - inaczej będziemy w tym babrać tygodniami.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1174584  autor: Window
 07 lip 2024, 11:38
@KC-KARLOS gdy przenosiłeś tel z fonii też dostałeś smsa na dzień przed przeniesieniem do np. Orange że Informujemy że z dniem xx-xx-xxxx rozpoczynamy świadczenie usługi telefonicznej na numerze przeniesionym?
 #1174589  autor: KC-KARLOS
 07 lip 2024, 13:27
Window: tak, Orange wysyła takie smsy. Również takie smsy wysyła przy nju subskrypcji.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1174592  autor: Window
 07 lip 2024, 13:39
@KC-KARLOS ja takiego smsa dostałem od fonii mimo że od niej się przenoszę do Virgin
 #1174598  autor: Loko_Poko
 07 lip 2024, 16:01
Cześć. Zakupiłem dzisiaj w Żabce limitowany starter Orange w promocyjnej cenie 1zł. Zarejestrowałem i aktywowałem. Teraz chciałbym go przenieść do Plusa, aby załapać się na promke 3 miesiące gratis dla przenoszących numer. Po jakim czasie od aktywacji w Orange mogę złożyć wniosek o przeniesienie?
 #1174603  autor: Loko_Poko
 07 lip 2024, 16:38
Ciupaga, tak jak inne startery. Z tym, że są podwójnie opakowane. Na zewnątrz jest opakowanie z ofertą 2500GB za darmo, w tym 100GB w Mój Orange i pod spodem 12x200GB z usługą bez limitu za 35 zł. Na tym jest naklejona naklejka 1zł. W środku znajduje się drugie opakowanie standardowe 15GB na start i nawet 100GB po doładowaniu. Cena na opakowaniu 5zł. To, że jest to limitowana edycja dowiedziałem się po aktywacji karty, kiedy przyszedł sms o treści ,,dziękujemy za zakup limitowanej edycji startera dla sklepu Żabka".

babciagienia1p, dziękuje za odpowiedź.
 #1175062  autor: 88aska88
 14 lip 2024, 19:44
Pytanie, co stoi na przeszkodzie aby w PL, samodzielnie przenosić numer na kartę?
Np. kupujesz w kiosku dowolny starter, nie rejestrujesz, a na stronie/apce operatora potwierdzasz dane mObywatelem czy sms bo masz już inny numer u nich?
Jak zawsze nie da się i kombinuj? Fajnie mają ludzie z dużych miast, salon firmowy więc ogarnie...
 #1175067  autor: KC-KARLOS
 14 lip 2024, 20:03
...i w Red Bull Mobile od T-Mobile.
Przy opcji eSIM MNP do Flexa, nju komórkowego, Mobile Vikings czy RBM to pryszcz - zero dokumentów, zero kurierów, czekasz tylko na maila aby wgrać kartę eSIM.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1175084  autor: MariuszY
 15 lip 2024, 11:59
msnet pisze:
12 lip 2024, 18:53
Odnośnie niesłusznie pobieranych opłat przy przenoszeniu numeru do Plusa na kartę: https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... owe-oplaty
Może to wreszcie zakończy problemy z przenoszeniem numerów do oferty prepaid w Plusie. Zwłaszcza, że wizyta w salonie jest jedyną drogą załatwienia sprawy. Moje uznanie i podziękowania.
Mam też wielką prośbę o wyjaśnienie tego samego problemu w Orange. Jak to w końcu jest z ich regulaminami - przeniesienie w salonie (z wypełnieniem procedury i otrzymaniem karty na miejscu) jest możliwe czy tylko w tych życzliwych salonach kartę dają?
Na priv służę listą salonów w Lublinie i okolicznych miejscowościach (w sumie 13 miejsc), w których w ciągu ostatnich 2 miesięcy odmówiono mi przeniesienia numeru na miejscu. W części z nich proponowano procedurę "przez kuriera". Oczywiście przeniesienie do abonamentu nie byłoby problemem. Nawet dziś w jednym z salonów usłyszałem nieoficjalnie, że "salony nie mają obowiązku przenoszenia numeru do oferty na kartę" i żadnych skarg czy reklamacji z tego tytułu się nie obawiają. Skoro taka jest polityka Orange, to może niech raz wreszcie zaktualizują informacje i regulaminy zamiast wyzwalać irytację u klientów.
 #1175101  autor: lukjac
 15 lip 2024, 16:32
lukjac pisze:
10 sty 2024, 21:27
Po interwencji u Pana Rzecznika i Pani dystrykt Menadżer ds sprzedaży z biura z Alei moja "przygoda" z przeniesieniem numeru na kartę w wybranym przeze mnie salonie w stolicy zakończyła się pomyślnie. Gdyby ktoś potrzebował to mogę wskazać ten salon. Dodatkowo - zapewniono mnie że każdy klient zostanie, z całą pewnością, obsłużony przez każdego pracownika w dowolnym dniu tygodnia i o dowolnej godzinie. Wszak - przy dobrej ofercie klient prepaidowy jest w stanie płacić operatorowi podobną kwotę miesięcznie co klient postpaidowy i jednocześnie, wbrew przekonaniom, zostać u operatora na dłuższy czas więc dosyć mocno oburzyła mnie ta sytuacja.

