DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 80 z 81
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
 #1174394  autor: markuss37
 04 lip 2024, 09:26
czyli jeśli dobrze rozumiem: niezależnie od tego, czy będę miał 1 grosz czy 3 złote, to zostanie zabrana mi całość (chyba że będę miał ponad 3 zł, to wtedy pobierze mi tylko 3 zł) i ważność zostanie przedłużona na 30 dni?
 #1174395  autor: babciagienia1p
 04 lip 2024, 09:29
markuss37 pisze:
04 lip 2024, 06:39
...tego z przedziałem od 1 gr do 3 zł to nie znam

W momencie kiedy kończy się ważność konta, T-Mobile sam ją wydłuża na 30 dni, pobierając opłatę 3,- zł. Jeśli na koncie jest mniej niż 3,- zł, pobierana jest cała dostępna kwota za 30 dni wydłużenia. W momencie, kiedy na koncie jest 0,01 zł karne wydłużenie na 30 dni też zadziała.
Ot, taki figlarny sposób na wyczyszczenie konta u zapominalskich.
 #1174397  autor: markuss37
 04 lip 2024, 09:35
kurde, moja odpowiedź do @maniek357 nie została jeszcze nawet zaakceptowana, a @babciagienia1p już mi dokładnie wyjaśniła to co chciałem :)

w sumie z dwojga złego chyba lepsze takie 3 złote niż 30 na rok, bo co 90-120 dni i tak będę musiał ładować pakiet go! który mi wydłuży ważność, a w okresie "zamrożenia" (90 dni) będzie mi ściągać te 3 złote na miesiąc
dla mnie super

dziękuję
 #1174412  autor: babciagienia1p
 04 lip 2024, 13:25
XXS
Uprzejmie przypominam wszystkim, którzy skutecznie reklamowali utratę oferty XXS, z powodu błędu 29 lutego, na początku kwietnia 2024, że zbliża się kolejny newralgiczny termin - 90 dni.

Według mnie, jeśli ktoś będzie miał czas na ponowną reklamację, może kierować się aktualną ważnością oferty, otrzymywanymi SMS-ami, odnoszącymi się do ważności po kwietniowej reklamacji i ryzykować wyłączenie oraz powtórkę z rozrywki.

Jeśli ktoś nie chce bawić się w reklamacje, powinien odliczyć 90 dni i najpóźniej w 90 dniu od ostatniego zużycia 1,- zł, zużyć regulaminowe 1,- zł.
 #1174413  autor: maniek357
 04 lip 2024, 13:36
markuss37 pisze:
04 lip 2024, 09:35
kurde, moja odpowiedź do @maniek357 nie została jeszcze nawet zaakceptowana, a @babciagienia1p już mi dokładnie wyjaśniła to co chciałem :)

w sumie z dwojga złego chyba lepsze takie 3 złote niż 30 na rok, bo co 90-120 dni i tak będę musiał ładować pakiet go! który mi wydłuży ważność, a w okresie "zamrożenia" (90 dni) będzie mi ściągać te 3 złote na miesiąc
dla mnie super

dziękuję
Nie musi Ci ściągać co miesiąc 3 zł. Wystarczy utrzymywać groszowy stan konta.
Po 60 dniach od aktywacji/odnowienia pakietu GO! L pierwsze automatyczne przedłużenie ważności o 30 dni ściągnie z konta te grosze. A kolejne wydłużenie o 30 dni możesz zrobić doładowaniem, np za 35 zł. Przy doładowaniu przez stronę/aplikację T-M za 35 zł na konto wpadnie 38,5 zł (10% gratis). Potem w dniu odnowienia no-limitu GO! L tylko uzupełniasz konto doładowaniem za 7 zł - zostanie 0,5 zł na powtórkę opisanej procedury. Także łączny koszt wyjdzie 42 zł na 4 miesiące.
Online
 #1174415  autor: babciagienia1p
 04 lip 2024, 13:54
maniek357 pisze:
04 lip 2024, 13:36
...Przy doładowaniu przez stronę/aplikację T-M za 35 zł na konto wpadnie 38,5 zł (10% gratis). Potem w dniu odnowienia no-limitu GO! L tylko uzupełniasz konto doładowaniem za 7 zł - zostanie 0,5 zł na powtórkę opisanej procedury. Także łączny koszt wyjdzie 42 zł na 4 miesiące.

