@Babciagienia1p
mnie nie namówisz do szaleństw
mam już jeden fajny numer poza ofertą (podczas wycofywania złotówki "złapali" mnie z wyłączoną usługą) i teraz bulę co miesiąc za utrzymanie ważności konta. Nie mogę ryzykować utraty NL 1zł na pozostałych kartach ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Faktem jest, że z tymi godzinami coś się w TM rozjechało, wg smsa styczniowego usługa powinna być ważna do godź 22.59, urwali jedną godzinę, która "odnalazła się"
w smsie kwietniowym wskazującym ważność do godź 00.59. Apka podawała prawidłowo pełny dzień ale system dezaktywujący działał wg godzinowych wytycznych z smsa i teraz konsultanci rzeźbią androny, że o ważności usługi decyduje nie termin wynikający z regulaminu tylko info z smsa ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
mnie nie namówisz do szaleństw
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Faktem jest, że z tymi godzinami coś się w TM rozjechało, wg smsa styczniowego usługa powinna być ważna do godź 22.59, urwali jedną godzinę, która "odnalazła się"
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)