dodatkowo Pan Rzecznik zapewnił mnie że w żadnym salonie nie będzie problemu z przeniesieniem numeru do oferty na kartę
 #1175112  autor: MariuszY
 15 lip 2024, 19:57
Może takie zapewnienia działają w Wa-wie, ale na prowincji mają inne wytyczne, bardziej zgodne z linią oczekiwań zarządu spółki.
Ja stosuję zasadę, że im więcej zachodu (nerwów, kilometrów, etc.) kosztuje mnie przeniesienie numeru, tym mniej skłonny jestem dać operatorowi zysku z przyjęcia takiego numeru. Gdy operator gania mnie po pięciu salonach, a procedura i tak kończy się przeniesieniem przez internet to zysk operatora będzie znikomy, bo każdą złotówkę "zważę" 5 razy zanim ją wydam (choćby na odpłatne przedłużenie bonusów).
 #1175113  autor: Ciupaga
 15 lip 2024, 20:00
W warszawie tez są problemy z przenoszeniem numerów na karte. o to nawet w salonie naprzeciwko siedziby wielkiej pomarańczki w blu city

Nawet w stolycy nie dadzą pojanuszowac i przycebulić szaremu czlowiekowi
 #1175114  autor: Remington
 15 lip 2024, 20:06
MariuszY pisze:
15 lip 2024, 19:57
Ja stosuję zasadę, że im więcej zachodu (nerwów, kilometrów, etc.) kosztuje mnie przeniesienie numeru, tym mniej skłonny jestem dać operatorowi zysku z przyjęcia takiego numeru.

Ja wychodzę z innego założenia - jeśli operator utrudnia mi przeniesienie, to znaczy, że nie chce mnie pozyskać. To mam się pchać do niego na siłę?

No i często jest tak, że jeśli na początku jest źle, to później nie będzie z jakością lepiej.
 #1175129  autor: MariuszY
 16 lip 2024, 07:42
@Remington: Gdyby przyjąć twoją zasadę to wszyscy bylibyśmy w Tm ;-)
A tak serio - nie dyskutujemy tu o jakości usług poszczególnych operatorów, bo każdy z nich miałby coś za uszami. Tutaj problem stwarza czynnik ludzki oraz przekaz serwowany przez telekomy. W teorii przeniesienie numeru jest proste, klarowne i bezproblemowe. I tak to działa w przypadku ABO. W praktyce prepaid nic z wyżej wymienionych, bo albo ktoś na dole stawia przeszkody (świadoma obstrukcja, własna niewiedza, brak zainteresowania obsługą prepaid'ów), albo ktoś na górze tworzy regulaminy przenoszenia numeru i promocje dla przenoszących (żeby op ładnie wyglądał marketingowo), które sam nakazuje sabotować.
Osobiście wolę zasadę - dajemy mniej, ale bez problemów. Były czasy (nie tak odległe), że cieszyło nas 10-20GB w gratisie lub miesiąc NL za przeniesienie prepaid'a, a teraz gonimy za terabajtami. Niech będzie więcej, ale będzie nie tylko dla szczęściarzy, którzy akurat trafili do salonu z życzliwym pracownikiem. To właśnie człowiek i jego postawa stanowi istotę problemu, bo znam salon (Plusa), w którym jeden pracownik przeniesie numer bez problemu, a drugi stanie na rzęsach byle przeniesienia nie zrobić. Widać nie wszystkim myślenie korporacyjne wyparło własne, bardziej ludzkie. Niestety, nie jest to zbyt częsta sytuacja.
  • Strona 169 z 170
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170