Można bawić się w jeszcze bardziej wyrafinowany sposób:
1) doładowanie za 41,- zł da - po bonusie +10% - 45,11 zł (W T-Mobile zwykle wpada 0,01 zł górką)
2) 45,- zł pójdzie na pakiet L, a 0,11 zł zostanie na karne wydłużenie ważności o 30 dni.
W kieszeni zostanie 1,00 zł! :lol:

Ogólnie, jak ktoś ma inklinacje do zabawy, może utrzymywać ciągłą ważność na wychodzące - bez kupowania pakietów - w cenie 24,04 za 380 dni, na zasadzie doładowania za 6,- zł (wpadnie 6,01 zł) co 95 dni.
 #1174418  autor: maniek357
 04 lip 2024, 15:07
babciagienia1p pisze:
04 lip 2024, 13:54
maniek357 pisze:
04 lip 2024, 13:36
...Przy doładowaniu przez stronę/aplikację T-M za 35 zł na konto wpadnie 38,5 zł (10% gratis). Potem w dniu odnowienia no-limitu GO! L tylko uzupełniasz konto doładowaniem za 7 zł - zostanie 0,5 zł na powtórkę opisanej procedury. Także łączny koszt wyjdzie 42 zł na 4 miesiące.

Można bawić się w jeszcze bardziej wyrafinowany sposób:
1) doładowanie za 41,- zł da - po bonusie +10% - 45,11 zł (W T-Mobile zwykle wpada 0,01 zł górką)
2) 45,- zł pójdzie na pakiet L, a 0,11 zł zostanie na karne wydłużenie ważności o 30 dni.
W kieszeni zostanie 1,00 zł! :lol:
Przy odnawianiu no-limitu GO! L co 120 dni (aby mieć cały czas aktywny pakiet "Rok internetu") trzeba wykonać 2x wydłużenie ważności o 30 dni.
Online
 #1174424  autor: macqmacq
 04 lip 2024, 17:09
babciagienia1p pisze:
04 lip 2024, 13:25
XXS

Jeśli ktoś nie chce bawić się w reklamacje, powinien odliczyć 90 dni i najpóźniej w 90 dniu od ostatniego zużycia 1,- zł, zużyć regulaminowe 1,- zł.
Nic nie trzeba liczyć!... Teraz przychodzi SMS, że oferta jest ważna do godz. 23.59 danego dnia, a nie tak, jak ostatnio po zmianie czasu, gdzie ich systemy nie potrafiły tej istotnej zmiany prawidłowo przemielić. Tam w SMS-ie była godz. 0.59, gdzie traciliśmy całe 23 godziny. I w tym tkwił problem :mrgreen:
 #1174474  autor: markuss37
 05 lip 2024, 12:56
maniek357 pisze:
04 lip 2024, 13:36
markuss37 pisze:
04 lip 2024, 09:35
kurde, moja odpowiedź do @maniek357 nie została jeszcze nawet zaakceptowana, a @babciagienia1p już mi dokładnie wyjaśniła to co chciałem :)

w sumie z dwojga złego chyba lepsze takie 3 złote niż 30 na rok, bo co 90-120 dni i tak będę musiał ładować pakiet go! który mi wydłuży ważność, a w okresie "zamrożenia" (90 dni) będzie mi ściągać te 3 złote na miesiąc
dla mnie super

dziękuję
Nie musi Ci ściągać co miesiąc 3 zł. Wystarczy utrzymywać groszowy stan konta.
Po 60 dniach od aktywacji/odnowienia pakietu GO! L pierwsze automatyczne przedłużenie ważności o 30 dni ściągnie z konta te grosze. A kolejne wydłużenie o 30 dni możesz zrobić doładowaniem, np za 35 zł. Przy doładowaniu przez stronę/aplikację T-M za 35 zł na konto wpadnie 38,5 zł (10% gratis). Potem w dniu odnowienia no-limitu GO! L tylko uzupełniasz konto doładowaniem za 7 zł - zostanie 0,5 zł na powtórkę opisanej procedury. Także łączny koszt wyjdzie 42 zł na 4 miesiące.
w sumie tutaj racja, ale nie wiem, czy nie będę chciał jeszcze bardziej przyoszczędzić, jeśli nie będę zjadał tak pakietu internetu. :D

bo w twoim przykładzie jest:
- aktywacja go -> po 60 dniach od aktywacji zjada grosz i przesuwa o kolejne 30 dni, czyli łącznie co 90 dni kupuje pakiet go

natomiast internet 600 gb będę miał do wykorzystania przez:
- 90 dni po zakończeniu się pakietu go! (czyli + 30 dni), co łącznie daje 120 dni - wtedy dwukrotnie muszę przedłużyć, ale mam maksymalny czas na wykorzystanie internetu i w przeciągu roku daje mi to kupno pakietu go 3 razy zamiast 4. xd

oczywiście wiem, że pierwszy pakiet 600 gb ustawia finalny "deadline" do kiedy mogę te 12 pakietów kupić i zużyć, ale przez kolejny rok chodzi o przeżycie na tymczasowo wynajętym mieszkaniu, aby cokolwiek na konsoli czy tv odpalić

myślę, że będzie wystarczające. dzięki bardzo za pomoc!
 #1174492  autor: maniek357
 05 lip 2024, 20:05
markuss37 pisze:
05 lip 2024, 12:56
bo w twoim przykładzie jest:
- aktywacja go -> po 60 dniach od aktywacji zjada grosz i przesuwa o kolejne 30 dni, czyli łącznie co 90 dni kupuje pakiet go
Ale ja opisałem sytuację, gdy kupujesz pakiet GO! L co 120 dni. Po 90 dniach doładowujesz za 35 zł, co przedłuża ważność konta o miesiąc, a po 120 dniach doładowujesz kwotą taką, aby stan konta osiągnął 45 zł i odnowił się pakiet GO! L.
Online
 #1174493  autor: Remington
 05 lip 2024, 21:00
„W przypadku gdy Twoja oferta „GO! M”, „GO! M+UA” lub „GO! L” zostanie zawieszona, to dodanie kolejnego Pakietu również ulegnie zawieszeniu na maksymalny okres do 90 dni. ”

W sumie ten fragment jest ciekawy - czy oznacza on, że promocję można rozciągnąć aż na trzy lata?
 #1174507  autor: maniek357
 06 lip 2024, 06:37
@Remington Niestety nie - ważność promocyjnych GB z pakietu "Rok internetu" ustawia się na sztywne +365 dni od momentu przyznania pierwszej promocyjnej paczki (np 600 GB w przypadku pakietu GO! L). Nie ma znaczenia, czy odnawiamy GO! L co miesiąc, czy co 4 miesiące - ważność GB z pakietu "Rok internetu" się nie zmienia.
Online
 #1174515  autor: vkjcsakjvcjk
 06 lip 2024, 10:22
babciagienia1p pisze:
04 lip 2024, 13:25
XXS
Uprzejmie przypominam wszystkim, którzy skutecznie reklamowali utratę oferty XXS, z powodu błędu 29 lutego, na początku kwietnia 2024, że zbliża się kolejny newralgiczny termin - 90 dni.

Według mnie, jeśli ktoś będzie miał czas na ponowną reklamację, może kierować się aktualną ważnością oferty, otrzymywanymi SMS-ami, odnoszącymi się do ważności po kwietniowej reklamacji i ryzykować wyłączenie oraz powtórkę z rozrywki.

Jeśli ktoś nie chce bawić się w reklamacje, powinien odliczyć 90 dni i najpóźniej w 90 dniu od ostatniego zużycia 1,- zł, zużyć regulaminowe 1,- zł.
Przyszła i moja odpowiedz na reklamacje. Można się pośmiać. :mrgreen:
Tu już nie chodzi o dni ale o godziny i minuty. :-D

"Dzień dobry

Informuję, że zgodnie z wysłanym ... smsem dnia 05.04.2027 usługa GO! XXS zostanie dezaktywowana, jeśli do 07.04.2024 godz. 00:59, nie zostanie pobrana Oplata Dzienna w wysokości 1 zł.

Zgodnie z historią ... numeru XXX XXX XXX opłata została pobrana dnia 07.04.2024 o godz. 08:29, w związku z czym usługa została prawidłowo dezaktywowana.

Ufam, że powyższe informacje będą pomcone."

Opłata została pobrana dlatego usługa została prawidłowo dezaktywowana. :smt006
https://ibb.co/zxcz5dC
 #1174530  autor: Remington
 06 lip 2024, 12:42
maniek357 pisze:
06 lip 2024, 06:37
@Remington Niestety nie - ważność promocyjnych GB z pakietu "Rok internetu" ustawia się na sztywne +365 dni od momentu przyznania pierwszej promocyjnej paczki (np 600 GB w przypadku pakietu GO! L). Nie ma znaczenia, czy odnawiamy GO! L co miesiąc, czy co 4 miesiące - ważność GB z pakietu "Rok internetu" się nie zmienia.

Zmienia, zmienia - o ile mamy nadal wersję L lub wyższą. Jest to wspomniana w regulaminie promocja „GB na dłużej z rok internetu”.

Moje pytanie jest więc nadal aktualne w kontekście przyznawania paczek - regulamin mówi o wstrzymaniu ich przyznawania gdy brak środków na odnowienie, a nie o nieprzyznaniu. Czyli jeśli ma być 11 kolejnych paczek to wstrzymanie każdej się odwleka do czasu zapewnienia środków. Albo TM źle to opisał i przyznawanie niby się wstrzymuje, ale nie nastąpi później niż po roku od przystąpienia do promocji.

Spójrzcie też na regulaminy:
- „Rok internetu” rzekomo pozwala korzystać z promocyjnego internetu gdy pakiet no limit jest zawieszony
- „GB na dłużej z rok internetu” jednak nie pozwala
- podobnie analogiczna promocja w Heyah też nie pozwala w okresie zawieszenia

Zastanawiam się czy TM rzeczywiście potrafiło skonfigurować te promocje inaczej (ciekawe tu byłoby przejście GB pomiędzy rokiem internetu a GB na dłużej), czy może ktoś się pomylił w regulaminie (tylko którym?).
 #1174536  autor: KC-KARLOS
 06 lip 2024, 13:11
Raczej pomyłka, skoro system nie rozpoznaje wielu środków na koncie i nie blokuje korzystania z promocji na urządzeniach, które są routerami i modemami. Aż mnie dziw bierze, że nawet w okresie zawieszenia GO M/M+UA/L można konsumować środki z promocji. Podobna taka sytuacja też występuje w innej sieci... zgadnijcie jakiej? Pani @Babciagienia1p Wam podpowie, a ja mogę to potwierdzić :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1174543  autor: biala1991
 06 lip 2024, 14:22
macqmacq pisze:
04 lip 2024, 18:33
biala1991 - każdy robi to, co uważa za słuszne ;)
Dla mnie ważność w apce i SMS od operatora jest wiążący i uprawniający do ewentualnej reklamacji ;-)

Reklamację zawsze można złożyć tylko pomimo racji klienta nie ma gwarancji pozytywnego załatwienia, co widać na przykładzie @vkjcsakjvcjk, który dostał odpowiedź brzmiącą absurdalnie: wymagana opłata została pobrana w ostatnim dniu działania usługi, usługa została zdezaktywowana przez operatora i wszystko jest w najlepszym porządku :)


@vkjcsakjvcjk
O 8.29 pobrali Ci równo złotówkę? Jeśli jak twierdzi TM, aktywność została wykonana po terminie ważności usługi, który wg TM upłynął o godź. 00.59 to dlaczego naliczyli dokładnie 1zł zamiast zastosować stawkę cennikową? to się kupy nie trzyma :)
Ostatnio zmieniony 06 lip 2024, 14:37 przez biala1991, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1174544  autor: babciagienia1p
 06 lip 2024, 14:35
XXS
@biala1991
Kierując się wieloletnim doświadczeniem @macqmacq, zastosowałam się do jego wskazówek.

Ryzykuję kilkunastoma numerami (choć nie do końca, bo w razie czego będę walczyła reklamacjami). Mam swoje zdanie co do przyczyn kwietniowych zaburzeń (29 lutego), ale skoro kolega @macqmacq jest tak apodyktyczny (zmiana czasu z zimowego na letni), no to jazda... Na mój gust, on brzmi wiarygodnie. Sprawdzimy... Pierwsze sugestie, z moich numerów, będą 9-10 lipca 2024. Zobaczymy...
  • Strona 80 z 81
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81